Dus doorgeredeneerd heeft Koos zeker gelijk dat de eindverantwoordelijkheid nu op Martine zal worden geschoven, zeker vanwege de rol die Martine uiteindelijk is gaan spelen in het hele ontvoeringsdrama.

Ik heb het goede ritme weer helemaal te pakken: GTST bij het ontbijt!
Quote van de dag is van Bar: "Zie ik er uit als iemand die het leuk vindt steeds afgewezen te worden?"

En ik wist wéér het antwoord op de vraag van het belspelletje in de pauze :D !

Wow! Robin heeft Psychic abilities! En Ludo tegen Rosa: Ik kan je niet meer in dienst hebben. Rosa: O!?

quote van gister (vanmorgen) : "een begrafenis is geen cocktailparty..."

Bar over Nick: '..die Vlaamse idioot..'

Maar waar blijven die spannende cliffhangers??!!

NU in de Spits: heel pagina 7 over Winston Post! Even een citaatje:

'Benjamin doolt nog altijd rond in zijn vertrouwde omgeving. Winston Post vertelt: ,,Het is nog niet zijn tijd om te gaan. Benjamin moet als geest nog een opdracht vervullen voordat hij de aarde verlaat. De komende MAAND zal de kijker mijn karakter dus nog in de serie zien." '
:roll:

nog een maand die vent! Jammer hoor ik dacht dat we er nu eindelijk van verlost waren maar niet dus...

k Ben benieuwd of die Charlie vanavond nou eindelijk weer es gaat lopen. Gaat nu een beetje te lang duren...

Trouwens, sinds het verhaal niet meer om Harmsen draait, is tie ook niet meer dement, of heb ik dat mis?

hij is niet dement, hij heeft een tumor in zijn kop!! maar dat komt vast wel weer...

O ja, nu je het zegt! Shit, ben ik betrapt, ik ben niet trouw genoeg...

Vriend Niels
Liesje schreef: hij is niet dement, hij heeft een tumor in zijn kop!! maar dat komt vast wel weer...

Waarschijnlijk volgt hij Benjamin op zijn weg, want de beste man is in het echte leven geloof ik ook ziek en zal wel binnenkort uit de serie verdwijnen.

Lizzy schreef: k Ben benieuwd of die Charlie vanavond nou eindelijk weer es gaat lopen. Gaat nu een beetje te lang duren...

Maar nee hoor....

Benjamin is niet dood!
Ik zag m vorige week lopen op t scheveningse strand met zn complete crew inclusief camera's etcetera. Met mijn net getrouwde nicht en de bruidegom zaten we daar lekker te genieten in het zonnetje, totdat Benjamin alias Winston Post aan kwam zetten.. :lol:
Met zijn helaas kortgewiekte hoofd heeft hij mijn nicht, die een zwak heeft voor winston, verleid om met hem weg te gaan, lopende over het strand....

(uitzending 18-9 rond 17.45 op yorin)

Kick'n jao! Respect!

He Poel! Bij dit soort posts horen altijd foto' dacht ik.....

hé, gebeurt er niets meer ofzo? of volgt gewoon niemand het meer? ik moet nl. nodig een keer bijgekletst worden, :wink:

Je kent t toch? er gebeurd nooit zo veel.
uitspraak van de dag van gister (vanmorgen):
Valerie tegen Jef: "Die EX van jou is een EX-pert ..."

Een foto?? Was leuk geweest, maar wat n werk.. Ik ben daar niet zo bedreven in..Het bewijs wordt komende zaterdag geleverd.

nou.... ik ben benieuwd
by the way waar ging het gisteren over???

Het is over en uit tussen Stefano en Jasmine, maar volgens mij houden ze nog wel van elkaar, dat zie je zo!