of als je geen water hebt?

Creatief zijn...

komt er btw niet even een tussenstandje van de leden die inmiddels zijn afgevallen?

Holsappel schreef: Creatief zijn...

bedoel je dat je gaat spugen? yuck.

Spugen vind ik niet echt creatief eigenlijk...

Nee dan kun je maar beter traanvocht gebruiken ofzo...

ja of even heel hard tegen iemand aanplassen, maar dan moet je wel snel zijn. Maar lijkt me geen betere oplossing dan spugen.

Ah bah, moet je nu echt zulke opmerkingen maken?

Xander schiet Gerjan Achterhof neer in het pand van Christal...

Herman zou in de WOII NSB'er zijn geweest. Desondanks: Herman ontzettend bedankt! Mijn doel is dit jaar weer gehaald...

Huh? Is Gerjan ACHterhof dood? Dat moet een grap zijn..

Jullie moeten wel even naar mij doormailen als jullie dood zijn. Voor de officiele tussenstand..

Hey, waar blijven alle toffe verhalen en anekdotes? Dat lijkt me allicht leuker dan die spuug- en pisverhalen... Overigens ben ik nog steeds bezig met het beramen van een plan voor het neerschieten van mijn eerste, uiterst lastige doelwit. Maar voor je het weet is het alweer voorbij en zo is het ook maar weer. Haarald, bel eens bij me aan, dan schiet ik je helemaal te pletter met de douchekop.
Heeft er iemand al meer dan 2 kills, of wordt het echt zo'n makkie dit jaar? :wink:

Wie belde er bij mij aan? Zo makkelijk is het ook weer niet!

Je huisgenootje was vorig jaar anders prima bereid om mee te werken, vond het maar wat mooi...

als jij mn strijkgoed doet, wil ik je best helpen hoor, ilja.

Yeeesss mijn allereerste slachtoffer ooit is gevallen! En dat in mn eigen huis, het moet niet makkelijker worden. Joop is iig overhoop. Pas maar op.

Koning Drietand
Hilde schreef: namens de spac: idd het is tegen de regels om iemand in de kerk neer te schieten dus deze kill is ongeldig.. niet in de kerk, niet in de ub en niet op soos. daarnaast mag niemand van de gsv er bij zijn.

Dan heb ik toch even een vraagje, toen ik werd neergeschoten stond Stephan 5 meter verderop. Ben ik dan wel dood? Het was toch altijd dat andere GSV-ers het niet zagen. Anders kom ik je binnenkort neerschieten Thou shall always kill .... Fre

Ilja het is trouwens niet om te lachen dat ik er alweer uitgeknalt ben.

Volgens mij waren de regels altijd zo dat een andere GSV-er het niet mag zien, zo ben ik namelijk ooit neergeknald omdat een andere GSV-er haar hand voor de ogen deed.
Dus Fre, heeft Stephan het gezien?

Stephan heeft het zeker niet gezien. Heb ik nog speciaal op gelet. Hij stond ook op zo'n lijn dat het niet mogelijk was om het te zien.