Hinneke

He mensen, tis volgende week weer zover, er wordt weer een spetterende fietsem in de prak geregeld!!

En wat hebben wij daarvoor nodig: koks die bereid zijn om voor ongeveer 8 man een 2 gangenmenu op tafel te zetten.
Geef je bij mij op: hinkerules@hotmail.com, of bel ff

En verder: behalve novieten, is het voor de koks ook wel leuk om wat gewone, normale, niet vieze, GSV'-ers op bezoek te krijgen, dus geef je snel op voor Fietsem in de prak. Ook dat kan bij mij.
Oja, je moet betalen bij het adres waar je het hoofdgerecht geniet, daar zal de kok je de kosten wel meedelen, dus neem enkele Euri mee.

Hee tot zover de Drec

Hinneke schreef: Geef je bij mij op: hinkerules@hotmail.com, of bel ff
Hinneke schreef: ... dus geef je snel op voor Fietsem in de prak.

Iedereen weet dus wat hem of haar te doen staat.....

ik doe mee

Wat ga je koken mbeki?

En wie volgt de fiscus?

ho, ik zie dat ik te kort door de bocht was, ik eet mee maar ik ga niet koken. Goed dat je het ff zegt Rene.

Casa Viaggiatori di Roma kookt.

ok ik ook mee, maar gaat niet koken....

MaaT schreef: Casa Viaggiatori di Roma kookt.

jij dus. ik ben er dan niet eens. maar succes auke!!

Rienk doet ook mee hoor!

minileeuwtje

Hela,
ik mag dan niet aanwezig zijn op het novitiaatsweekend, maar bij fiets 'em in de prak wil ik wel aanwezig zijn! Noteer mij ook maar meteen voor koken dan.

Mag ik ook meefietsen woensdag? En vanaf hoe laat mogen er eigenlijk weer afspraken gemaakt worden? 19u?

Skippy schreef: ok ik ook mee, maar gaat niet koken....

ok ik ook weer niet mee.... had al plannen die ik was vergeten!

mensenvriend

Ik eet ook mee

Ik ook.

Ik eet ook mee.

Schipper en Broekema gaan ff een prakje voor een paar novietjes maken. Stuur ze naar Saffier 194!

mensen, dit is nog niet genoeg hoor, kom op, nog ff een paar kookadresjes en deelnemers graag!

ik doe ook graag mee, als deelnemer dan

voor zowel kokers als deelnemers: Morgen rond 12 uur wordt het schema op internet gezet of doorgemaild, daarna kun je je niet meer opgeven!!!
Dus doe dat nog ff snel...

wordt de Novcie automatisch ingedeeld? Zo nee, dan geef ik me op als eter :)

niemand wordt automatisch ingedeeld...
mensen kom op, ik zit echt omhoog voor kokers!!!!!!!