JP.

Is die uitreiking voor of na tien uur en heeft de consument inspraak in het verkiezen van de winnaar? Lijkt me wel toch?

Vriend Niels

Ik wil graag in de categorie Man mijn stem uitbrengen op Henri L. en in de categorie Vrouw stem ik op Jessica. Ze zijn beiden tolerant, ruimhartig, sfeerverhogend, betrouwbaar en bovenal omzetverhogend.

Oh ja, ik heb geen gratis consumpties gekregen om op ze te stemmen.

Bump

Wat ontzettend tof, ik ben d'r bij!

Mijn stem gaat ook naar Henri en Jessie. Feike, Rob en Frank zijn overigens ook dikke prima. Voor het geval ik niet kom morgen, machtig ik Vriend Niels bij deze mijn stem uit te brengen.

vergeet ook niet te stemmen op de mensen die vanavond achter de bar staan ;)

Mijn stem gaat naar Jannes, die vent is nooit te beroerd om in te vallen en een puike sooscie!

Als Henri Ligtenberg geen sooscie van het jaar wordt dan weet ik het ook niet meer. Hij heeft in zn eentje minimaal evenveel sooscie-uren achter zn naam staan als alle anderen bij elkaar. Dattie dan af en toe in een verloren uurtje De Gouden Kooi zit te kijken moeten we maar op de koop toe nemen.

Probleem met die vent is dat hij het allemaal voor z'n basisplaats doet. Daarom heeft hij ook zoveel minuten dit seizoen...
Ik stem op Tom Poppema, die vent kan mixen jonge. Bij Ligtenberg denk ik meer aan een oeuvreprijs.

Waar kan ik lezen dat we gaan stemmen?

Koos L schreef: Bij Ligtenberg denk ik meer aan een oeuvreprijs.

Ik denk meer aan de Tom Cruise-award. Ontleend aan de legendarische film "Cocktail". Want sooscie zijn, dat is ook swingen met die flessen, tijgeren over die bar en maximaal entertainen. Lightning kan dat...je weet toch.

Het loopt hier al lekker vol. Ik verwacht de hele GSV hier om 22:00! :P

troemgeroffel.....

De sooscie van het jaar is:

Henri Ligtenberg!

Namens de VGSE van harte gefeliciteerd!

Sooscie bedankt!

Herbsgarden

Henri gefeliciteerd en sooscie en Groen bedankt!

oi oi oi sooscie van het jaar bedankt voor het nog steeds achter de bar hangen

op de inmiddels atvloze soosciebedanktborrel heerst theo maassen
maar daar had je gewoon bij moeten zijn

(ik moet weer gaan, de 38e pitcher van vanavond wordt zojuist besteld)

Wat een eer, wat onverwacht en wat laat is het geworden...

Vriend Niels

Henri gefeliciteerd. Terechte winnaar!

idd, en sooscie bedankt! en VGSE natuurlijk ook, twas wel gezellig :)

Sooscie bedankt, twas gezellig!!