Mag ik ook zo'n smsje?

mag ik aub ook een smsje?

Lukkiestrike

Mag ik ook een smsje?

Hmm, wordt een gezellige soosavond, zo te zien...

Een smsje gaarne..

kom toch gewoon naar soos mensen

Vanavond krijg je @onzewaterfreezonesoos, je fantastische gekleurde supergave te gekke krachtige spuitgrage hightech watergeweer met afneembaar dopje (tot onze spijt helaas niet gekleurd, maar wel handig) en je slachtoffer. Als je je slachtoffer hebt neergewaterd, krijg je de envelop van de ander met de naam van je nieuwe slachtoffer. Wie de meeste mensen heeft neergewaterd heeft gewonnen!

Om het tot Gotcha Queen of King te schoppen moet je trouw zijn aan de volgende regels:

• Je mag niemand schieten in de kerk, op soos of in de UB
  • Een andere GSV’er mag niet zien dat je je slachtoffer neerschiet.
  • Als je iemand hebt neergeschoten moet je Leonie smsen: 06-27042682 en Hilde mailen: hilde_wijma@hotmail.com en 3x hard stampen op de grond waarbij je 3x zucht en dan zegt, het was mooi. Jammer, maar helaas. Volgend jaar beter. Ik ben goed in andere dingen. Feliciteer de ander netjes met zijn overwinning en geef je kaartje af zonder morren.

We hopen dat jullie er veel plezier aan zullen beleven! Gotcha duurt tot 00.00 in de nacht van 10 op 11 december.

Succes!

Dikke prima... maar ik had vernomen, danwel begrepen, dat ik via short message service door zij krijgen wie mijn kill is (ik hoop natuurlijk op Fredje 'Mc Lean' Boersema). Maar ik heb nog niks ontvangen... Hoe en wat???

Mag ik ook nog een smsje?

Sanzo Panza
C.A. schreef: Ik doe mee als Gierton.

mag je ook iemand uit principe neerschieten?

ivm barstende hoofdpijn ben ik niet naar soos geweest, mag ik een sms'je en kan ik ergens nog een pistooltje afhalen?

Ik ook? :X

Degenen die niet op soos zijn geweest, krijgen of hebben een mailtje.
Waterpistolen kun je afhalen bij mij. Punt is alleen dat dat pas weer na het weekend kan. Tenzij je Klarien/Lotte belt, geloof dat die het weekend wel thuis zijn.
Succes iig!

Wat wel nuttig is om te weten, is dat de naam op je papiertje de nickname is, check dus ff wie het is :) Maar dat is ook maar een tip.

Ah, ik heb mezelf getrokken... Opnieuw?

En even zonder gekheid: mag je ook een andersoortige watercontainer gebruiken?
Zolang het slachtoffer maar nat wordt toch?

Vroeg je dat vorig jaar ook al niet?

O, dat zou heel best kunnen. Ik ben vrij voorspelbaar moet je weten.
Maar nieuwe spac, nieuwe regels lijkt me zo. Of niet natuurlijk. Daarom vraag ik het even.
Snap je? :wink:

ik heb geen mailtje ontvangen Leonie, kan je mij misschien ook een mailtje sturen?

de mailtjes komen eraan ik heb ook nog een stapeltje hier

super ik heb em net ontvangen, dankjewel!

Hee Roell, ik moet jou dus pas maar op...