Even een nieuw topic voor een nieuw evenement.
Zojuist heb ik team 1 (GSV team 138) ingeschreven voor deze ACLO loop.
De namen die bij dit team horen heb ik doorgekregen van Roelof. De etappeverdeling moet hij er zelf nog maar even bijzetten, of moet iedereen maar even roepen.
1.René
2.Fernand
3.Pytric
4.Gea
5.Roelof
6.Harmen
7.Wouter N
8.Keet
9.Jurjen (klopt dat nog?)
10.Robbert--------------------------------------------------------
Start: 10.00 uur
Etappe 1 Sportcentrum – Nieuwklap(Friesestraatweg Aduard) 7,35 km
Etappe 2 Nieuwklap – Hamsterborg(Huis toe Piloursema) 8,39 km
Etappe 3 Huis toe Piloursema – Feerwerd 7,45 km
Etappe 4 Feerwerd -Allersmaborg 5,36 km
RESTART ALLERSMABORG 13.30 uur
Etappe 5 Allersmaborg – Oldehove 5,72 km
Etappe 6 Oldehove – Zuurdijk 7,6 km
Etappe 7 Zuurdijk – Warfhuizen 6 km
Etappe 8 Warfhuizen – Schaphalsterzijl 4,1 km
Etappe 9 Schaphalsterzijl – Garnwerd 6,5 km
RESTART Cafe Hamming Garnwerd 17.00 uur
Etappe 10 Garnwerd – Groningen (Sportcentrum) 9,3 km
FINISH 17.30 uur Sportcentrum Blauwborgje 16
Er was naar mijn idee ook behoorlijke belangstelling voor een tweede team. Ookal zijn hiervoor ook mensen opgegeven die dat misschien niet weten. Misschien is het goed om dit nog even te bevestigen. Daarnaast zal ook iemand dit team moeten inschrijven.
Team GSV 41 jaar zal bestaan uit
1.Harald
2.JP
3.Simon
4.Sipko
5.Sjoerdtje
6.Corien
7.Leanne
8.Hannah
9.Martine
10.Rob
Geregeld moet worden.
- geld
- 2 of meer auto's
- etappe indeling
- reserves ingelicht (senaat h.t. en f.t.)
Volgens mij is voorlopig dit de bedoeling, reageer maar raak zou ik zeggen. Ook mensen die nog mee willen doen, kunnen reageren, want het tweede team is zeker nog niet compleet denk ik.
Start: 10.00 uur
Etappe 1 Sportcentrum – Nieuwklap(Friesestraatweg Aduard) 7,35 km - Kever
Etappe 2 Nieuwklap – Hamsterborg(Huis toe Piloursema) 8,39 km - Fernand
Etappe 3 Huis toe Piloursema – Feerwerd 7,45 km - Pytric
Etappe 4 Feerwerd -Allersmaborg 5,36 km - WouterN
RESTART ALLERSMABORG 13.30 uur
Etappe 5 Allersmaborg – Oldehove 5,72 km - Roelof
Etappe 6 Oldehove – Zuurdijk 7,6 km - Harmen
Etappe 7 Zuurdijk – Warfhuizen 6 km - Jurjen
Etappe 8 Warfhuizen – Schaphalsterzijl 4,1 km - Catharina
Etappe 9 Schaphalsterzijl – Garnwerd 6,5 km - Gea
RESTART Cafe Hamming Garnwerd 17.00 uur
Etappe 10 Garnwerd – Groningen (Sportcentrum) 9,3 km - Robbert
FINISH 17.30 uur Sportcentrum Blauwborgje 16
Volgens mij kwam dit er gisteren uit. Moet goed gaan lijkt me zo.
Gooi mij voorlopig maar even op de reservelijst, ik weet namelijk nog niet zeker of ik dan kan. Wist ik veel dat die teams gisteren echt ingedeeld werden.
Zeg dat nou niet zo hard, dat ik commissievrij ben..
Hee ik wil etappe 9 en niet 8. En ik meen het.
Dus ruil Martine en mij maar om, want zij heeft volgens mij liever 8.
