Ik heb het gezien. Er was een foute rechtzaak waarin Martine meer en meer beschuldigd werd. Alleen Sjors oproepen als getuige zou haar misschien nog kunnen redden, maar of dat gaat gebeuren... En Isabella is een pistool gaan zoeken bij het graf van de broer van Jasmine. Verder heeft het niet zoveel indruk op me gemaakt, niks bijzonders verder volgensmij.

en nick en charly? dat gaat nooit meer wat worden?

Sjonge, wat een dood topic. Veranderen die zaak! dus, wie heeft het vanavond gezien? Ik niet... toch vind ik het niet meer heel interessant meer. Maar goed, het is altijd wel een lekker hanhhalfuurtje... Trouwens, ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die GTST kijken, en ook naar ONM. Ik moet zeggen, dat ik ONM tegenwoordig ook erg kan waarderen. Soms ga ik me wel eens afvragen of ik ONM niet leuker vind dan GTST. Hebben meer mensen dit gevoel?
Nou, zo, nu houen we het weer bij he, vanaf nu...

vanDijk schreef: Ik stel mij voor: Frederik is op zoek naar een leuke christelijke vereniging waar hij positief bezig kan gaan op allerlei vlakken. Via via, komt hij op de site van de GSV en het trekt hem enorm aan: “Wat een vereniging, zo veel enthousiaste mensen.” Frederik denkt: “Daar wil ik ook bij!!” Totdat… hij op het forum komt en ziet: 43+ pagina’s gevuld met oeverloos gezwets over: GTST…. Frederik gaat naar Ichtus.

Ik stel me dan voor:

Hanneke is op zoek naar een leuke christelijke vereniging waar zij positief bezig kan gaan op allerlei vlakken. Via via komt zij op de site van de GSV en het trekt haar enorm aan: "Wat een vereniging, zoveel enthousiaste mensen." Hanneke denkt: "Misschien wil ik daar ook bij!!"
Totdat...
zij op het forum komt en ziet: 43+ pagina's gevuld met een zeer levendige en gezellige conversatie over: GTST!!!!
"Wow!!" denkt Hanneke, "Op de GSV is echt plek voor iedereen!! Nu weet ik zeker dat ik erbij wil"

Niet geheel ondenkbaar, zo ging het bij mij ook ongeveer plusminus...

Maareeuh...@ Lizzy: ik ga dus echt geen ONM kijken he! Het is wel op een tijdstip dat er niets anders voor is, maar voor mij voelt het niet goed als ik het probeer te kijken. Puur verraad zeg maar...

Ik vind ONM ook best leuk maar daar gaat dit topic idd niet over!
GTST is toch altijd nog leuker vind ik. Wanneer komt Janine nou achter wat Ray heeft gedaan? Als ze zwanger is zeker?

Veeeels te lang niet gekeken :o ! heb ik wat gemist?!

mmmm ik heb het gisteren ook niet gezien, iemand anders?

dorothea is bij meneer harmsen gaan wonen, maar ook daar is het niet pluis... ze tekent nog steeds hartjes en ze heeft haar overleden moeder gezien. Ze zei tegen dorothea dat als ze haar gave ontkent, ze schuldig is aan moord van een kind ofzo... hoei!

Volgens mij is er iets met Laura ofzo, want elke keer als zij binnenkomt begint dat stomme winddinges te klapperen en dat is een slecht (of goed, ik weet t niet zo goed) teken!! dus...

Love is in the air...maar tussen wie? :love:

ONM vind ik trouwens niks, veel te nep!!

Jef en Laura!

Eindelijk weer een aflevering gezien.... Waarschijnlijk ook mijn laatste, vond het niet heel boeiend, maar snap ook niks van die dorothea, wat is er met haar allemaal gebeurd?

Er zit niet veel beweging in he? Wel jammer, want er zit zoveel potentie in... Maar ik blijf kijken tot ik er bij neerval!

Koos L schreef: Er zit niet veel beweging in he?

nou...martine vliegt nu ineens wel overal naartoe.. waar zal ze zijn? op de zeebodem?

Balen idd!

laten wij nou geen mediaplayer hebben..wat wordt er gezegd dan???

Ze heeft het zelf besloten, ze is toe aan een nieuwe uitdaging etc etc........ het gewoonlijke liedje....

Het was ook op rtl boulevard, misschien is dat zo nog op tv?

Ze is toch niet echt weg??

Pieternel schreef: Ze is toch niet echt weg??

ben bang van wel

Ze gaat weer wat anders doen met haar leven. Jammer hoor, ik vind haar wel leuk eigenlijk!