dit is natuurlijk een verplichte activiteit voor alle eerstejaars. Dan krijg je van ons de late-night party handtekening.

Je hoeft syfáris slechts uit te nodigen en ze komen met hun feestkleed aan

Ah leuk, jullie hebben eindelijk jaarverbandskleding?

rolv, ik vind je avatar eng ;)

TuttieRuthie

Nog 1 nachtje..!!!

Herbsgarden
Laura schreef: rolv, ik vind je avatar eng ;)

Nee, dan dat alienwijf :shock: van Amaranth, dát ziet er lekker uit. ;)

haha, wil je erover praten? heb je er last van? ;)

Herbsgarden

Ach ja, last, het is meer zoiets als stoplichten: je komt ze voortdurend tegen en ze worden maar niet minder irritant. Die Amaranth-avatarchick is gewoon een lelijke, scary alien en die oud-gereformeerde paardenstaart doet haar ook weinig goed. Mm.. typen lucht wel op, inderdaad.

En ho, t-bag is niet eng, maar onbegrepen.

t-bag is gewoon ziek in z'n hoofd... ;)

Vriend Niels

Vanwege het lustrum is er nu zelfs een speciaal nummer uitgebracht:

Nightwish - Amaranth

Vette hit.

N.B. Steendam
Herbsgarden schreef: Ach ja, last, het is meer zoiets als stoplichten: je komt ze voortdurend tegen en ze worden maar niet minder irritant. Die Amaranth-avatarchick is gewoon een lelijke, scary alien en die oud-gereformeerde paardenstaart doet haar ook weinig goed. Mm.. typen lucht wel op, inderdaad.

ik vind dat dat meisje er niet echt creatief, gezellig en sportief uitziet. ik zal jullie even een handreiking doen voor een nieuw boegbeeld:

*Christianne*

En wat vind jij precies gezellig, creatief en sportief aan dit vieze meisje?
Ons meisjes heeft tenminste nog een vlecht, dat is zeker creatief te noemen.

N.B. Steendam

Dat was Harm Tjeerd, mijn gewaardeerde huisgenoot.

hahaha, whatever......... :roll: the real us, vanaaf @ Parlement! :bier:

yesss ik heb er zin in!! vette party met vette hits in een vette tent met vet veel mensen :jump:

Vriend Niels schreef: Vanwege het lustrum is er nu zelfs een speciaal nummer uitgebracht: Nightwish - Amaranth Vette hit.

Inderdaad, deze zou ik dan ook graag horen vanavond. ;)

Vriend Niels

Dat zit er niet in. Maar vanavond zal wel de nieuwste hit van '2 babes' te horen zijn. Deze twee meiden, bekend van DWDD, hebben een schitterend dansnummer gemaakt: get ready 4 2 babes!

Legaal gedownload.

Lekker, beetje de nieuwe Double Date.

Nu al een hit!

Ik heb nog een vette hit: De Mais Girls - De boerenmeiden van het platteland!!