+0
corrp
Jajaa, Amaranth is 5 jaar! Haar eerste lustrum wordt ingeluid met een knallend en spetterend feest op 3 oktober in het Parlement.
Zorg dat je erbij bent, en neem al je vrienden mee!!
Wosie veel te tof, ik hoorde in de wandelgangen dat zelfs onze eigen DJes-chica gaat draaien!
Dat gaat dus helemaal goed komen!
Parlement, leuk! Vette hits met DJ Jessie
Waar is dat joh, het parlement? In Vinkhuizen zeker?
nee poelestraat of peperstraat geloof ik, hartstikke leuk :)
Om precies te zijn is het Poelestraat 29. Wordt superleuk, iedereen komen dus!!
Ik zet hem in de agenda!
Een feestje is altijd leuk. Een feestje van Amaranth nog leuker. Een feestje met DJ jessie is echt geweldig.
Altijd leuk, wordt wel een druk weekje zo met het ABC-weekend erachteraan.
ach gewoon blijven ademhalen Henri ;)
Amaranth @ Parlement, wat wil je nog meer! Be there!
Wervende teksten hier van heb ik jou daar. Maar feestje...leuk joh!
Leuk dat N.S.G. ook een uitnodiging heeft gekregen! Wij vinden de poster alleen niet heel mooi, daarom hebben we voor jullie een nieuwe gemaakt. Misschien dat de webcie die even op de 'home-pagina' kan zetten!
:wink: :wink: :wink:
Liefs van de Baassinnen
Tja het brengt natuurlijk wat te weeg zo'n Amaranth-feest.. 8)
Maar grappige poster, als jullie em nou ook nog ff gaan flyeren bij de gsv, nsg,atv, ichthus en csfr is het helemaal goed.
Go Jessica! mooi gezegd. En hier speciaal voor Baass:
Maar.. belangrijkste is --> kom gewoon en vier het feestje met ons mee!
leuke kiekjes. Ik mis spongie en zn vrienden alleen wel een beetje. Als die gezellige baasjes nu ook even met zn allen komen is het helemaal leuk.
Hoppa 3 posters, 3 DJ's en na vanavond 3 nieuwe leden, wat wil je nog meer :D
ik vind de poster die corien gemaakt heeft heel erg mooi! (de mooiste van de 3 tot nu toe) Ik zou het je niet na kunnen doen!
ps: de meiden van baass kijken blijkbaar erg graag naar fotos van zichzelf ;-)
Ik hoop dat jullie 3 oktober wel het parlement volkrijgen, want vanavond was het 3x niks. Op de verschillende paaldansacts na dan.
klopt, blijkt dat dit redelijk een paupertent is om op een willekeurige donderdag hen te gaan. Teleurstellend dat je dan om 4 uur weer terug naar soos moet/gaat om je alcoholpercentage op peil te houden...
Dit meen je toch niet Bastiaan.
Ze hadden wel een hele leuke uitsmijtster bij het Parlement. En de biertjes voor maar 1 euro maken ook veel goed.