Ik wil (voorlopig) ook graag van de lijst af... zou jammer zijn als iemand er pas de 23e achterkwam dat ik er niet ben
Hahaha, heel bijzonder hoe deze lijst is samengesteld. Hannah ik heb goed nieuws voor je: je mag etappe 9 van me hebben. Helaas meld ik me bij dezen ook af voor de vast heel gezellige-supertoffe-en-uitdagende loop; planning technisch zie ik het niet zitten.
Dit is dus Bouke!
He Robbert en co: in het kader van 'wat je gezegd hebt moet je ook doen, maar ik bedoelde dit niet': Ik dacht dat je gewoon een rondje maakte van aclo naar aclo, edoch blijkt het een soort van batavierenrace te zijn. Maar laat ik geen afhaker zijn, want er zijn twee zaken die mij over de streep trekken:
Kortom zet mij dus ook maar op de lijst, graag voor een kortere etappe. En ik geloof dat Loes ook nog wel wil, maar dat moet ik even checken.
Hey, volgens mij klopt de lijst van Robbert, ik wil iig graag etappe 4 doen. Als dat zou kunnen...
Mag ik onderweg Gesina uit Nieuw Scheemda en Suzanne uit Jipsingboertange? Doe Betsy uit Ter Apel maar niet, dan loop ik tè hard van stapel... Ha volgens mij wordt et echt mooi, ik heb er zin in! Wat houdt zo'n restart eigenlijk in?
Restart is dat iedereen gewoon weer gelijk start. Voorkomt dat er grote verschillen in aankomst tussen de teams komt. Als je er op tijd bent kan er niets mis gaan. Wel mooi dat jij de etappe door Jipsingboertange krijgt!:)
Ik meld me bij deze af
Het lijkt me echt superleuk, maar ik kan helaas niet meedoen. Ik meld me dus ook af. Ik denk dat één ploeg realistischer is, trouwens...
Leuk Batavierenfilmpje ook! :)
Ben het helemaal met je eens Sjoerdtje! Opzich best een aardig evenementje maar ook ik meld me alvast af voor 23 juni; zaterdagen zijn bij mij nou eenmaal niet de dagen waarop ik heel makkelijk vrij kan krijgen van mn werk. Iedereen die wel gaat natuurlijk heel veel plezier en succes!!
Hoe zit het nu? Zijn er nog genoeg mensen? En wie gaat welke etappe lopen?
Team 1 is gewoon nog intact toch? En als jullie ruzie maken over de afstanden dan gaan jullie maar lootjes trekken. Robbert stuurt vast binnenkort wel een mailtje naar alle ploegleden.
Oja, maandag aanstaande is er weer de ACLO-vitalisloop. Ik ben erbij.
Mag ik nog in team 1 trouwens? Volgensmij zou de inmiddels verkozen ploegleider dat al regelen. Ik wil trouwens wel graag een vroege etappe als dat mogelijk is, dat komt me wat beter uit.
Voor vanmiddag een ploegleideroverleg gepland met Fernand... Voor die tijd wilde ik nog even de organisatie van de Lauwersloop bellen over de stand van zaken en belangrijke punten. Maar voordat ik ging bellen kreeg ik de volgende mail met een mededeling waar ik eigenlijk al bang voor was:
Helaas dus, de tweede reden dat de loop niet doorgaat is dat mijn mooie bata-fiets gejat is... dus als je die ziet moet je even degene van die fiets afschoppen en even die fiets bezorgen aan de schoolholm, alvast bedankt.
Gaan we binnenkort nog een ander loopje doen?
Jammer zeg! Gaan we binnenkort nog naar een ander optreden van Rinus & Pé?
Enerzijds is het jammer, anderszijds kan ik me nu richten op mijn wielercarriere. Als iedereen dat nu even doet, dan kunnen we in 2010 als GSV starten in de ronde van Nederland. Betere PR is er niet voor de GSV.
Jammer idd, maar op zich kwam de loop me ook al niet heel goed uit, evenals het optreden van Pé en Rinus. Ik ben wel in voor een ander optreden van die twee!
Robbert, jammer van de fiets, hij was prachtig en zelfs ik was er een beetje aan gehecht. Misschien moet je even op http://batafietsgsv.waarbenjij.nu kijken.