+0
Gerdien
Weet iemand misschien een goede rijschool?
Ik wil binnenkort namelijk beginnen met rijlessen, maar ik weet niet zo goed bij welke rijschool ik dat het beste kan doen...
Dus als iemand me wat kan aanbevelen dan hoor ik het graag!
Ik heb (net als een heel aantal andere GSVers) bij Stichting Rijopleidingen mijn rijbewijs gehaald. Ik vind het een prima rijschool en ook niet zo duur. Als het goed zijn er trouwens nog ergens kortingsbonnen van 50 euro voor de GSV, volgens mij bij Marita.
http://www.stichting-rijopleidingen.nl/html/default.htmIk zit ook te overwegen om rijlessen te nemen. Ik twijfel tussen Sichting Rijopleidingen en Oosterpoort. Ik denk dat het de eerste wordt, vooral ook door de positieve verhalen van mede-GSV'ers.
Klopt, ik heb inderdaad een stapel kortingsbonnen liggen. Als je bij Stichting Rijopleidingen gaat lessen dan mag je er zomaar eentje hebben....
Ik heb ook les gehad bij stichting rijopleidingen, Arend dacht ik ook. Prima kerels werken daar. Heb me altijd goed vermaakt en ik was snel geslaagd.
het is stichting rijopleidingen geworden! bedankt!
stichting rijopleidingen is echt kut, zeker geen aanrader!!
Haha, je moet even door die opmerkingen heenprikken, dan is het wel ok, toch?
Jij vond t alleen maar zo leuk daar omdat die vent je versierde haha
Klopt helemaal. Wat had jij ook alweer tegen hem?
Ik heb ook bij Stiching Rijopleidingen gelest en vooral de eerste paar lessen waren leuk en gingen supergoed dankzij de instructeur Asjok, ondanks de seksistische opmerkingen (is ie er nog of zit ie nu al in Suriname?). Maar daarna heb ik les gekregen van Veli en dat was niet zo geweldig. Hij was nog maar net begonnen bij deze rijschool en wilde dat zoveel mogelijk van zijn leerlingen in een keer zouden slagen. Ik had, echt, veel eerder af kunnen rijden. Bovendien boterde het ook niet erg goed tussen ons.
Kortom: als Asjok er nog is zou ik voor hem gaan (en de opmerkingen voor lief nemen) en daarna voor zijn broer of voor die kerel waar Herman les van heeft gehad (prima kerel, leek me). Maar niet voor Veli.
Voor mensen die op zoek zijn naar een goede rijschool:
Ik heb met plezier rijles gehad bij Rijschool Geluk en ik heb hier mn rij-examen in 1 keer gehaald. Je krijgt les van Gerard, sowieso een sympathieke kerel en hij kan ook nog goed lesgeven. Goedkoop en betrouwbaar, dat zou zn slogan kunnen zijn!
En donders... hij heeft zelfs een website :D
<b><a href="http://www.autorijschool-geluk.nl/">Rijschool Geluk</a></b>
Inderdaad!
Gerard leert je echt autorijden, in plaats van enkel je klaar te maken voor het CBR-rondje-om-de-kerk.
De eerste les die ik heb gehad was idd van Veli, dat was toen wel prima, maar toen wist ik natuurlijk nog niks. Daarna heb ik Asjok en Raemon... Die waren idd prima. Zag Asjok pas nog rijden, dus Gerdien, als je hier gaat lessen zou ik specifiek naar hun vragen, je kan je voorkeur aangeven.
amen
Ik les bij Oosterpoort en heb daar ook weinig problemen mee. Prima lui daar.
Ik zat bij GSI rijopleiding, maar die is failliet verklaard. Kon ook niet anders met zulke lage prijzen. Mooi dom.
Maar wel na 16 lessen gehaald.
Autorijden leer je zelf, pas als je geslaagd bent. Dus ik vond dat CBR-rondje-om-de-kerk idee nog niet zo slecht.
Raymond Asjok Aardappel is wel prima.
Ik heb Raymond gehad, was een toffe gast.
volgens mij ken ik die...