Cnior schreef: [..]
Ja maar, ho ho, het is wel Ludo die dat kind van Isabella iets aangedaan heeft en het is Ludo waarom Nina in de eerste plaats ontvoert is.
Ja maar, ho ho, het is wel Jeanine die Nina gebaard heeft, dus eigenlijk is het haar schuld! :wink:
+0
Cnior
Henri!! schreef: Ja maar, ho ho, het is wel Jeanine die Nina gebaard heeft, dus eigenlijk is het haar schuld! :wink:
:roll: Het lijkt me verstandig om hier maar niet op te reageren...
Ik dacht gisteren trouwens even dat Martine Isabella erbij zou lappen. Maar dat deed ze dus niet, waarschijnlijk om haar eigen hagje te redden. Wel ingewikkeld, hoor!
+0
Liesje
Henri!! schreef: [..]
Ja maar, ho ho, het is wel Jeanine die Nina gebaard heeft, dus eigenlijk is het haar schuld! :wink:
ja en wie heeft dat kind ook al weer verwekt? :?
+0
Henri L
Liesje schreef: [..]
En heeft jeanine niet Ludo verleid? :wink:
+0
Cnior
Henri!! schreef: En heeft jeanine niet Ludo verleid? :wink:
Hehe :lol: , zou jij je ook zo makkelijk laten inpakken, Henri?
+0
Henri L
Niet door jeanine. Misschien door Sjors (die is ook van het geloof) :wink:
+0
Kraker
dat geeft de doorslag he henri, dat ze ook van het geloof is...
+0
Hinneke
zeg, ik weet het niet helemaal zeker hoor, maar die isabella is toch gewoon geflipt en die Ludo heeft haar kind toch helemaal niks aangedaan, het was toch gewoon een miskraam ofzo, of zit ik er nu naast??
+0
Henri L
Hinneke schreef: zeg, ik weet het niet helemaal zeker hoor, maar die isabella is toch gewoon geflipt en die Ludo heeft haar kind toch helemaal niks aangedaan, het was toch gewoon een miskraam ofzo, of zit ik er nu naast??
ik weet het niet meer
+0
Cnior
Ik snap uberhaupt al niet meer hoe al die relaties in elkaar zitten. Kan niet iemand een keer een stamboom tekenen? Of ziet dat er net zo uit als de achterkant van een borduurwerkje??
+0
Henri L
Cnior schreef: Ik snap uberhaupt al niet meer hoe al die relaties in elkaar zitten. Kan niet iemand een keer een stamboom tekenen? Of ziet dat er net zo uit als de achterkant van een borduurwerkje??
idd, Sjors, Milan, Dennis en Charlie hadden het er gister al over, hun relatie met bepaalde personen anders bleek te zijn ,dan ze in eerste instantie dachten.
Sjors: Martine bleek haar moeder, terwijl ze dat niet wist.
Milan: Kreeg Robbert als vader.
Dennis: dacht de vader te zijn van Syll
Charlie: dacht dochter te zijn van Barbara, blijkt dochter te zijn van tante Valerie.
Ingewikkeld hoor
+0
Liesje
Henri!! schreef: [..]
ik weet het niet meer
door Ludo moest ze naar een gesticht en daar kreeg ze pillen die dat kind dood maakten :cry:
+0
ARD
Sterker nog! Volgens mij was ze niet eens zwanger en heeft ze het allemaal verzonnen... Van wie zou ze het kind trouwens moeten hebben??? Van Ludo?? Wanneer is ze bezwangerd dan??? Misschien slikt ze trouwens wel de pil, of is die ook niet meer betrouwbaar tegenwoordig??? :D :shock:
+0
ARD
Hela kijk eens wat ik hier heb???
Voor nog meer hete roddels foto's en het laatste shot van dit seizoen:
hmmm...er gaat dus iemand dopd, als je die site mag geloven!! wie o wie? wat denken jullie?
+0
Henri L
Liesje schreef: hmmm...er gaat dus iemand dopd, als je die site mag geloven!! wie o wie? wat denken jullie?
