Ingûh schreef: Er zijn nu twee groepen, eentje in Vinkhuizen en eentje in de Indische Buurt.
Inge, een kleine correctie: voor het oostelijke gedeelte van de stad (niet alleen Indische buurt)
Indische Buurt? Maar ik heb helemaal niemand gezien uit de Indisch Buurt vanmorgen! (wel gehoord overigens... :lol:)
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
Nou ja, bij ons is het toch gezelliger.
+0
deboer
Ingûh schreef: Nou ja, bij ons is het toch gezelliger.
Wat een minachtend gedrag!! Dat ben ik niet van je gewend, Inge!!
Het gaat trouwens om de inhoud, niet om de gezelligheid
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
deboer schreef:
Ingûh schreef: Nou ja, bij ons is het toch gezelliger.
Niet?? :wink:
+0
Knapzak
zeg, waar is de bidstond in oost morgenochtend? wel bij hans, en zo ja weet hij dat we komen?
+0
Carloz
En waar is die van vinkhuizen?
ik was er de vorige keer helaas niet bij :oops:
+0
deboer
Knapzak schreef: zeg, waar is de bidstond in oost morgenochtend? wel bij hans, en zo ja weet hij dat we komen?
ik heb er geen idee van of hij weet dat we langskomen. Ik ben wel van de partij. Ik probeer em straks wel even te bellen
+0
deboer
Het is idd bij Hans, morgenvroeg om halfacht voor de mensen uit de Oosterpark
Heb jij dit ook gelezen, Knapzak? De rest weet het al
+0
Biezema
In vinkhuizen is het bij Liesbeth Huisman (saffier 122). Vanaf 7.45 uur ben je er welkom om te ontbijten. Om 8 uur als je al ontbeten hebt.
+0
YeHeSs
Onder Jacobitische voorwaarden zal ik morgenvroeg weer present zijn. Ik zet gewoon twee wekkers, dan moet het deze keer wel goed komen! Ik kijk er naar uit om een ieder morgenvroeg weer te begroeten!
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
Ik heb iedereen een Xtra mail gestuurd (als het goed is heb je er vorige week vrijdag o.i.d. ook al eentje van Liesbeth gehad). Lang leve het mailsysteem ;)
+0
Knapzak
deboer schreef: Het is idd bij Hans, morgenvroeg om halfacht voor de mensen uit de Oosterpark
jups
+0
deboer
Knapzak schreef:
deboer schreef: Het is idd bij Hans, morgenvroeg om halfacht voor de mensen uit de Oosterpark
jups
goedzo, tot morgen en welterusten alvast
Zorg dat je nu een keer fris bent... :wink:
+0
Knapzak
ik ga na het voetbal meteen slapen. en deze week heb ik de afspraak naar 12.15 verzet, dus het wordt een lange ochtend, de boer! moet ik nog iets meenemen?
+0
deboer
Knapzak schreef: ik ga na het voetbal meteen slapen. en deze week heb ik de afspraak naar 12.15 verzet, dus het wordt een lange ochtend, de boer! moet ik nog iets meenemen?
Ik heb om halftien al een afspraak in Vinkhuizen dus ik moet aan de redelijk vroege kant weg, maar goed, een uurtje is goed genoeg. Ik heb er echt super zin in mensen. Hans zou vanavond nog inkopen doen, dus ik vertrouw erop dat je geen tosti-ijzer mee hoeft te nemen. Neem je bijbel mee, zou ik zeggen, meer heb je niet nodig op zo'n vroeg tijdstip. Ik ga nu ook maar es voetbal kijken denk ik. Altijd achter dat internet werkt verslavend, daar moet ik es iets aan doen...
+0
Knapzak
deboer schreef:
Knapzak schreef: ik ga na het voetbal meteen slapen. en deze week heb ik de afspraak naar 12.15 verzet, dus het wordt een lange ochtend, de boer! moet ik nog iets meenemen?
