Vanavond begint het weer! Spannend hoor!

Pieternel schreef: Eindelijk de laatste aflevering van GTST gezien, spannend hoor! Het klopte allemaal wel, Zwier, alleen Charlie had haar rolstoel beneden staan, maar verder...

Hoho, we moesten praktisch alles voorzeggen hoor. En waar speelt GTST zich ook al weer af?

SJORS!!!!!

Spectaculaire eerste helft zeg! nu al de quote van de week. Sjors: mama ik ben bang!

Kunnen we haar niet ff grefo maken en haar dan volgend jaar novitiaat laten lopen? Ik hoorde dat ze christelijk is.

Benjamin, kijk uit, achter je!

Oh nog een uur!! Ben zo benieuwd hoe het verder gaat met Benjamin in het hiernamaals.....

MEERDIJK, MEERDIJK!! Ik ben alleen een beetje slecht met die namen, voor de rest wist ik eigenlijk alles hoor... Bij een toneelstuk moest ik wel veel improviseren, dat er geen lift was in scala enzo wist ik ook nog wel, of van die 100 miljoen euro/dollar fout! En ik zat er niet ver naast met de dood van een GTST-er ik d8 dat het Robin werd, ach ja...

door Benjamin dood te laten gaan, kunnen de schrijvers ook Robin laten verdwijnen (2 vliegen in een klap)

Vriend Niels
Henri!! schreef: door Benjamin dood te laten gaan, kunnen de schrijvers ook Robin laten verdwijnen (2 vliegen in een klap)

Ja en beide kunnen ze nu ook inruilen voor twee nieuwe vrouwen...

Nylez schreef: [..] Ja en beide kunnen ze nu ook inruilen voor twee nieuwe vrouwen...

Goed punt!

t Begint een beetje op "Ghost" te lijken, je weet wel, die met Demi Moore...

En Patrick Swayze...

Ja, alleen dan in heel slechte uitvoering.

He gemeente, ik heb vorige week alleen dinsdag kunnen kijken... Wie praat mij ff bij? (Zeg dat het beter was dan de eerste twee dagen en dat het script niet zo achterlijk blijft...)

Het was gewoon waardeloos en het haar van Sjors zat ook k*t. Komende week kan alleen maar beter.

't Was echt heel saai. Ik hoop dat Ludo failliet gaat, trouwens.

Handig van de Senaat, om de bkleidersinstructie op maandag om 20.00 te houden. Nergens om verder.

Is er ook iemand die het ff de hele week kan opnemen, kan namelijk de hele week niet kijken en dat is rampzalig!

Die Benjamin zeg, wat een dombo. Beetje geintjes maken op z'n eigen begrafenis...
Ludo's huis wordt ontruimd, door een incassobedrijf. Maar Ludo blijft the man!
En Isabella zei bij de begrafenis tegen iedereen dat alle schuld lag bij... Martine! (En gelijk heeft ze.)

K%S schreef: Die Benjamin zeg, wat een dombo. Beetje geintjes maken op z'n eigen begrafenis... Ludo's huis wordt ontruimd, door een incassobedrijf. Maar Ludo blijft the man! En Isabella zei bij de begrafenis tegen iedereen dat alle schuld lag bij... Martine! (En gelijk heeft ze.)

Wooow! Volgens mij beleef ik GTST een beetje op een andere manier dan u geachte heer blabla... Isabella zei toch dat de brand in Scala haar schuld was? Ik heb de naam van Martine niet in haar 'speech' gehoord!

Vriend Niels

Ja Koos, wel opletten als je GTST kijkt, maar Martine keek wel geschokt toen Isabella haar zegje deed, sterker nog, ze deed haar zonnebril ietsjes naar beneden zodat haar ogen te zien waren...