Cnior schreef: Sinds kort volgens wij de spannende avonturen ook met ons huis.
onder invloed van BK :lol:
+0
ARD
quote(s) van de dag:
Barbera: Schatje ik ben niet je moeder..
Valerie: Ik ben je moeder.
+0
Hinneke
en hoe reageerde ze dan?????
+0
Vriend Niels
Ze stond op en kon weer lopen...
+0
Pieternel
Quote van de dag
Charlie: 'Is dit zo'n moment waar je even voor moet gaan zitten?'
+0
Cnior
Tsjonge, kijk je een dagje niet en dan gebeurd er zoiets! En dat terwijl je bij een soap verwacht dat een weekje missen niet zo erg is...
Wanneer is de herhaling?
+0
Vriend Niels
Maandagochtend 10:45 geloof ik, of is de herhaling op maandag op een ander tijdstip?
+0
minkcie
quote van de dag alweer van Morris (tegen Barrr): 'en wie ben jij dan, mn vader??? of mn broer??'
+0
ARD
Volgens mij was het: Morris: en wie ben ik dan? je vader of je broer?
+0
Pieternel
Nee, hoor.
Ook goede quote:
bar en val staan voor de kamerdeur van charlie die zichzelf heeft opgesloten na het nieuws, en dan zegt bar: 'moet je moeder de deur intrappen?'. Maar wie bedoelde ze dan? Verwarrend hoor!
+0
Cnior
Deze vond ik ook leuk:
Morris tegen Charlie: "Ook al is Robert je moeder, je blijft mijn zus."
+0
Pieternel
Vinden jullie ook dat deze serie steeds meer diepgang krijgt? Met de bijbel er in enzo.
+0
Kiffen
Hoor ik net dat EO plannen heeft om GTST volgend seizoen over te nemen van RTL 4....
+0
Animal
Wil Sjors nu 'wachten' tot het huwelijk? Of is ze daar vorige week dinsdag vanaf gestapt onder invloed van Hooglied, en wil ze slechts 'wachten' tot ze er zelf aan toe is?
Hierover bestaat een meningsverschil, dus discussiepuntje...
Maar ik heb het niet meer gezien sinds vorige week dinsdag, dus misschien moet ik wat bijgepraat worden.
+0
Henri L
Pieternel schreef: Vinden jullie ook dat deze serie steeds meer diepgang krijgt? Met de bijbel er in enzo.
oke, maar de achtergrondmuziek op het moment dat sjors bijbel las, was iets in de trand van dat Sjors iets verschrikkelijks aan het doen was. (zo'n muziekje dat je hoorde als bv Robert drugs aan het snuiven was
+0
Kiffen
Yeah! eindelijk wordt Ludo eens even flink op de vingers getikt! :affetot:
+0
Pieternel
Kiffen schreef: Yeah! eindelijk wordt Ludo eens even flink op de vingers getikt! :affetot:
Vertel!! Wat is er gebeurd?!
+0
Henri L
Pieternel schreef: [..]
Martine heeft de 'zogenaamde' eigenaar van het schilderij laten opdraven, Luis Duarte, om zo toch die 100 miljoen euro te krijgen. Ze heeft hem gevraagd geen geweld te gebruiken, echter deze topcrimineel dacht daar heel anders over en liet de vingers van onze Ludo breken (elke vinger 20 miljoen euro waard).
+0
Animal
Henri!! schreef: [..]
Martine heeft de 'zogenaamde' eigenaar van het schilderij laten opdraven, Luis Duarte, om zo toch die 100 miljoen euro te krijgen. Ze heeft hem gevraagd geen geweld te gebruiken, echter deze topcrimineel dacht daar heel anders over en liet de vingers van onze Ludo breken (elke vinger 20 miljoen euro waard).
Dat vind ik dus niet eerlijk! 10 x 20 = 200
+0
Henri L
Animal schreef: [..]
onder invloed van BK :lol:
quote(s) van de dag:
Barbera: Schatje ik ben niet je moeder..
Valerie: Ik ben je moeder.
en hoe reageerde ze dan?????
Ze stond op en kon weer lopen...
Quote van de dag
Charlie: 'Is dit zo'n moment waar je even voor moet gaan zitten?'
Tsjonge, kijk je een dagje niet en dan gebeurd er zoiets! En dat terwijl je bij een soap verwacht dat een weekje missen niet zo erg is...
Wanneer is de herhaling?
Maandagochtend 10:45 geloof ik, of is de herhaling op maandag op een ander tijdstip?
quote van de dag alweer van Morris (tegen Barrr): 'en wie ben jij dan, mn vader??? of mn broer??'
Volgens mij was het: Morris: en wie ben ik dan? je vader of je broer?
Nee, hoor.
Ook goede quote:
bar en val staan voor de kamerdeur van charlie die zichzelf heeft opgesloten na het nieuws, en dan zegt bar: 'moet je moeder de deur intrappen?'. Maar wie bedoelde ze dan? Verwarrend hoor!
Deze vond ik ook leuk:
Morris tegen Charlie: "Ook al is Robert je moeder, je blijft mijn zus."
Vinden jullie ook dat deze serie steeds meer diepgang krijgt? Met de bijbel er in enzo.
Hoor ik net dat EO plannen heeft om GTST volgend seizoen over te nemen van RTL 4....
Wil Sjors nu 'wachten' tot het huwelijk? Of is ze daar vorige week dinsdag vanaf gestapt onder invloed van Hooglied, en wil ze slechts 'wachten' tot ze er zelf aan toe is?
Hierover bestaat een meningsverschil, dus discussiepuntje...
Maar ik heb het niet meer gezien sinds vorige week dinsdag, dus misschien moet ik wat bijgepraat worden.
oke, maar de achtergrondmuziek op het moment dat sjors bijbel las, was iets in de trand van dat Sjors iets verschrikkelijks aan het doen was. (zo'n muziekje dat je hoorde als bv Robert drugs aan het snuiven was
Yeah! eindelijk wordt Ludo eens even flink op de vingers getikt! :affetot:
van 1 hand