shit gister gemist, en ik zit nu op school, kan iemand vanaf 11 uur live-verslag geven?
+0
Koos L
Hee dat is nu... Bedankt voor de tip, ga maar weer eens kijken!
(Is school wel open dan, 1.40 meter sneeuw...)
+0
Henri L
Koos L schreef: Hee dat is nu... Bedankt voor de tip, ga maar weer eens kijken!
jawel, maar het is vrij leeg, dus jij zorgt voor live-verslag?
+0
Koos L
Ludo heeft tegen Valerie bekend dat hij 2 mannetjes heeft ingehuurd, de bewakers van Martine onschadelijk heeft gemaakt, Martine naar hem toe heeft laten rijden en haar een overnamecontract heeft laten tekenen. Onder dwang uiteraard.
(Valerie: "Of all people... Martine")
+0
Koos L
Oef! Ray en Janine willen een kind gaan bouwen, alleen heeft Janine een beetje spijt dat ze dat heeft toegezegd. Ze slikt nog steeds de pil, maar: daar is Ray achtergekomen... Wordt vervolgd.
+0
Henri L
Dank je....... morgenvroeg maar ff kijken, hoe dat allemaal af gaat lopen.
+0
Hannah
En ik voel dus een nieuw stelletje aankomen he!
Sjors en Bing!!!
Perfect voor elkaar. Maar ik heb nu al weer een weekje niet gekeken, dus het is misschien al gaande???
+0
Pieternel
Wie is Bing?
+0
Gerard
Pieternel schreef: Wie is Bing?
De zoon van Dorothea
+0
Pieternel
Ik wil Sjors en Ray als nieuw stel voordragen.
+0
Perikles
Ray? Nee, die gaat nog lekker even door met janine. Maar wie wel? tja Dorothe en...
+0
Koos L
Doortje en Govert zou ik zeggen...
Maar what about Loedo? Die vraagt gewoon even aan Janine of ze weer een gezinnetje kunnen zijn! (Want je houdt toch niet meer van Ray...)
+0
Lizzy
Morris en Bing.... :roll:
+0
Liesje
partnerruil: bar en robbert en jef en laura
+0
Koos L
Morris en Sil...
+0
Hannah
Koos L schreef: Morris en Sil...
Hahaha, moet niet gekker worden!!!
(Gofert en Nina??)
Wat gebeurde er trouwens nadat Ray alles aan Janine had opgebiecht?? Of was dat nou vrijdag?
Oja, kan er ook eens een nieuwe poll komen ofzo?
+0
Lizzy
Liesje schreef: partnerruil: bar en robbert en jef en laura
Nou, dat is nog niet eens zo heel erg ondenkbaar, zat ik laatst ook al aan te denken.....
+0
Hannah
Lizzy schreef: [..]
Nou, dat is nog niet eens zo heel erg ondenkbaar, zat ik laatst ook al aan te denken.....
Dat is dan wel een ex-partnerruil...
robbert en laura?? Dat is bijna voro mijn tijd!!
+0
els b
Hannah schreef: [..]
Wat gebeurde er trouwens nadat Ray alles aan Janine had opgebiecht?? Of was dat nou vrijdag?
?
Eerst was Janine boos en wilde Ray dus zn spullen pakken maar toen hij al ongeveer alles in dozen had staan bedacht Janine zich en ze zijn nu weer bij elkaar!! Had ze wel kunnen beseffen vóórdat hij al zn spullen ingepakt had..
+0
Hannah
elsbezemer schreef: [..]
Eerst was Janine boos en wilde Ray dus zn spullen pakken maar toen hij al ongeveer alles in dozen had staan bedacht Janine zich en ze zijn nu weer bij elkaar!! Had ze wel kunnen beseffen vóórdat hij al zn spullen ingepakt had..
Maar nu heeft Ray zich aangegeven en wil Janine hem terug, maar Ray haar niet hoewel hij nog wel van haar houdt...
shit gister gemist, en ik zit nu op school, kan iemand vanaf 11 uur live-verslag geven?
Hee dat is nu... Bedankt voor de tip, ga maar weer eens kijken!
jawel, maar het is vrij leeg, dus jij zorgt voor live-verslag?
Ludo heeft tegen Valerie bekend dat hij 2 mannetjes heeft ingehuurd, de bewakers van Martine onschadelijk heeft gemaakt, Martine naar hem toe heeft laten rijden en haar een overnamecontract heeft laten tekenen. Onder dwang uiteraard.
(Valerie: "Of all people... Martine")
Oef! Ray en Janine willen een kind gaan bouwen, alleen heeft Janine een beetje spijt dat ze dat heeft toegezegd. Ze slikt nog steeds de pil, maar: daar is Ray achtergekomen... Wordt vervolgd.
Dank je....... morgenvroeg maar ff kijken, hoe dat allemaal af gaat lopen.
En ik voel dus een nieuw stelletje aankomen he!
Sjors en Bing!!!
Perfect voor elkaar. Maar ik heb nu al weer een weekje niet gekeken, dus het is misschien al gaande???
Wie is Bing?
De zoon van Dorothea
Ik wil Sjors en Ray als nieuw stel voordragen.
Ray? Nee, die gaat nog lekker even door met janine. Maar wie wel? tja Dorothe en...
Doortje en Govert zou ik zeggen...
Maar what about Loedo? Die vraagt gewoon even aan Janine of ze weer een gezinnetje kunnen zijn! (Want je houdt toch niet meer van Ray...)
Morris en Bing.... :roll:
partnerruil: bar en robbert en jef en laura
Morris en Sil...
Hahaha, moet niet gekker worden!!!
(Gofert en Nina??)
Oja, kan er ook eens een nieuwe poll komen ofzo?
Dat is dan wel een ex-partnerruil...
robbert en laura?? Dat is bijna voro mijn tijd!!
Maar nu heeft Ray zich aangegeven en wil Janine hem terug, maar Ray haar niet hoewel hij nog wel van haar houdt...
Heet Robbert nu trouwens Bob?