Theo Z schreef: Geschoten door Martine, echter ik teken bezwaar aan. Het gebeurde letterlijk op soos...
Echter daar teken ìk bezwaar tegen aan. Het was noch letterlijk noch figuurlijk op soos. Geen enkel Gotcha!-reglementregeltje is door mij overtreden. 'The one' is van ons heengewaterd. Je moet me dankbaar zijn Theo: jij was ziek en nu hoef je niet meer je hoofd te breken over hoe je jouw (nu mijn!) slachtoffertje moet neerwateren. Wat een geluk eigenlijk voor ons allebei! :D
+0
Laura
SJ schreef: Laura is afgeschoten in het Zernike gebouw vanmiddag..:D
ja en hoe!! ik loop niets vermoedend richting de kantine, hoor opeens iemand mn naam roepen. ik draai me om en de daaropvolgende seconden herinner ik in de vorm van 1 fles water (ja geen lullig straaltje uit een waterpistool), ik dood en nat voor de rest van de dag! snik!
+0
Ursa
Meer, meer..!
+0
SJ
haha...:P
+0
UndahCovah
Rosco P. Coltrane is niet meer...
he is dead
he is stonedead
he is definitely deceased
he is passed on
he is no more
he has seezed to be
he is gone to meet his maker
he is an ex-Rosco P. Coltrane
+0
Gerjan
He kicked the bucket...
+0
Ilja
Hihi, ik lig er ook uit, Henk de Roos heeft me op laffe wijze in mijn gezicht gespoten... :wink:
+0
H3nQ
Nou, op je jas...
Maar wel op laffe wijze.
+0
Hilde
het is voorbij jongens.. het was mooi! er is 1 iemand met 4 kills, zijn er nog mensen met meer kills die dit toevallig even vergeten waren? Laat het dan nog even horen!
+0
Theo
Die lul van een Jan-Jaap
+0
YeHeSs
Paarshaas schreef: Dan heb ik toch even een vraagje, toen ik werd neergeschoten stond Stephan 5 meter verderop. Ben ik dan wel dood? Het was toch altijd dat andere GSV-ers het niet zagen. Anders kom ik je binnenkort neerschieten Thou shall always kill .... Fre
Ik heb niets gezien, dus dan is het een geldige kill (hoewel de reactie is als mosterd na de maaltijd). Overigens kan ik me een wedstrijd van ON3 bij the Knickerbockers herinneren waar een stuk of 20 GSV'ers langs te lijn stonden en iemand koelbloedig in de rug werd geschoten. Niemand heeft de aanslag gezien, dus deze was toen ook geldig...
+0
HT
hmmm, doet de spac tegenwoordig aan jurisprudentie?
Echter daar teken ìk bezwaar tegen aan. Het was noch letterlijk noch figuurlijk op soos. Geen enkel Gotcha!-reglementregeltje is door mij overtreden. 'The one' is van ons heengewaterd. Je moet me dankbaar zijn Theo: jij was ziek en nu hoef je niet meer je hoofd te breken over hoe je jouw (nu mijn!) slachtoffertje moet neerwateren. Wat een geluk eigenlijk voor ons allebei! :D
ja en hoe!! ik loop niets vermoedend richting de kantine, hoor opeens iemand mn naam roepen. ik draai me om en de daaropvolgende seconden herinner ik in de vorm van 1 fles water (ja geen lullig straaltje uit een waterpistool), ik dood en nat voor de rest van de dag! snik!
Meer, meer..!
haha...:P
Rosco P. Coltrane is niet meer...
he is dead
he is stonedead
he is definitely deceased
he is passed on
he is no more
he has seezed to be
he is gone to meet his maker
he is an ex-Rosco P. Coltrane
He kicked the bucket...
Hihi, ik lig er ook uit, Henk de Roos heeft me op laffe wijze in mijn gezicht gespoten... :wink:
Nou, op je jas...
Maar wel op laffe wijze.
het is voorbij jongens.. het was mooi! er is 1 iemand met 4 kills, zijn er nog mensen met meer kills die dit toevallig even vergeten waren? Laat het dan nog even horen!
Die lul van een Jan-Jaap
Ik heb niets gezien, dus dan is het een geldige kill (hoewel de reactie is als mosterd na de maaltijd). Overigens kan ik me een wedstrijd van ON3 bij the Knickerbockers herinneren waar een stuk of 20 GSV'ers langs te lijn stonden en iemand koelbloedig in de rug werd geschoten. Niemand heeft de aanslag gezien, dus deze was toen ook geldig...
hmmm, doet de spac tegenwoordig aan jurisprudentie?