Henk just saved the day. De Schuttert had zijn vizier niet op scherp waardoor ik een veilig onderkomen kon vinden bij Henk op de kamer.
+0
Renske
Cobie schreef: Volgens mij waren de regels altijd zo dat een andere GSV-er het niet mag zien, zo ben ik namelijk ooit neergeknald omdat een andere GSV-er haar hand voor de ogen deed.
Dus Fre, heeft Stephan het gezien?
Spannend was dat he, op het station! Ik durfde echt niet te kijken!
+0
Beekhuis
Het probleem van het lijden...
+0
Octr
Haha, toepasselijk inderdaad. Jammer dat ik het slachtoffer werd dankzij amice Lewis...
+0
Holsappel
h20 - Intolerant is down...
+0
Hilde
mail even als je een slachtoffer hebt gemaakt. Alleen als je mailt telt je slachtoffer.
@ beekhuis heb jij nu al 2 slachtoffer?
+0
Ben
Roel heeft ook het loodje gelegd nadat hij bruut werd verstoord tijdens zijn conversatie.
+0
Sjoerdtje
Jippie, grmnblstfzwk is neergeknald door mij!
+0
Ursa
Haha, vertel, hoe is Van der Es de pijp uit gegaan?
+0
Ben
Ook Antuma heeft het loodje gelegd :) Daarna was ik aan de beurt en ben ik bruut vermoord.
+0
Roell
Ben schreef: Ook Antuma heeft het loodje gelegd :) Daarna was ik aan de beurt en ben ik bruut vermoord.
geheel terecht, mensen zoals jij moeten we niet in onze samenleving.
wie heeft de goede daad verricht door jou neer te poefen?
+0
Ben
JJ heeft het op brute wijze gedaan.
+0
Rienk
Sjoerdtje schreef: Jippie, grmnblstfzwk is neergeknald door mij!
Schandalig...
Zelfs de vrijdagochtendcolleges van 9:00 zijn niet meer veilig tegenwoordig.
Sjoerd, succes met je volgende slachtoffer!
+0
Hilde
Als je je kills nog niet hebt doorgegeven doe dat dan nu nog even dan kunnen wij zien wie de beker krijgt
+0
Theo
Huh? het loopt toch door tot woensdag?
+0
Sparrow
hee, ik zit op zernike... :P
+0
Hilde
Theo Z schreef: Huh? het loopt toch door tot woensdag?
het loopt inderdaad tot woensdag dus jullie kunnen nog even door maar dan kunnen wij kijken wie er de meeste kills heeft
+0
SJ
Laura is afgeschoten in het Zernike gebouw vanmiddag..:D
+0
Theo
Geschoten door Martine, echter ik teken bezwaar aan. Het gebeurde letterlijk op soos...
+0
- Martine H -
Theo Z schreef: Geschoten door Martine, echter ik teken bezwaar aan. Het gebeurde letterlijk op soos...
Echter daar teken ìk bezwaar tegen aan. Het was noch letterlijk noch figuurlijk op soos. Geen enkel Gotcha!-reglementregeltje is door mij overtreden. 'The one' is van ons heengewaterd. Je moet me dankbaar zijn Theo: jij was ziek en nu hoef je niet meer je hoofd te breken over hoe je jouw (nu mijn!) slachtoffertje moet neerwateren. Wat een geluk eigenlijk voor ons allebei! :D
Henk just saved the day. De Schuttert had zijn vizier niet op scherp waardoor ik een veilig onderkomen kon vinden bij Henk op de kamer.
Spannend was dat he, op het station! Ik durfde echt niet te kijken!
Het probleem van het lijden...
Haha, toepasselijk inderdaad. Jammer dat ik het slachtoffer werd dankzij amice Lewis...
h20 - Intolerant is down...
mail even als je een slachtoffer hebt gemaakt. Alleen als je mailt telt je slachtoffer.
@ beekhuis heb jij nu al 2 slachtoffer?
Roel heeft ook het loodje gelegd nadat hij bruut werd verstoord tijdens zijn conversatie.
Jippie, grmnblstfzwk is neergeknald door mij!
Haha, vertel, hoe is Van der Es de pijp uit gegaan?
Ook Antuma heeft het loodje gelegd :) Daarna was ik aan de beurt en ben ik bruut vermoord.
geheel terecht, mensen zoals jij moeten we niet in onze samenleving.
wie heeft de goede daad verricht door jou neer te poefen?
JJ heeft het op brute wijze gedaan.
Schandalig...
Zelfs de vrijdagochtendcolleges van 9:00 zijn niet meer veilig tegenwoordig.
Sjoerd, succes met je volgende slachtoffer!
Als je je kills nog niet hebt doorgegeven doe dat dan nu nog even dan kunnen wij zien wie de beker krijgt
Huh? het loopt toch door tot woensdag?
hee, ik zit op zernike... :P
het loopt inderdaad tot woensdag dus jullie kunnen nog even door maar dan kunnen wij kijken wie er de meeste kills heeft
Laura is afgeschoten in het Zernike gebouw vanmiddag..:D
Geschoten door Martine, echter ik teken bezwaar aan. Het gebeurde letterlijk op soos...
Echter daar teken ìk bezwaar tegen aan. Het was noch letterlijk noch figuurlijk op soos. Geen enkel Gotcha!-reglementregeltje is door mij overtreden. 'The one' is van ons heengewaterd. Je moet me dankbaar zijn Theo: jij was ziek en nu hoef je niet meer je hoofd te breken over hoe je jouw (nu mijn!) slachtoffertje moet neerwateren. Wat een geluk eigenlijk voor ons allebei! :D