AJ007

Waarde GSV'ers,

Op de valreep van dit collegejaar zullen I.V.L.I.V.S. en FURORE, disputen der N.S.G. nog een slotfeest geven! Het slotfeest zal plaatvinden op dinsdag 24 juni vanaf 22.30 in het Parlement (poelenstraat).

Het feest valt binnen het sportgedruis van EK, Olympische spelen en zelfs de tour de france. Het thema van het feest is dan ook: 'Sport-Lontje'. Dresscode: sport.

Grijp deze mogelijkheid om dit jaar nog een keer te feesten met N.S.G. Kom in zomersfeer en vergeet de tentamen stress, het is tijd voor een mooi slotfeest na dit prachtige N.S.G. jaar. We zien uit naar u komst!

Namens I.V.L.I.V.S en FURORE,

Aart-Jan Heemsbergen

NSG?

Uierluis?

AJ007 schreef: het Parlement (poelenstraat).

Unit Centrum kan deze verbastering niet over het hoofd zien, dat kan nie he!

En waarom niet dresscode: lontje?

Wie heeft er trouwens I.V.L.I.V.S op de deur van een van de damestoiletten in de ub op de 4e verdieping gekrast? Kan niet hè.

Leuke discussie.

Vraag me toch even af: wat is nu de link tussen sport en een lontje? Misschien dat één van de NSG-vandalen daar een antwoord op kan geven?

Gaat het over Yvette Lont?

Wat ben ik blij dat ik op de GSV zit. GSV hoog!

Ik krijg een heel apart gevoel van binnen dat zegt dat het niet in het Parlement is maar in het Feest. Maar leuk, misschien kom ik nog wel even langs.

Mijn dank is groot voor alle opbouwende opmerkingen. Graag ligt ik het een en ander toe.

Als eerste ben ik blij dat u allen studeert, op het ATV forum waren de opmerkingen van een heel ander kaliber. Als eerste N.S.G.

N.S.G. is veruit de grootste en bekendste christelijke studentenvereniging van Groningen. Met 351 leden behoort zij ook tot een van de grootste christelijke verenigingen van Nederland. Daarnaast is N.S.G de snelst groeiende vereniging van de stad.

Daarnaast bemerk ik bij u dat u het N.S.G. forum regelmatig bekijkt. Daar ben ik zeer content mee, blijkbaar kent u N.S.G. dus wel. Doe daar u voordeel mee.

Misschien, maar daar kan ik absoluut niets met zekerheid over zeggen slaat het thema van het feest juist wel aan op de ophef over het vandalisme in de UB.

Als laatste ben ik gelukkig, dat u blij bent lid te zijn van GSV. Stelt u zich toch eens voor dat je al lid bent van GSV en daar dan niet blij mee bent. Dat zou pas echt zuur zijn.

Als allerlaatste vind ik het altijd fijn als vrouwen hun gevoel met mij willen delen. Ik heb zo het gevoel dat er overal in de stad wel een feestje gebouwd kan worden.

Het is mijn hoop dat door deze post het een en ander duidelijk is geworden. Ik zie er naar uit een keer in het echt met u te mogen converseren.

In de wetenschap u voldoende te hebben geinformeerd teken ik.

Aart-Jan Heemsbergen
f.t primus der I.V.L.I.V.S.

Ik kom ook wel even langs..

AJ007 schreef: Mijn dank is groot voor alle opbouwende opmerkingen. Graag ligt ik het een en ander toe. Als eerste ben ik blij dat u allen studeert, op het ATV forum waren de opmerkingen van een heel ander kaliber.

haha, ja volgens mij werd jij er op het ATV-forum aardig u.i.t.g.e.l.u.l.t. =)

maar leuk zo'n 'open' feestje! goed bezig disputen der NSG!

AJ007 schreef: Graag ligt ik het een en ander toe.

Ik wil natuurlijk niet gaan azijnzeiken, maar hoe zie je dat precies voor je? toeligten? Ik ben nu zo'n jongen die niet studeert, jij wel hoop ik, maar dat is blijkbaar ook niet zaligmakend...

Herbsgarden

He Theo, zo nu en dan is azijnpissen prima, maar deze jongen nodigt je uit voor een feest. Beetje suf als je dan z'n spelfouten aankaart.

Ik was inderdaad vergeten te zeggen dat ik erbij ben :P, maar dat weet die beste jongen zelf ook wel, maak je niet zo druk Jan.
Waarbij ik ook nog best wil zeggen dat het een aanrader is, het feest uiteraard, maar ook azijnzeiken op een forum. Je kunt een forum ook net iets te serieus nemen...

Herbsgarden schreef: He Theo, zo nu en dan is azijnpissen prima, maar deze jongen nodigt je uit voor een feest. Beetje suf als je dan z'n spelfouten aankaart.

in principe ben ik dit ben je eens Herbsgarden, maar wanneer deze jongen zich zo laat voorstaan op zn intellect, ha, dan is het gewoon te mooi om het te laten =)

Zoiets lijkt me dan ook meer een soosonderwerp dan een forumonderwerp, maar ik geef m'n mening graag voor een betere.

AJ007 schreef: Misschien, maar daar kan ik absoluut niets met zekerheid over zeggen slaat het thema van het feest juist wel aan op de ophef over het vandalisme in de UB.

Waarde AJ007,

ik ben nu toch een beetje teleurgesteld. Moet ik bovenstaande quote gaan interpreteren als antwoord op mijn - niet meer dan logische - vraag? Als ik heel eerlijk ben ontgaat mij het verband tussen Yvette Lont, sport en WC-deuren... misschien dat we er als intellectuelici samen uit kunnen komen. Bedenkt u eens wat!

Groet'n,

Ursa

PS. Ben er ms wel bij, klinkt als een leuke after-BK-activiteit.

Ursa ik kan je nogmaals verzekeren dat het feest, nog het thema iets te maken heeft met locale Christenunie politiek.

[SMS azijnzeiken AAN naar ....]

'lokale'

[SMSazijnzeiken uit naar ....]