Ik heb om halftien al een afspraak in Vinkhuizen dus ik moet aan de redelijk vroege kant weg, maar goed, een uurtje is goed genoeg. Ik heb er echt super zin in mensen. Hans zou vanavond nog inkopen doen, dus ik vertrouw erop dat je geen tosti-ijzer mee hoeft te nemen. Neem je bijbel mee, zou ik zeggen, meer heb je niet nodig op zo'n vroeg tijdstip. Ik ga nu ook maar es voetbal kijken denk ik. Altijd achter dat internet werkt verslavend, daar moet ik es iets aan doen...
allebei kan ook... :wink:
+0
deboer
Wijk Oosterpark komt de volgende keer bij Allert, ergens aan het Boterdiep.
Ok mensen, ik ben nu al van gedachten veranderd, ik kom ook. Sla dus extra ham en kaas in voor de overheerlijke tosti's...
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
Vinkhuizen, volgende week bij Roelof, je krijgt nog een mail.
Groetsels!
Oh, ja en is er volgende week ook een salade bij 't ontbijt?
+0
Agnes
Hej INge, kan je ook zorgen dat ik in die mailinglist kom?
Grtz Agnes
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
Agnes, je STAAT al in de mailinglist. Misschien moet je even in je map van ongewenste post kijken, of bidstondvinkhuizen@yahoogroups.com aan je veilige lijst toevoegen?
PS. Als je een Yahoo! Group Account (dit is geen e-mail-account!!) opent, kun je alle rondgestuurde berichten lezen op de .
Indische Buurt? Maar ik heb helemaal niemand gezien uit de Indisch Buurt vanmorgen! (wel gehoord overigens... :lol:)
Nou ja, bij ons is het toch gezelliger.
Het gaat trouwens om de inhoud, niet om de gezelligheid
Niet?? :wink:
zeg, waar is de bidstond in oost morgenochtend? wel bij hans, en zo ja weet hij dat we komen?
En waar is die van vinkhuizen?
ik was er de vorige keer helaas niet bij :oops:
ik heb er geen idee van of hij weet dat we langskomen. Ik ben wel van de partij. Ik probeer em straks wel even te bellen
Het is idd bij Hans, morgenvroeg om halfacht voor de mensen uit de Oosterpark
In vinkhuizen is het bij Liesbeth Huisman (saffier 122). Vanaf 7.45 uur ben je er welkom om te ontbijten. Om 8 uur als je al ontbeten hebt.
Onder Jacobitische voorwaarden zal ik morgenvroeg weer present zijn. Ik zet gewoon twee wekkers, dan moet het deze keer wel goed komen! Ik kijk er naar uit om een ieder morgenvroeg weer te begroeten!
Ik heb iedereen een Xtra mail gestuurd (als het goed is heb je er vorige week vrijdag o.i.d. ook al eentje van Liesbeth gehad). Lang leve het mailsysteem ;)
jups
goedzo, tot morgen en welterusten alvast
Zorg dat je nu een keer fris bent... :wink:
ik ga na het voetbal meteen slapen. en deze week heb ik de afspraak naar 12.15 verzet, dus het wordt een lange ochtend, de boer! moet ik nog iets meenemen?
allebei kan ook... :wink:
Wijk Oosterpark komt de volgende keer bij Allert, ergens aan het Boterdiep.
Ok mensen, ik ben nu al van gedachten veranderd, ik kom ook. Sla dus extra ham en kaas in voor de overheerlijke tosti's...
Vinkhuizen, volgende week bij Roelof, je krijgt nog een mail.
Groetsels!
Oh, ja en is er volgende week ook een salade bij 't ontbijt?
Hej INge, kan je ook zorgen dat ik in die mailinglist kom?
Grtz Agnes
Agnes, je STAAT al in de mailinglist. Misschien moet je even in je map van ongewenste post kijken, of bidstondvinkhuizen@yahoogroups.com aan je veilige lijst toevoegen?
PS. Als je een Yahoo! Group Account (dit is geen e-mail-account!!) opent, kun je alle rondgestuurde berichten lezen op de .