bestaat er ook een rijschool met een enorme chick ipv zoon vieze pafferige vent?

AssessorJoost
Gertjan schreef: bestaat er ook een rijschool met een enorme chick ipv zoon vieze pafferige vent?

telt een miltf ook?

UndahCovah schreef: Ik heb ook les gehad bij stichting rijopleidingen, Arend dacht ik ook. Prima kerels werken daar. Heb me altijd goed vermaakt en ik was snel geslaagd.

Klopt helemaal, ook van Raymond. Topvent, heeft de ingreep die ik tijdens m'n examen kreeg mooi weggekletst met een 'doet-ie-anders-nooit' opmerking richting de examinator. Tip van de week: neem je instructeur mee tijdens je examen.

Nah, wat een klein wereldje is het toch, hè. Ik had ook Raymond Asjok Aardappel, nog nooit zo fijn rijles gehad. Wel in een stomme kleine Smart trouwens.

TheoSikkema

Niet liegen Ilja,
het kan prima een stomme Smart zijn, en vergeleken met een Volkswagen Transporter of Maybach Exelero is het inderdaad een kleine auto, maar het is gewoon een vierdeurs personenauto, en niet -zoals jouw post lijkt te suggereren- een tweedeurs 'stomme kleine' smart.
Overigens kan Ilja wel vet goed autorijden!

Gertjan schreef: bestaat er ook een rijschool met een enorme chick ipv zoon vieze pafferige vent?

Spits 92, Margreet (Arkema, dacht ik). Leuke chick, jaartje of 35, met een fatsoenlijke muzieksmaak.

Waarom noemt iedereen Raymond Asjok, Raymond Asjok Aardappel? dat vroeg hij aan mij nadat ik hem zo noemde!

TheoSikkema schreef: Niet liegen Ilja, het kan prima een stomme Smart zijn, en vergeleken met een Volkswagen Transporter of Maybach Exelero is het inderdaad een kleine auto, maar het is gewoon een vierdeurs personenauto, en niet -zoals jouw post lijkt te suggereren- een tweedeurs 'stomme kleine' smart. Overigens kan Ilja wel vet goed autorijden!

Rijles moet in een vierdeurs, dat is wettelijk verplicht. Een cabrio mag ook niet.

Overigens kan ik mijn rijschool (Holmersma) zeer aanraden, moet je wel zorgen dat je bij mijn instructeur terecht komt. Betaal je wel 40 Euro per les maar dan heb je ook wat. En je krijgt les in een Audi A3, niet in een Smart.

Of v/d Heide en dan wel de instructeur die ik had; 36 euro per uur en je rijdt in een knalgeel/groene peugeot 206 of 306 ofzo. Sowieso een makkelijk herkenbare auto! ;)

moet je wel de vd heide uit Marum hebben (je rijdt wel gewoon in Groningen), de vd heide uit Groningen (andere organisatie) rijdt volgens mij in polo's en golfjes.

Oh, ja die uit Marum bedoelde ik idd.

Ik heb nog steeds kortingsbonnen liggen voor lessen van Raymon Asjok Aardappel... wie wil moet maar even eentje komen ophalen ofzo...

en dan krijgt marita ook veel pieken als ze jou opgeeft, dus maak haar blij!

Volgens mij niet hoor...

ok mag ik dan eindelijk weten waarom jullie hem aardappel noemen?

heeft iets te maken met de novcie. raymon en asjok geven allebei les bij stichting rijopleiding en ik geloof dat maurice 'aardappel' als groet gebruikte ofzo. heb het zelf ook nooit helemaal gesnapt, een beetje intern grapje.
en nee, ht, ik krijg geen pieken, want ik heb inmiddels al een poosje m´n rijbewijs. wil je nog een kortingskaart gertjan?

Aaaaaaaaaaaaardappol....

aard·ap·pel de; m -en, -s bep. 1 eetbare knol 2 populaire groet (ook wel: glycosicacca)
Had je bij moeten zijn.

Raymond en Asjok zijn best wel oké.

Ik kreeg laatst 2 kortingsbonnen van 50 euro voor rijschool Nova. Dit is een nieuwe rijschool en volgens mij niet zo duur. Heeft iemand hier nog belang bij? Anders gooi ik ze namelijk weg. Je mag er 1 p.p. gebruiken.

Sietske heeft rijles gehad bij rijschool , dat is erg goed bevallen.

Als diescie hebben we een afspraak met hem, dat hij ons sponsort voor 50 euro als een gsv'er zich voor 5 november aanmeldt. Houd dit dus even in gedachten als je bij hem wilt gaan lessen, dat scheelt ons weer een stuk (daar wordt de dies weer een paar cent goedkoper van :wink:)...

Ik kan rijschool GELUK helemaal aanbevelen, als je zegt dat je hem via mij kent krijg ik een krat bier van hem. Ik zeg: doen!