+0
Ursa
De populariteit van Klaverjassen gaat sterk achteruit op de GSV. Een of ander nieuw decadent spel neemt blijkbaar haar plaats in... Och, waar zijn de tijden dat zelfs Klaverjassen nog zondig geacht werd? In dezae negatieve trend tracht ik een ommekeer te brengen. Ook beschik ik sinds enige tijd over een geweldige Klaverjastafel. Oftewel, er moet weer gespeeld worden!
- kom gezellig langs bij Huize Jeruzalem voor een avondje jassen!
- oefen alvast voor de komende Klaverjascompetitie.
- ontdek nieuw talent (tenminste, Musch moet sowieso een keer komen jassen)
- ervaar die oude sport, scherp je geest.
(- en ja ik ben te lui om ff wat mensen te bellen om te komen jassen, zo is het veel makkelijker...)
De ware Klaverjasliefhebbers zijn welkom op woensdag 21 september te Huize Jeruzalem (Parel 122) Rond acht uur staat de koffie wel zo'n beetje klaar. Ow ja, kom vroeg want alleen de eerste vier mensen kunnen plaatsnemen rond m'n uberklaverjastafel. :wink:
Sjt, probleempje. Op de bewuste datum kan ik zelf niet eens, besef ik net. Daarom heb ik een andere datum geprikt: maandag 3 oktober (...)
PS. U kunt zelf ook iets fiksen. Helaas kan ik er dan niet bijzijn. Uiteindelijk is dit topic bedoeld voor het plannen van freestyle Klaverjasavondjes.
ksal es ff kieken of ik kan.
Leuk initiatief,... ben er wel weer voor dat de SPAC eens aanstalten gaat maken om een nieuwe competitie op te zetten!!!
Die gaat ongeveer begin oktober ook weer beginnen. Dus als jullie daar ook allemaal aan meedoen zou dat super grappig zijn....
Tuurlijk doen we dat!
Nu jij nog, Eva... :idea:
Proberen Harm Jan en ik voor die tijd nog even twee boompjes te winnen van Lennert en Allert te winnen. Het streven is in ieder geval om de finale voor de september-HV volledig gespeeld te hebben.
lekker makkelijk hoor skip: aan het begin van het jaar alweer gaan lopen zeuren wanneer er door de SPAC eens aanstalten wordt gemaakt om een nieuwe competitie op te gaan zetten. DE VORIGE COMPETITIE IS NOG NIET EENS AFGELOPEN!!!!!!!!!!!!!
Wacht maar rustig af en dan komt het wel goed. Een beetje vertrouwen in de nieuwe SPAC! :angry:
tja want de oude spac heeft er een beetje een potje van gemaakt... ik pleit voor sanctieregels voor de toekomst. Zo heeft de zittende spac een stok achter de deur om er een beetje vaart in te houden!
Huh? Het is toch traditie dat klaverjasfinales gigantisch uitlopen? :wink:
Hola, als je aan de oude spac komt kom je aan mij, maar als je aan de nieuwe spac komt net zo goed! Dus de combinatie van beledigen van de oude spac en sanctieregels van de nieuwe spac wordt voor jou....
^ bump
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk niet bij, dus da's weer mooi voor jullie.
he grote beer, ik ben er denk ik wel op die avond bij jullie
Ik kom vanavond ook wel
d'r is een kans dat ik vanavond ook kom om een potje te jassen
misschien kom ik ook nog vanavond
ToV, Haren is welkom!
wordt er nog gejast vanavond bij jou harm?
Oioioi, dat was me het avondje wel weer. Ondanks de lage opkomst is er flink gejast. Herhaalbaar, zou ik zeggen.
om een oud topic nieuw leven in te blazen.
vanavond saffierstraat 220 de mogelijkheid tot klaverjassen. Voor alle lakse facgroepsleden/leden van lakse facgroepen.
Er zijn nog twee plaatsen vrij. Post maar als je mee wil doen.