Rolv

Om niet de hele tijd over prison break te praten in het huiskamertopic, een eigen Prison Break topic!

Heeft iemand al episode5 gezien? De enige die ik kan vinden is een met een password op de rar-file. Heel irritant.

De nieuwe prison break (ep.5) komt pas uit op 22 oktober. Zie onder andere wikipedia. Het wordt erg moeilijk om die nu al te downloaden. Alles wat wordt aangeboden zijn fakes.

Daarnaast even over de inhoud, wat suf hoe dat gaat met Sara. Ze mag dan nog zo zwanger zijn er lijkt me wel een betere manier om dat op te lossen.

ik vind het alleen maar prima, ze speelde toch niet leuk en haar rol was ook wel een beetje uitgespeeld.

Tja, tis net als ik eerder zei, een beetje de 24 manier om hoofdpersonen uit een verhaal te werken. Denk dat ze het als extra boost gebruiken voor de haat van michael tegen The Company.

Koopa schreef: ik vind het alleen maar prima, ze speelde toch niet leuk en haar rol was ook wel een beetje uitgespeeld.

Niet waar! :x

Wat ik wel enorm vet vind aan S03 is dat ze weer terug zijn in een gevangenis. Lekker weer een plan om te ontsnappen. Daarom was S01 ook veeeel beter dan S02. Nu heb ik dat oude gevoel weer terug en dat bevalt heel goed!

Ja, ik moet net als Koopa, dat is eigenlijk Jurrian, zeggen dat ik blij ben dat die Sara eruit is! Wat een slechte actrice en wat een suf personage in de film.

Verder erg mooi dat ze weer in een gevangenis zitten! Dat kraaienpootje is helemaal briljant :D

Het maakt me niet zoveel uit dat die Sara eruit is. Maar hoe dat gaat is echt enorm suf. Hoe iedereen er ineens op reageert, dat is niet echt logisch.

Ik vind het juist jammer dat ze weer terug in de gevangenis zijn, in SO1 was het nog een beetje geloofwaardig dat ze konden ontsnappen, want ze hadden veel voorstudie gedaan en nu moet hij ontsnappen uit een gevangenis zonder dat hij ook maar iets van te voren wist... Word knap lastig dus, hierom word de serie natuurlijk niet minder veslafend en spannen om naar te kijken ;), ik vind het wel beetje jammer dat Sara op deze manier eruit is gegaan

ik niet, ik vond haar ook niet erg leuk. Michael en Linc zijn vele malen interessantere personages

tsja niet alle personages kunnen natuurlijk allemaal even interessant zijn, niet iedereen heeft nou eenmaal de hoofdrol. Ik vond Sara's 'verdwijning' juist wel een onverwachte wending (positief bedoeld) en serie 3 is weer net zo retespannend als de vorige 2. Dus, niet zeuren, en gewoon lekker kijken.

minkcie schreef: Dus, niet zeuren, en gewoon lekker kijken.

Ja juf :shock:

Prachtig dat ze weer in een gevangenis zitten! Zie je ook eens hoe het daaraan toegaat, tis allemaal namelijk zo donders realistisch alst maar kan!

Ik heb gehoord dat seizoen vier zich afspeelt in Het Poortje... 'kben benieuwd!

Ik heb nu de eerste 3 afleveringen gezien van seizoen 3, maar ik vind ze eigenlijk redelijk suf. Het is allemaal lang niet zo pakkend als de eerste 2 seizoenen, veel te weinig verhaallijn. Commerciele uitmelking, maar toch net te leuk om niet te kijken. Domme hollywood ook altijd...

Just one day...

Weer een mooie cliffhanger aan het eind van de laatste aflevering.

Ik vind de serie met elke aflevering weer leuker!

Vriend Niels

Door honkbal in de VS is de volgende Prison Break een week uitgesteld, maar worden afl. 6 en 7 samengevoegd. Wat een feest.

Net aflevering 6 gezien, echt een beauty met een cliffhanger zo mooi dat je uit je stoel springt en 7 gaat bekijken.

Alleen doe ik dat niet, want dat wordt mijn beloning voor een goede dag studeren.

Ik heb net episode 6 en 7 gezien. Echt weer enorm vet. Ik vond het wel vrij voorspelbaar, wat ik dacht dat ze gingen doen dat deden ze ook. Maar het blijft een vette serie!

Jij bent gewoon veel te slim voor deze serie Snurf ;), vond het wle jammer dat ze net niet konden ontsnappen. Schiet ook niet echt op zo :P

Net E08 gekeken! Met afstand de beste aflevering tot nu toe. Morgen snel E09 downloaden en verder kijken!

Vriend Niels
Snurf schreef: Morgen snel E09 downloaden en verder kijken!

Helaas moet je nog een tijdje wachten op aflevering 9. Door de staking van de scriptschrijvers in de VS wordt e9 pas op 14 januari uitgezonden.

http://www.fox.com/prisonbreak