Neem je die zelf mee? Dan ga ik hem wel aanvragen voor je :p
+0
Rolv
Pro's:
Mooi feestje Amaranth!
Alleen Oranje DJ's!
Danspaal
Cons:
ATV
+0
Gerjan
Bedankt dames! Was een erg gezellig feestje, jullie zijn een stel gezellige meiden! ;)
+0
Henrique
Amaranth bedankt, dat was een mooi feestje! Weer veelste laat, maar ik ben toch nog in de ub dus mooier kan niet ;)
+0
imhotep
Tof feestje amaranth! Ik moet het paalklimmen alleen nog wel wat beter onder de knie krijgen
+0
els b
Dat was idd mooi! Bedankt allemaal!
+0
Roell
He, het was een geweldig feest! Bedankt :)
+0
Ursa
Amaranth bedankt hè!
Wie waren eigenlijk die zondige vrouwen in roze die maar niet van die danspaal af konden blijven?
+0
Ilja
Ik vond het leuk; Amaranth bedankt!
+0
Fleurke
Amaranth bedankt!
+0
- Martine H -
Ursa schreef: Wie waren eigenlijk die zondige vrouwen in roze die maar niet van die danspaal af konden blijven?
De baassinnen van het NSG dispuut Baass.
Tof dat er zoveel mensen kwamen meegenieten, bedankt allemaal, het was gezellig!
+0
Kiffen
Skitterende partij! Een pooierbank achterin en DJ Nylez behind the wheels of steel maakt het dan allemaal lekker af. Goedzo. Hoe laat was trouwens de drooglegging? De bar liep al te piepen en te kraken toen ik weg ging namelijk en werd omhoog gehouden door 2 man en een paardekop...
+0
Julian
Prachtig feestje. Amaranth bedankt!
+0
weenyman
Amaranth bedankt. Was best gezellig toch?
+0
minkcie
Supermooi feestje! Ik zeg maar zo, Amaranth lust rum!
Jessica schreef: vette party met vette hits in een vette tent met vet veel mensen :jump:
En de vette hapjes niet te vergeten...:
En vanavond gaan we gewoon weer door, taart eten op soos, lustrumfilm, gezelligheid! Whoei!
Hier nog de rest van de foto's:
+0
pytric
Lang niet onverdienstelijk dat feestje. Maar dat blonde kreng van het Parlement was me er wel eentje, dikke onzin natuurlijk op soos mag ik altijd bier over de draaitafel gooien. Moet je niet denken dat omdat je het Parlement heet, je toevallig in een vrijstaand huis woont en jouw dochters wél naar de Mavo mochten je opeens beter bent als wij.
+0
TuttieRuthie
Ja, was een mooi feestje! GSV, NSG, CSFR, Ichthus, VGST, de rest en ATV een klein beetje, bedankt!
+0
corrp
edit: Iedereen bedankt!! Vanavond 9 uur: taart op soos en een mooie lustrumfilm, kom dat vooral bekijken!
+0
Laura
zooo wat een toffe mensen, toffe DJ's en lekkere hapjes! ontzettend veel genoten gister! iedereen bedankt! :dance:
Neem je die zelf mee? Dan ga ik hem wel aanvragen voor je :p
Pro's:
Cons:
Bedankt dames! Was een erg gezellig feestje, jullie zijn een stel gezellige meiden! ;)
Amaranth bedankt, dat was een mooi feestje! Weer veelste laat, maar ik ben toch nog in de ub dus mooier kan niet ;)
Tof feestje amaranth! Ik moet het paalklimmen alleen nog wel wat beter onder de knie krijgen
Dat was idd mooi! Bedankt allemaal!
He, het was een geweldig feest! Bedankt :)
Amaranth bedankt hè!
Wie waren eigenlijk die zondige vrouwen in roze die maar niet van die danspaal af konden blijven?
Ik vond het leuk; Amaranth bedankt!
Amaranth bedankt!
De baassinnen van het NSG dispuut Baass.
Tof dat er zoveel mensen kwamen meegenieten, bedankt allemaal, het was gezellig!
Skitterende partij! Een pooierbank achterin en DJ Nylez behind the wheels of steel maakt het dan allemaal lekker af. Goedzo. Hoe laat was trouwens de drooglegging? De bar liep al te piepen en te kraken toen ik weg ging namelijk en werd omhoog gehouden door 2 man en een paardekop...
Prachtig feestje. Amaranth bedankt!
Amaranth bedankt. Was best gezellig toch?
Supermooi feestje! Ik zeg maar zo, Amaranth lust rum!
En de vette hapjes niet te vergeten...:
En vanavond gaan we gewoon weer door, taart eten op soos, lustrumfilm, gezelligheid! Whoei!
Hier nog de rest van de foto's:
Lang niet onverdienstelijk dat feestje. Maar dat blonde kreng van het Parlement was me er wel eentje, dikke onzin natuurlijk op soos mag ik altijd bier over de draaitafel gooien. Moet je niet denken dat omdat je het Parlement heet, je toevallig in een vrijstaand huis woont en jouw dochters wél naar de Mavo mochten je opeens beter bent als wij.
Ja, was een mooi feestje! GSV, NSG, CSFR, Ichthus, VGST, de rest en ATV een klein beetje, bedankt!
edit: Iedereen bedankt!! Vanavond 9 uur: taart op soos en een mooie lustrumfilm, kom dat vooral bekijken!
zooo wat een toffe mensen, toffe DJ's en lekkere hapjes! ontzettend veel genoten gister! iedereen bedankt! :dance:
hier nog pics: http://www.mijnalbum.nl/Album=WSGTRUPK
Ik wist niet dat ik zo foto-geniek was. Mooi feestje dames! Bedankt voor de chocolaatjes!