Charlie gaat bij Milan in huis wonen, dat kan nooit goed gaan, ik denk dat ze in de slotaflevering gaan zoenen, of misschien vraagt hij haar wel ten huwelijk.

En de quote van gister: Charlie: Wil je even aan mijn voet krabben? Ik heb zo'n jeuk!

Als Charlie bij Milan gaat wonen in Scala is er volgens mij wel een probleem. Ze hebben daar geen lift... toch? Ik wil wel zien hoe ze dat gaan oplossen; laat Stefano een lift aanleggen, is er een traplopende gehandicapte karretje of gaat Charlie gauw weer lopen ofzo... Spannend!!

Stefano laat een nieuwe lift aanleggen, sterker nog hij betaald hem uit eigen zak!

ARD schreef: Stefano laat een nieuwe lift aanleggen, sterker nog hij betaald hem uit eigen zak!

Ja, en waarom eigenlijk? Charlie was toch altijd irritant?

Tja, dat vind Dennis volgens mij ook, tenminste dat bleek wel uit het voorstukje........ enne, die Milan is ook niet altijd even goed te volgen geloof ik.

Sabine schreef: Tja, dat vind Dennis volgens mij ook, tenminste dat bleek wel uit het voorstukje........ enne, die Milan is ook niet altijd even goed te volgen geloof ik.

Milan gaat wat hij bij Sjors niet vinden kan zoeken bij Charlie....

Henri!! schreef: Milan gaat wat hij bij Sjors niet vinden kan zoeken bij Charlie....

Charlie is toch heel gelukkig met Nick?

Nou ja gelukkig..... dat is altijd maar van korte duur in een soap natuurlijk.... Misschien is ze nog niet helemaal over Milan heen, je weet het niet....

Cnior schreef: [..] Charlie is toch heel gelukkig met Nick?

idd wat Sabine al zegt: het blijft soap.....
En zo gelukkig is ze niet, want ze vond het niet leuk dat Nick zo liep te drammern over dat ze maar bij hem moest blijven.

Ja, maar ik denk dus dat Sjors sooner or later gewoon gaat toegeven, dat moet, wie gelooft dat principiƫle gedoe nou nog! (zo denkt geseculariseerd nederland hoor, ik niet natuurlijk :wink: ) Anders wordt die spanning de hele tijd voor niets opgebouwd. En dan wel met Milan dus het blijft nog even aan, gok ik.

Tja, of Sjors gaat ook vreemd natuurlijk, met haar oude lover Morris ofzo... het blijft een soap!

Sabine schreef: Tja, of Sjors gaat ook vreemd natuurlijk, met haar oude lover Morris ofzo... het blijft een soap!

Dat zie ik inderdaad nog wel gebeuren. Van Milan krijgt ze niet zoveel begrip, dus dan gaat ze uithuilen in de armen van een ander. En tja... van het een komt dan natuurlijk het ander...

Vriend Niels

... kinderen

Misschien gaat sjors nick wel terugverkrachten, maar mag dat wel voor het huwelijk??

Wel als je het tegen niemand zegt.

Pieternel schreef: Wel als je het tegen niemand zegt.

ohho ohho...dat ga ik zeggen....dat mag helemaal niet joh...

Kussengevecht! het mag weer! (echter, tot op zekere hoogte)

Arme Janine. Ze moeten ook altijd haar kinderen hebben. Als ik haar was had ik de andere vingers van Ludo ook gebroken!

Cnior schreef: Arme Janine. Ze moeten ook altijd haar kinderen hebben. Als ik haar was had ik de andere vingers van Ludo ook gebroken!

In principe heeft Ludo gelijk hoor!! Duarte heeft er niks mee te maken! Ludo kan er niets tegen doen, als hij betaald (aan wie??) dan heeft dat geen effect op de ontstane situatie!

Henri!! schreef: In principe heeft Ludo gelijk hoor!! Duarte heeft er niks mee te maken! Ludo kan er niets tegen doen, als hij betaald (aan wie??) dan heeft dat geen effect op de ontstane situatie!

Ja maar, ho ho, het is wel Ludo die dat kind van Isabella iets aangedaan heeft en het is Ludo waarom Nina in de eerste plaats ontvoert is.