Huh? Okee... ik wilde maandagavond toch stiekem kijken, en toen kwam die Sjonnie Kraaykamp ervoor. Van verdriet ging ik toen toch maar studeren.

Je hebt gelijk, nu is het zonnetje in huis er ook voor dan zenden ze waarschijnlijk alleen nog maar de herhalingen ´s ochtends uit, gelijk hebben ze want het is wel suf om op primetime herhalingen uit te gaan zenden in plaats van het kijkcijferkanon ;) zonnetje in huis.

els B schreef: Hihi, ik keek vanochtend naar een herhaling van een herhaling.. ook leuk :)

heb ik ook gezien. Maar dat was wel een hele oude

Yo, HET seizoen is weer begonnen!! Vandaag al een uur gtst! Wat moet die special van morgen dan wel niet heerlijk zijn!!

Wat een waanzin trouwens. Yasmine onder de zoden, Ray die Janine ontvoert (vind je hem nog steeds zo leuk Pieternel?) en dan nog Arnie.
Die broer van Sjors is trouwens wel interessant...

Het is inderdaad ouderwets leuk! Alleen kon ik het gisteren en vandaag niet zien.....

volgens mij gaat die vervelende Valerie vandaag de serie uit, joehoe! Een beetje Robbert van Barbara afpikken, hoe durft ze!

Ik kijk echt niet vaak genoeg! Wie houdt het even bij voor me?

anders veranderen we dit topic in het expeditie-robinson-topic. Ik kijk al tijden geen gtst meer en blijkbaar meer mensen niet.

off topic: P'nel heb je je mail gelezen?

Of in een lekker-foute-serie topic. Ik volg GTST ook niet echt meer. Maar nu wel bijvoorbeeld Paradise Hotel en Het Blok. De Bouw is ook wel grappig, maar da's altijd onder bk.

Ik volg ook sinds kort weer Paradise Hotel, is wel weer grappig om te zien!

ow jah en we maken er wel het paradise-hotel-topic van? ik was eerst! E-R-topic dus.

Optiefen met die andere programma's.
Vanavond heerlijk met de bijbelkring ONM gekeken (als voorproefje) en daarna een complete aflevering GTST! Het was weer tof, er zitten leuke verhaallijnen in en genoeg spanning om het weer eens goed te gaan volgen...

Wat? Watskeburt?!?

GTST is best tof de laatste tijd trouwens! Beetje amuletten zoeken, Augusta de Heks, beetje verliefde mensen, je kent het wel...

Ah, eindelijk. Ik durfde dit topic niet voor de zoveelste keer uit de archieven te halen...

Harmsen is vanavond voor het laatst he! Hij schijnt in het echt ziek te zijn geweest en is daar niet volledig van hersteld en daarom durft de regisseur hem geen grote rol meer te geven.
Die Augusta is wel een beetje een wannabe-M uit James Bond trouwens.

Ah, soms wou ik dat ik ook een tv had..

soms wou ik dat ik weer eens gewoon om 20:00u thuis was...

Op zich had ik het ook wel een keer geschoten met die Harmsen. Alhoewel hij ook wel weer dé stabiele factor van GTST was...

Oei, ff snel het op-1-na-onderste topic weer bovenaan gezet.

Maar die Harmsen heeft wel een beetje moeite met weggaan. Het stond toch echt in de Spits!. Trouwens, die Sjors is wel leuk en mooi en christelijk maar ik vind het super stom dat ze haar vriendje niet gewoon vertrouwd. Het is toch niet normaal dat je meer bij je vader bent dan bij je vriendje?
Die Dian is overigens goed bezig. Als ze 'Frits' (Hans heet ie toch?) eenmaal in bed heeft, ontdekt ze vast een moedervlekje op een bijzonder plekje die er eerst niet zat...