Mooi dat je het even zegt ;), was al een fake aan het downloaden dat kan niet veel goeds zijn

Haha, Westmoreland is niet dood, hij is eindelijk ontsnapt:

Vanaf komende dinsdag begint Prisonbreak weer met S03E09! Ik kan niet wachten!

Nieuwe Prisonbreak was weer mooi! Het tempo is echt rete snel in die serie. Het is nog maar 9 afleveringen bezig dit seizoen en er is alweer een heleboel gebeurd!

Ongelooflijk! Blijken er alweer 2 afleveringen van seizoen vier uitgezonden te zijn. Snel downloaden en kijken!

Herman, heb je niet een beetje het gevoel dat je tegen jezelf loopt te praten zo?

Hier ook snel ff beide afleveringe gedownload kwam er ook net achter dat het weer was bgonne

welk ongeluk brengt dit topic weer omhoog?

Hé Veenhof heb je niks beters te doen?

Zoek een Prison Break forum, dan reageren er tenminste nog wat mensen. ;-)

Ach, Rolf en Yntse deden ook vrolijk mee. En er zijn nog veel meer GSV'ers die PB kijken. Ik haal het topic gewoon weer uit het stof.

UndahCovah schreef: Ach, Rolf en Yntse deden ook vrolijk mee. En er zijn nog veel meer GSV'ers die PB kijken. Ik haal het topic gewoon weer uit het stof.

En gelijk heb je! Yeeeeh Prison Break, woehoee! Zonet aflevering 1 gezien en heb nu pas door dat de 2e er dus ook al is. Was al bang dat ik iets zinnigs moest gaan doen ;)

Wat ik eigenlijk mis is een mogelijkheid om spoilers te verbergen en zo te praten over de recente ontwikkelingen enzo. Misschien dat we in de topic titel kunnen aangeven welke aflevering je gezien moet hebben en niets verpesten voor ppls die achter lopen bv.

EDIT: alvast maar even gedaan, wist niet dat ik het topic had gestart :roll:

Dat doe je toch gewoon zo:

Iedereen gaat dood aan het eind!

Kan ik gewoon lezen hoor zonder moeite te doen..

Weet nog niet ik van seizoen 4 vind, had toch een ander verhaal verwacht na seizoen 3 wat ook niet heel sterk eindigde.

bah sara leeft weer..

rolv schreef: Kan ik gewoon lezen hoor zonder moeite te doen..

Toen je dit postte ongeveer al niet meer. Maar boeiend ook.

C.A. schreef: Zoek een Prison Break forum, dan reageren er tenminste nog wat mensen. ;-)

Hee, wat een onzin! Er kijken best mensen PB, ik ben gruwelijk benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen, dus hou de ontwikkelingen maar fijn in de kleine lettertjes...

Ha, tof! Ben alleen alweer een beetje vergeten hoe het vorige seizoen ook alweer eindigde..

Watwatwatwat??? Dus toch een serie 4? Allememachies. Daar gaat mn scriptie. Stiekem wist ik het al een beetje aangezien ik ergens (misschien wel op dit forum, nu geen zin in zoeken) las dat:

serie 1: leven in de gevangenis
serie 2: leven buiten de gevangenis
serie 3: leven in Sona
serie 4: ..... tadaaaa: leven buiten Sona

Christine schreef: Ha, tof! Ben alleen alweer een beetje vergeten hoe het vorige seizoen ook alweer eindigde..

Seizoen 1-3 in ongeveer 3 minuten:

yehes, downloaden maar weer dus