Wel lastig he, zo'n metaniveau in je favo soap!

Yes! GTST is weer helemaal hot!!

Hoorden jullie gisteren ook met verbazing de legendarische soapwoorden:
Ray, God houd van je zoals je bent! (en het kwam niet eens van Sjors)

Barbara en Robbert in bed betrapt door Charlie, Nicks kamer geverfd met gif door Stefano, Isabella weet dat Martine haar vader niet vermoord heeft en wil nu vluchten met Amy (ik denk dat Martine weer terug komt hoor!) en Ludo en Janine kunnen maar niet van elkaar afblijven! Wat vinden jullie trouwens van die non? Ze is nu nog een beetje nep, maar is het een nieuwe potential van Ray?

Je vergeet te vertellen dat Sjors en Bing willen dingesen. Of is dat al weer passé? (Veel te lang niet gezien...)
Wanneer is de laatste aflevering?

Koos L schreef: Je vergeet te vertellen dat Sjors en Bing willen dingesen. Of is dat al weer passé?

Nee dat heerst ook nog wel, maar toen Sjors er klaar voor was (laatst) toen zei Bing dat hij het nog niet wilde, tof he?? Of niet...
Naja, en toen kwam die aanvaring tussen Bing en zn aanstaande schoonmoeder er eerst nog wer tussendoor!! Wat een mens zeg.

Ja dat heb ik in het voorstukje gezien! Vanavond ga ik sinds lange tijd maar weer eens kijken.

Jaa!! Er is toch nog leven na het geniale yorin programma 'Kicken!'; Matthijs gaat namelijk door, dit keer in GTST!!

Was de laatste aflevering vanavond? Of krijgen we nog een week GTST?

Volgens mij was dit de laatste keer, maar het was maar een half uur en ook niet spannend genoeg, dus er klopt iets niet... :?

raaarrrrrrrr. Waar gng het over dan?

Nou goed dan,

Ludo heeft Valerie met zelfmoord (van haarzelf dus) bedreigd. Valerie gaat met Barbara, Charlie en Morris mee op vakantie (iets waar Bar niks vanaf wist), een vreemde man, waarvan je alleen de broekspijpen zag, legde een mes en nog wat spullen op een hotelkamer, Sjors botste bij de receptie tegen iemand op (is dat Matthijs? en is dat dezelfde als die vent met dat mes?).
Sjors en Bing gaan trouwens, maar Sjors zit nu steeds voor zich uit te staren en te denken aan die vent waar ze tegenop botste.
Stefano wordt gek van Nick, stapte in de auto en wilde Nick iets aan doen. Jasmine wilde niet dat hij kwaad zou gaan rijden en probeerde hem tegen te houden. Maar ze kon hem niet tegenhouden en Stefano reed naar de haven, waar Nick door de telefoon stond te zingen: 'the winner takes it all'. Ondertussen kwam Stefano met de auto eraan en wilde Nick aanrijden, Jasmine gaf een ruk aan het stuur en zo schampten ze Nick alleen. Stefano kon alleen niet meer voorkomen dat de auto het water inreed. Jasmine klapt bewusteloos voorover op het dashbord en Stefano is in paniek omdat de auto niet open wou.

Maar nu het ALLERTOFSTE ooit!!!
Guus (de vader van Dennis) heeft aan Laura opgebiecht dat hij bij de geboorte van zijn tweeling, nadat 1 ervan gestorven was, de andere heeft omgeruild met de baby die er in het ziekenhuis naast lag. En wie zou dat babytje zijn??? Juist, Arnie Alberts!! Dus Arnie was er een van een tweeling en Guus was zijn vader. Maar nu nog mooier!!! ARNIE WAS DENNIS TUINMAN EN DENNIS TUINMAN IS ARNIE ALBERTS!!! Dus "Dennis" is de echte zoon van Laura en Robbert!! Beetje jammer dat ie dan een relatie met zn moeder heeft gehad, maar ah, gelukkig is ie zn geheugen kwijt.

Joooooooooooo wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig allemaal zeg. Sjongejonge. Wel lachen dat Dennis nu idd gewoon het kind van Laura blijkt te zijn!

Wot de hek! Ik heb 3 afleveringen gezien deze week geloof ik en het was best leuk en spannend, maar dit heb ik dan maar weer gemist... Bedankt voor de update!

Hannah schreef: met zelfmoord...een hotelkamer...blabla...dezelfde als die vent ...tegenop botste...Nick iets aan doen...Stefano reed naar...blabla...voorkomen dat de auto...ALLERTOFSTE ooit!!!...was er een van een...blabla...DENNIS TUINMAN...ARNIE ALBERTS...blabla...relatie met zn moeder...geheugen kwijt.

Hannah, ga hulp zoeken.

Jean schreef:
Hannah schreef: met zelfmoord...een hotelkamer...blabla...dezelfde als die vent ...tegenop botste...Nick iets aan doen...Stefano reed naar...blabla...voorkomen dat de auto...ALLERTOFSTE ooit!!!...was er een van een...blabla...DENNIS TUINMAN...ARNIE ALBERTS...blabla...relatie met zn moeder...geheugen kwijt.

Hannah, ga hulp zoeken.

Hey!! Fans only, remember. Ja toch George?

Maareeuh, is er iemand die vanavond kijkt? Want ik moet echt studeren!!

Was het toch niet de laatste aflevering vrijdag?

Sabine schreef: Was het toch niet de laatste aflevering vrijdag?

Het was wel de laatste aflevering, 15 augustus gaan ze weer verder... Kun je vanavond lekker studeren Hannah!

Wel een beetje jammer. Nu heb ik dus gewoon de laatste aflevering gemist!

Sabine schreef: Wel een beetje jammer. Nu heb ik dus gewoon de laatste aflevering gemist!

ik ook :( .. en de herhaling die vanochtend was ook :( :(

Ik ook, balen zeg!

Hihi, ik keek vanochtend naar een herhaling van een herhaling.. ook leuk :)