ESN Thumbs Up: Hitch-hike Battle to BERLIN!
When: 03/05/2013 - 06:00 - 05/05/2013 - 13:00
SOLD OUT
ESN gaat dit weekend ook liften naar Berlijn; dat wordt gezellig op de weg & in Berlijn, haha.
+0
Anja Admiraal
Gelukkig gaan ze al om 6:00u beginnen en liggen wij dan nog in bed! Lopen ze ons mooi niet voor de voeten vrijdag :)
+0
Moesker
Dodenherdenking Berlijn:
Saakje
Norbert
Gerdien
Gerjan
Paula
Freerk Jan
Liesbeth
Evite
Ben
Yntse
Christine
Jw
Tiny
Arnoud
Brenda
Mark
Anja
Bernadet
Siebrand
Mirjam
Bas
Elsbeth
Robert
Tessa
Juliet
Lo
Albertine
Bergsma
Marleen
+0
Thierry
Kom er net achter dat de herdenking 35km buiten Berlijn wordt gehouden. Dan maar zelf even 2 minuten stilte in acht nemen dunkt me. Sorry!
+0
Paula Lunenborg
Thierry schreef: Kom er net achter dat de herdenking 35km buiten Berlijn wordt gehouden. Dan maar zelf even 2 minuten stilte in acht nemen dunkt me. Sorry!
Ga je nog contact opnemen met die mensen, want ik ben bang dat er nu een heleboel mensen af gaan haken.. Ik denk ik bijv ook. Ik weet niet hoe de verbinding met dat oord is, maar ik vind een lange/dure reis misschien ook wel iets te veel van het goede.
+0
Thierry
Heb al gemaild.
+0
JøhnDylån
Goed bezig Thierry. Wel jammert..
+0
KarineL
Veel plezier in Berlijn allemaal!
+0
Vandekamp
Super toll, wederom mooiste GSV-weekend.
Dank voor alle gezelligheid iedereen.
Als laatste nog even een quote van Tigo met de bazenmercedes die ons om 17.45 afzette bij de Mcdonalds in Groningen: "Ik wil niet stoer doen ofzo, maar na 13 of 14 keer Las Vegas, heb je het daar ook wel gezien.."
+0
Robert
Das war ja süpertoll. Danke, bitte, schön. Tschüss-auch!
+0
Christine H
Het was een erg mooi weekend!!! Superleuk!
Ik zal snel mijn foto's online zetten op dit topic, doen andere mensen dat ook?
+0
Gerjan
Prachtig weekend! SpAC en aanwezigen bedankt!
+0
Rosalie
SpAC enorm bedankt voor het leuke weekend en alle GSV-ers natuurlijk ook;)
+0
Thierry
Partyschweine!
Het was een prachtig weekend, met prachtige plaatjes tot gevolg. Hierbij de foto's van de camera van Jan-Jaap:
De foto's in bovenstaand album zijn verkleind, omdat dat kijkgenotsverhogend is natuurlijk. Wil je toch alle foto's in groot formaat downloaden (1GB totaal) dan kan dat via wetransfer:
JOo!
+0
Thierry
Thierry schreef: Partyschweine!
Het was een prachtig weekend, met prachtige plaatjes tot gevolg. Hierbij de foto's van de camera van Jan-Jaap:
De foto's in bovenstaand album zijn verkleind, omdat dat kijkgenotsverhogend is natuurlijk. Wil je toch alle foto's in groot formaat downloaden (1GB totaal) dan kan dat via wetransfer:
JOo!
Er staan ook mooie partypics op de facebook van de Matrix. Een selectie:
+0
Paula Lunenborg
Leuke foto s, leuk weekend, leuke stad, leuk hostel met toplift en lekkere bedden; spac (en alle aanwezigen) bedankt!
ESN Thumbs Up: Hitch-hike Battle to BERLIN!
When: 03/05/2013 - 06:00 - 05/05/2013 - 13:00
SOLD OUT
ESN gaat dit weekend ook liften naar Berlijn; dat wordt gezellig op de weg & in Berlijn, haha.
Gelukkig gaan ze al om 6:00u beginnen en liggen wij dan nog in bed! Lopen ze ons mooi niet voor de voeten vrijdag :)
Dodenherdenking Berlijn:
Kom er net achter dat de herdenking 35km buiten Berlijn wordt gehouden. Dan maar zelf even 2 minuten stilte in acht nemen dunkt me. Sorry!
Ga je nog contact opnemen met die mensen, want ik ben bang dat er nu een heleboel mensen af gaan haken.. Ik denk ik bijv ook. Ik weet niet hoe de verbinding met dat oord is, maar ik vind een lange/dure reis misschien ook wel iets te veel van het goede.
Heb al gemaild.
Goed bezig Thierry. Wel jammert..
Veel plezier in Berlijn allemaal!
Super toll, wederom mooiste GSV-weekend.
Dank voor alle gezelligheid iedereen.
Als laatste nog even een quote van Tigo met de bazenmercedes die ons om 17.45 afzette bij de Mcdonalds in Groningen: "Ik wil niet stoer doen ofzo, maar na 13 of 14 keer Las Vegas, heb je het daar ook wel gezien.."
Das war ja süpertoll. Danke, bitte, schön. Tschüss-auch!
Het was een erg mooi weekend!!! Superleuk!
Ik zal snel mijn foto's online zetten op dit topic, doen andere mensen dat ook?
Prachtig weekend! SpAC en aanwezigen bedankt!
SpAC enorm bedankt voor het leuke weekend en alle GSV-ers natuurlijk ook;)
Partyschweine!
JOo!
Er staan ook mooie partypics op de facebook van de Matrix. Een selectie:
Leuke foto s, leuk weekend, leuke stad, leuk hostel met toplift en lekkere bedden; spac (en alle aanwezigen) bedankt!
Nog meer foto's! :)
Nog meer foto's!:)
https://plus.google.com/photos/10592102 ... obsoomF6gEEnnnnnnnnnnn nog meeer!! https://picasaweb.google.com/1020623179 ... tCYgdGjpQE Wel een beetje ongecensureerd.