Adwin schreef:
Kiffen schreef: ...dat zou ik doen.

inderdaad, en als je niet mee mag doen met het activiteitje tennis, ga je er (als vrouw) toch lekker met de tennisleraar vandoor?

dat is een goed alternatief...

heb je dan niet liever een tennislerares, kiffen :lol:

annejo schreef: heb je dan niet liever een tennislerares, kiffen :lol:

o ja, doe mij die maar... :oops:

Haha... heeft iemand de aflevering van vandaag gezien? Vooral de ochtend was geniaal! Nog nooit vertoond volgens mij!

de stilte bedoel je?? :lol:

'communicatie is een voedzame bodem voor een goede relatie' ...

L1Rn4urAyA7aTEe

Eeh... ik kom hier ook voor 't eerst. Kan iemand mij uitleggen wat jullie hier aan 't doen zijn? Ik snap d'r nix van. Welk televisieprogramma?

Ben ik nou dom? :oops:

Ingûh schreef: Eeh... ik kom hier ook voor 't eerst. Kan iemand mij uitleggen wat jullie hier aan 't doen zijn? Ik snap d'r nix van. Welk televisieprogramma? Ben ik nou dom? :oops:

Nee Inge, je bent niet dom, je hebt alleen wel erg veel gemist! :wink:

Ik leg graag uit om welk programma het gaat. Zoals Nederland in het voetbal het totaal voetbal speelt, is dit van de programma's het 'totaal-programma'. :D alles zit erin, actie, humor, sensatie, emoties, liefde, geluk, verdriet, activiteiten, spanning, en een ultiem slotstuk! Al kan de 'cliffhanger' die altijd voorafgaat aan de commercials, mij ook mateloos intrigeren. Dit halfuurtje TV maakt mijn dag altijd weer goed. :wink:

Nr_6 schreef: Al kan de 'cliffhanger' die altijd voorafgaat aan de commercials, mij ook mateloos intrigeren. Dit halfuurtje TV maakt mijn dag altijd weer goed. :wink:

Jij vraagt je tenslotte ook elke dag af of Annemieke bij je in de woonkamer wil komen zitten...

annejo schreef: volgens mij kun je echt heel zachtjes die kamer uit komen hoor! hee, maar adwin als je het in levende lijven wilt meemaken....... ik wil je wel ff opgeven hoor! :D

doe vooral wat je niet laten kunt, zolang het maar niet samenvalt met de opnames voor de bachelor en die mtv dating show....

L1Rn4urAyA7aTEe

OK, zeg even waar en wanneer, dan kijk ik ook 'n keertje, kijken of ik dat net zo erg vind als gewone soaps.

Ingûh schreef: OK, zeg even waar en wanneer, dan kijk ik ook 'n keertje, kijken of ik dat net zo erg vind als gewone soaps.

Iedere werkdag 19u, Yorin

zo dat was weer even een hoogtepunt gister!! bleek het ene meisje ineens 28 te zijn ipv 25...'ik wilde tenslotte ook een eerlijke kans krijgen...' (ofzowiets) :lol:

L1Rn4urAyA7aTEe

Wat is er mis met 25 zijn dan?

Ingûh schreef: Wat is er mis met 25 zijn dan?

Niks maar wel als je het eigenlijk niet bent en zo probeert toch in het huis te blijven!

Gisteren was het ook weer lachen zeg! Die Levi die dacht dat 'ie er wel in zou blijven, maar nee hoor hij werd er keihard uitgekickt! Supertof!

Als Levi de neger met de grote handen was...dat was een intelligente gozer. Kon in cryptische verwoordingen aangeven aan dat Tsjechische ('Ben je echt je badkamer uitgekomen? Dat had ik niet verwacht! Welke uitnodiging? Oeps, had ik al het warme water opgemaakt?!') meisje, dat hij zich onjuist behandeld voelde. En dat terwijl hij zich zo 'seksueel aangetrokken voelde' tot dit verbaalzwakke vrouwtype. Dat ze kiest voor die andere jongen ('Ik denk dat ze mij ook knapper vond') is op zich niet zo gek. Dat soort mensen trekken elkaar aan. Alleen vraag ik me af of er niet binnenkort een Friese en breeë zaagselkop met strak wit shirt binnen komt gewandeld die een lezing geeft over zijn stukgelopen relaties en dat hij van een goed gesprek houdt, dat zij dan met hem mee gaat, omdat ze zo goed samen kunnen stotteren over van alles en nog wat en ongeveer in hetzelfde dialect spreken en van dezelfde muziek houden. Hoe heet dat ook al weer? 'We zitten ge-woonn oppe de selfde gulflengte.'

O help! ik heb gisteren AL gemist! Waar ging het over?

Op zich nergens over maar het was weer tof!

Ik durf trouwens te wedden (maakt niet uit met wie of voor hoeveel) dat de twee die er nu in zitten er met elkaar vandoor gaan... Dat kun je gewoon zien en voelen.

Kiffen schreef: Ik snap trouwens niet waarom die mensen altijd zo zenuwachtig lopen heen en weer te drentelen.

Bij mij rijst de vraag op: "Is AL wel puur? Of zijn er toch elementen in die voorgeprogrammeerd zijn?"
Ik heb nl het vermoeden dat AL hun kandidaten opdraagt om te drentelen zo'n 10 minuten voor 00.00u (Of gewoon echt smiddags al, maar dat ze het uitzenden ALSOF het 10 minuten voor 12 is (de schande!))

In ieder geval is AL zo gaaf dat het niet heel erg is als ze dit expres doen. Laten we eerlijk zijn, toch?!?

Tom schreef: Bij mij rijst de vraag op: "Is AL wel puur? Of zijn er toch elementen in die voorgeprogrammeerd zijn?"

En hoor die deur van de herenkamer kraken !!! Zoiets moet je gewoon horen in dat hele huis. Ik denk dat we er uiteindelijk niet aan ontkomen, iemand moet zich opofferen om alle geheimen van AL te kunnen ontrafelen.
Btw, ik denk dat er vandaag een blond meisje met een zwarte leren jas bij komt.