+0
Benjaminkoning162
Hallo mijn naam is Benjamin koning ik ben 20 jaar bijna 21 het lijkt mij leuk om op vakantie te gaan met een aantal van jullie en nog wat van mijn vrienden. Natuurlijk is het wel de bedoeling dat iedereen christelijk is of een paar niet christelijk maar de meeste moeten christelijk zijn.
Bijvoorbeeld iemand die ik ken is Robin Gijsman die zit ook in een rolstoel dus ik denk als hij wil neemt hij ook z'n christelijke ouders mee.
Dan kunnen jullie natuurlijk ook mensen mee nemen zodat we met een grote groep gaan
iedereen geef alsjeblieft een reactie op deze forum
..
Huh? dit topic is er toch al?
...
Met mijn 20 vakantiedagen in een jaar zeker?
Ik heb wel pdd-nos dus in contacten leggen ben ik niet goed dus als ik iets verkeerd zeg moet je dat me niet kwalijk nemen
Leonstra tja dat weet ik ook allemaal niet het is wel zo dat ik wel hulp nodig heb om een vakantie te organiseren en drugs zijn niet toegestaan wie een keer drugs mee neemt wordt denk ik gelijk geschorst
Je zegt niks fout hoor Benjamin, Loonstra loopt altijd een beetje te irriteren ;)
Verder bedoelde ik te zeggen hierboven dat je volgens mij gisteren ook al topics hebt geopend over hetzelfde onderwerp. Dat is eigenlijk niet de bedoeling, als je extra mededelingen hebt, kan je dat het beste in het al bestaande topic doen.
Dat wist ik niet
Dames en heren zeg nou is allemaal wat jullie er van vinden want ik hoor heel weinig
Benjamin, je kunt niet verwachten dat als je iets op dit forum zet iedereen het binnen 2 uur leest en dat ze dan ook direct een reactie plaatsen. Het kan soms even duren voordat je iets hoort, je kunt dus het beste rustig afwachten. Als er mensen zijn die het idee zien zitten dan hoor je dat vanzelf, neem dat maar van mij aan.
Hoi Benjamin,
Als ik voor mijzelf spreek zie ik een vakantie organiseren niet zo zitten.
Maar misschien is het handig als je aangeeft
ik dacht aan een week en met een grote groep 50 mensen dan kunnen we een groepaccomodatie huren maar wat zie jij niet zo zitten agnes
Ik zie het feitelijke organiseren niet zitten (daar bedoel ik mee dat je zorgt voor een groepsaccomodatie, vervoer, eten enz. enz.) Het is gewoon niet mijn grootste hobby.
Maar zijn er wel mensen die het samen met nij willen organiseren
maar agnes wil je wel mee als het zo ver is
Wacht maar eens rustig af, zoals bastiaan ook al zij, dan krijg je vast wel wat reacties.
maar ik heb ook een andere vraag zouden jullie buiten willen ofzo iets want ik heb veel last van de rook, maar ik wil jullie niet dwingen het is gewoon een normale vraag
Ik zou ook graag willen dat er buiten werd gerookt Benjamin, maar de meerderheid is het daar niet mee eens. en nu rookt iedereen in de achterzaal dat is ook een prima oplossing.
Ik vind het niet leuk dat jullie het zo erg vinden dat ik met jullie meedoe met de activiteiten Jezus zou ook niet gezegd hebben dat ik niet mee mag doen ook al zijn jullie een gesloten vereniging