Wisten jullie trouwens dat Amaranth een verzameling kruiden is die voornamelijk wordt gebruikt als varkensvoer?
Toch een beetje de partij voor de dieren onder de genootschappen.

Ja waarom denk je anders dat we ons lustrum op en rond dierendag vieren. Maar het Parlement ziet er verder superrrstrak uit dus dat belooft nog wat! Oja we zoeken ook nog een paaldanser die Mark af en toe kan aflossen.

Vriend Niels schreef: Dit meen je toch niet Bastiaan.

:oops: je moet wat hè als als het laatste overleg tussen ons uit handgebaren over de grote Markt bestaat en dan nog steeds onduidelijk is waar jullie heen gaan

Jessica schreef: Oja we zoeken ook nog een paaldanser die Mark af en toe kan aflossen.

Je zou het niet verwachten, maar ik heb dus ook wel wat paaldans-skills. Ik hoor het wel.

hahaha, ik kwam er gister achter dat het toch wel wat moeilijker is dan ik dacht. Misschien dat ik me dit jaar toch maar moet inschrijven voor de paaldanscursus van de aclo...

hahaha, ik zat even op de aclosite te kijken maar die cursus wordt ook gewoon gegeven in het parlement. Voor belangstellenden:

www.aclosport.nl schreef: Pole fitness Cursussen Docent: Natasja Blokland Periode: 1, 2, 3, 4 Tijdens deze cursus worden een aantal opvallende paaldansbewegingen aangeleerd die velen zal doen verbazen. Naast enkele draaien zullen de cursisten ook in staat zijn op verschillende manieren ondersteboven aan de paal te hangen. De cursus die we aanbieden, stelt je in de gelegenheid kennis te maken met het paaldansen op een sportieve en attractieve wijze. Een korte broek is verplicht! Deze cursus is niet toegankelijk voor mannen.. Locatie: Het Parlement Poelestraat 29

een korte broek is verplicht? bedoelen ze daarmee dat je geen lange broek aan mag of dat je geen rokje aan mag?

Mark, je moet gewoon net zolang oefenen tot je hetzelfde kunt als die vent die recht aan de paal kon hangen.

Markie schreef: Deze cursus is niet toegankelijk voor mannen..

heel jammer mark, anders had je wel samen met bastiaan kunnen gaan, die heeft ook wel verborgen paaldanstalent :lol:

het gaat helemaal goedkomen 3 oktober, iedereen moet komen want het wordt heel leuk, echt!

corrp schreef: heel jammer mark, anders had je wel samen met bastiaan kunnen gaan, die heeft ook wel verborgen paaldanstalent :lol:

haha, ach ja, je snabbelt hier en daar wat bij hè

hahaha, leuk leuk! wat kan je nog meer? ;)

bejaarden wassen...

*Christianne*

Getsiederrie. Blijf jij maar lekker thuis dan.

Of neem die opoe's en omoe's lekker mee :D

*Christianne*

Oh ja, dat is nog beter. En zorg ervoor dat ze hun jassen en mutsen vooral in de garderobe hangen ;)

Bier en Fris voor 1,50 en Wijn voor 2 euro!
't moet niet gekker worden!

gekkehuis!!! hahahm gaan we het met kleurbandjes doen offe.....;)

Zo, alle zusjes in den lande zijn ook uitgenodigd. Als we die 300 man nu niet halen...

els b schreef: Bier en Fris voor 1,50 en Wijn voor 2 euro! 't moet niet gekker worden!

zo, beste korting eruit weten te slepen zie ik. daar waar de prijs normaal 1 Euro is :)

Bastiaan schreef:
els b schreef: Bier en Fris voor 1,50 en Wijn voor 2 euro! 't moet niet gekker worden!

zo, beste korting eruit weten te slepen zie ik. daar waar de prijs normaal 1 Euro is :)

prima, dan hebben we nu waarschijnlijk een feestje dat na 3uur ook nog verder mag:)

nog 2 nachtjes en dan............. :dance: