vanDijk

Morgen (zaterdag) rijdt de GSV met een prachtige wagen mee in de parade door de stad. Uniek, groots en supergezellig. Om het extra tof te maken zijn (veel) GSVers nodig om mee te rijden.

Om mee te rijden op de wagen:
De wagen vertrekt om 3 uur vanaf de Saffier richting ossenmarkt (je kan hier instappen)
Maar je kan ook om 5 uur op de Ossenmarkt op de wagen klimmen.

Na de parade is er een borrel op soos met aansluitend een barbecue.

Zo zie je maar weer, je zaterdag is volgepland!

Moet je je ook opgeven voor die wagen?

Ok dan. Ik denk dat ik rond 5 uur op de ossenmarkt op de wagen klim.

Roskam schreef: Moet je je ook opgeven voor die wagen?

Er mogen maximaal 30 mensen op de wagen. Tot nu toe weten we van een heel aantal wel dat ze erop willen/gaan, maar nog geen 30, dus kom lekker langs en spring op de wagen :D

Rijd de wagen s'avonds ook weer van soos naar Vinkhuizen? :D

De wagen ziet er mooi uit!! Goed bezig!

Ik ben erbij denk ik, wat is nou de dresscode?

Dress to impress natuurlijk!
De wagen ziet er in elk geval heel vrolijk uit, dus misschien dat je daar iets mee kan. ;)

jaa de wagen is mooi! en de muziek installatie doet ut goed ;)

En dankzij Hielko deed de muziek het op de grote markt ook nog. Hoe gaat het met Ruben trouwens? Niets ernstigs hoop ik?

wow die wagen was fantastisch, en wat veel mensen en wat een enthousiasme! en wat leuk dat jullie nog even bij mn werk langs kwamen!
zag er minstens zo goed uit als die van de andere verenigingen, meestal beter...

Was lachen op die kar! als de soos nu niet platgelopen wordt door die keilopers weet ik het ook niet meer

Fak, dat was zeker tof! Mooie wagen, relaxte muziek, heerlijk weertje en leuke mensen op de wagen: goede reclame!
Ruben heeft drie hechtingen of zo, een prima score voor deze middag.

En je weet het hè: word jij ook zo geil van politiek? Ga dan bij de JOVD!

Zijn dr ook foto's van?

Koos L schreef: En je weet het hè: word jij ook zo geil van politiek? Ga dan bij de JOVD!

Nee, het was: Gister was het vrijdag, vandaag is het zaterdag, dus word je morgen lid van de JOVD :D

Pieternel schreef: Zijn dr ook foto's van?

schijnt van wel...

KEI-cie, chauffeurs en de rest bedankt hoor, wat een retetof activiteitje.
Andringa sterkte

Ja, dat was weer tof. Volgend jaar weer! En ik zie bij de foto's dat die mooie GSV posters ook nog gespot zijn. Goeie zaak!

Leuke foto's robbert, lekker snel ook. Dat was een groot succes gister, complimenten aan de wagenbouwers en KEI-cie! Sowieso goed georganiseerd die parade voor een eerste keer. Volgende keer een waterkanon en megafoon mee en et feest is compleet.

Hee, Keicie die wagen zag er tof uit! Was er niet bij maar aan de foto's te zien was het wel een geslaagde GSV presentatie!!
Super goed

Ik had er ook graag bij willen zijn, maar helaas riep de plicht mij elders! Leuke foto's en een toffe wagen. Klasse...heeft de hele stad kunnen zien hoe tof de GSV is!!

Keiparadecie bedankt! Ik vond het Keigaaf! Op naar het novitiaat he straks, -zucht..-