+0
Armani
Dag vriendjes en vriendinnetjes,
omdat 24 april zo'n mooie datum is en er dan sowieso al feest gevierd wordt, heeft Saffier 220 het plan opgevat om een echte inwijdingsborrel te organiseren. Aya Sophia is nu voorgoed verleden tijd en je mag zelf komen kijken hoe goed die tijd nu geworden is! 8)
Er zijn een aantal mensen die we speciaal willen uitnodigen.
- Alle Unestralen, alleen al vanwege het feit dat er weer een Unestra-huis bij is
- Alle geneeskunde studenten, om het eerste geneeskunde-huis in te wijden
- Alle Paarshazen om Matthijs te feliciteren met zijn nieuwe huisgenotes
- Alle Groenlingen om te delen in de vreugde van Annechien
- Alle Geelliefden die hun nieuwe borrel-stekkie willen bekijken
- Alle anders gekleurde regiolieden om de kans van hun leven aan te grijpen om toch Saffier 220 binnen te komen
- Alle mensen die te ver weg wonen om normale borrels bij te wonen
- Iedereen die mijn verjaardag wil komen vieren
Denkt u niet in één van deze categoriën te vallen, verwittig ons er dan van. Wij sturen u vervolgens een persoonlijke boodschap met de reden waarom u toch moet komen.
Dus nog één keer voor de duidelijkheid:
Maandagavond 24 april BORREL aan Saffierstraat 220!!
ik kom!!!!!!!!!!!!!!
veel te tof.
Ik denk niet in een van die categoriën te vallen..
Foei rolv, wil je haar verjaardag niet eens komen vieren? Zo ben je toch niet opgevoed? :shock:
Maar ik wou zo graag een hoogst persoonlijke uitnodiging :'(
Bericht is onderweg hoor, wees maar niet bang.
Ik weet dat je graag ontkent bij unestra te horen, maar om het nu zo opzichtig te doen...
hé lekker dichtbij ;)
Ik mag zeker niet bij mijn mama's feestje komen, ik moet zeker boven op mijn kamer gaan zitten?
Zoons zijn altijd welkom, dat weet je toch!! :wink:
whaha, gaat helemaal goed komen dus dat tentamen :D. Ik kom nog wel ff langs, ligt eraan hoe erg ik in de stres ben geschoten. En hoe brak ik beng van ons bk-weekendje.
Ik heb er wel zin in! :wink:
zullen we samen gaan?? :wink:
Vanavond dus? Huize Noodhospitaal? Leuk!
marita en huisgenoten bedankt hè!!
Dat was retegezellig! Bedankt Saffier 220!
Bedankt Saffier 220.
Heel verschrikkelijk bedankt voor de gezelligheid iedereen en Marita in het bijzonder voor haar moederlijke naar huis-stuur-neigingen.
Heel erg bedankt mensen, t was gezellig!
Huisje aan de safier dat nog een naam zoekt bedank he!! T was gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
t Was kort maar gezellig (voor mij dan;)). Bedankt!!!