Mausie schreef: Een mus is het pus van de samenleving: neerknallen dus!

Nee, ik kan wel wat anders bedenken als pus van de samenleving maar in ieder geval niet de huismus..

Mausie schreef: Een mus is het pus van de samenleving: neerknallen dus!

Houd jij even je grote mond!

els b schreef: Nee, ik kan wel wat anders bedenken als pus van de samenleving maar in ieder geval niet de huismus..

Historici? Ow nee, dat zijn parasieten...

wat een mooie discussie. wel beetje zonde van je tijd;)

ohja en els... gefeliciteerd!

zonde van m'n tijd? als jouw soortgenoot wordt neergeschoten, laat je dat toch ook niet zomaar over je kant gaan?! ;)

nou sparrow de smarrow, ga jij dan maar ff lekker buiten zitten en tegen het raam aanvliegen, als je zo meevoelend met je 'soortgenoten' bent...

Sparrow schreef: zonde van m'n tijd? als jouw soortgenoot wordt neergeschoten, laat je dat toch ook niet zomaar over je kant gaan?! ;)

Ik kan je verzekeren dat er elke dag zeer veel van Ingrids soortgenoten worden doodgeschoten, zonder dat daar een topic voor wordt geopend.

en das nou net het verschil!

@renske: ik zeg niet dat ik alles ga doen wat musjes ook doen...je hebt ook wat slimmere mussen hoor! maar als jij graag wil dat ik even tegen je raam tik, moet je het zeggen natuurlijk!

ik dacht dat roodborstjes tegen het raam tikten! ;)

ja en musjes vliegen er tegen aan
heeft volgens mij iets met iq te maken :wink:

ach... ik denk dat ik allebei mag...ik ben namelijk een rood musje!

je kunt het ook zo zien: ik kom hoe dan ook binnen!

ook als het raam dicht is?

dacht je dat als ik tegen een ruit vlieg, de ruit heel blijft?

gewapend glas... moet lukken...

bij gewapend glas tik ik dus gewoon tegen het raam ;) en dan trek ik m'n liefste gezicht...moet je opletten of ik binnenkom

Die vent die de dominoday- mus heeft neergeschoten heeft een boete gekregen van 200 euro voor het overtreden van de fauna-wet.. :o

yes yes :)

wat een onzin zeg.

Alsof die mus daar iets aan heeft. En zijn familie is nog steeds een broertje, vader en opa kwijt, geen boete die daar iets aan kan veranderen.