Ik meende te horen, dat Barbara het slachtoffer wordt van zichzelf
+0
Cnior
Henri!! schreef: Ik meende te horen, dat Barbara het slachtoffer wordt van zichzelf
Waarschijnlijk net als Charlie binnen komt om te zeggen dat ze weer kan lopen, zodat die weer een nieuw trauma heeft en weer op grond neervalt...
+0
Liesje
:lol:
+0
Henri L
Waarschijnlijk net als Charlie binnen komt om te zeggen dat ze weer kan lopen, zodat die weer een nieuw trauma heeft en weer op grond neervalt...
idd, en dat Charlie dan zegt, op het moment dat Barbara nog niet dood is: Ik ben niet je nichtje, maar eigenlijk je neefje, en dan heeft Barbara ook een weggestopt trauma :wink:
+0
Liesje
en valerie ook en dan komt val in een rolstoel, en kan ze niet meer in het hotel werken waardoor Isabella haar baam weer terugkrijgt en dan op iedereen wraak neemt en gif in het eten stopt, en is iedereen dood en kan de serie eeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiidelijk stoppen!!! :?
:roll: Het lijkt me verstandig om hier maar niet op te reageren...
Ik dacht gisteren trouwens even dat Martine Isabella erbij zou lappen. Maar dat deed ze dus niet, waarschijnlijk om haar eigen hagje te redden. Wel ingewikkeld, hoor!
En heeft jeanine niet Ludo verleid? :wink:
Niet door jeanine. Misschien door Sjors (die is ook van het geloof) :wink:
dat geeft de doorslag he henri, dat ze ook van het geloof is...
zeg, ik weet het niet helemaal zeker hoor, maar die isabella is toch gewoon geflipt en die Ludo heeft haar kind toch helemaal niks aangedaan, het was toch gewoon een miskraam ofzo, of zit ik er nu naast??
ik weet het niet meer
Ik snap uberhaupt al niet meer hoe al die relaties in elkaar zitten. Kan niet iemand een keer een stamboom tekenen? Of ziet dat er net zo uit als de achterkant van een borduurwerkje??
idd, Sjors, Milan, Dennis en Charlie hadden het er gister al over, hun relatie met bepaalde personen anders bleek te zijn ,dan ze in eerste instantie dachten.
Sjors: Martine bleek haar moeder, terwijl ze dat niet wist.
Milan: Kreeg Robbert als vader.
Dennis: dacht de vader te zijn van Syll
Charlie: dacht dochter te zijn van Barbara, blijkt dochter te zijn van tante Valerie.
Ingewikkeld hoor
door Ludo moest ze naar een gesticht en daar kreeg ze pillen die dat kind dood maakten :cry:
Sterker nog! Volgens mij was ze niet eens zwanger en heeft ze het allemaal verzonnen... Van wie zou ze het kind trouwens moeten hebben??? Van Ludo?? Wanneer is ze bezwangerd dan??? Misschien slikt ze trouwens wel de pil, of is die ook niet meer betrouwbaar tegenwoordig??? :D :shock:
Hela kijk eens wat ik hier heb???
Voor nog meer hete roddels foto's en het laatste shot van dit seizoen:
http://www.goede-tijden-slechte-tijden.nl/of: http://www.gtstnews.nl/
hmmm...er gaat dus iemand dopd, als je die site mag geloven!! wie o wie? wat denken jullie?
Ik meende te horen, dat Barbara het slachtoffer wordt van zichzelf
:lol:
idd, en dat Charlie dan zegt, op het moment dat Barbara nog niet dood is: Ik ben niet je nichtje, maar eigenlijk je neefje, en dan heeft Barbara ook een weggestopt trauma :wink:
en valerie ook en dan komt val in een rolstoel, en kan ze niet meer in het hotel werken waardoor Isabella haar baam weer terugkrijgt en dan op iedereen wraak neemt en gif in het eten stopt, en is iedereen dood en kan de serie eeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiidelijk stoppen!!! :?