squirrel schreef: [..] :?: :?: Heb ik nou niet goed opgelet of heeft Minke me weer voorgelogen. Robin heeft Pascale toch alleen op haar hoofd geslagen? Dat laat genoeg ruimte aan andere potentiele moordenaars. Toch?

duh! Robin geeft haar een dreun en iemand anders maakt het/haar af? Lijkt me niet echt realistisch...

Ja maar tis wel GTST...

da vink spotn!

K%S schreef: [..] Ik roep het al een paar maanden.

Ik wist het al een jaar, tis namelijk moord met voorbedachte rade!

Vriend Niels

Ik denk dat Bennie en Dinie het hebben gedaan, samen met Robin.

kappen Niels...

Ik heb gisteren met behoorlijk veel verbazing de rechtszaak gevolgd. Het is natuurlijk heel spannend en zo, zo'n rechtszaak in de serie, maar doe het dan wel netjes. Ff een paar slordigheidjes op een rij:

• Er wordt de hele tijd aan verdachte verteld dat zij verdacht wordt van poging tot doodslag, de eis van het OM is gebaseerd op primair moord, secundair doodslag.
  • Het gemak waarmee de zitting geschorst wordt voor een korte onderbreking verbaasde mij nogal. Lijkt me zo een relaxte baan voor de rechter, als je zin hebt in een bakkie sla je af.
  • Het gemak waarmee 10 jaar onvoorwaardelijk wordt geeisd, terwijl je met al die bewijzen toch op zijn minst nog een beetje TBS zou verwachten.

Enfin, ik vond het wel grappig om het allemaal te zien en ik ben benieuwd wanneer de moordenaar in het spel komt (Robin).

Jan Maarten, we hebben het hier over een soap.

Is er eigenlijk nog wel iemand die het een beetje volgt? of is het een beetje saai aan het worden...dit topic bloedt een beetje dood.... :?

Doodbloeden is niet goed.

Ik volg het al een hele tijd amper meer... Zooo druk. Juist daarom zou ik het kunnen waarderen als mensen nog immer dagelijks een samenvatting samen met uitspraak van de dag zouden posten!
Heeft Laura al levenslang?

6 jaar met aftrek van voorarrest.

5 jaar met aftrek van voorarrest. Volgens mij...

who cares! (als ze maar achter de tralies zit)

Charlie heeft haar voet weer bewogen!!! Dat was even schrikken! :shock:

Vriend Niels
ARD schreef: Charlie heeft haar voet weer bewogen!!! Dat was even schrikken! :shock:

Balen voor Nick, die kan haar binnenkort niet meer dwingen tot weinig eerbare activiteiten. En die dure rolstoel kan zometeen ook bij het grofvuil worden gezet. Of ze moeten dat ding geven aan Marc Dik voor z'n nieuwe heel erg toffe programma Marc's Angels. Het beste EO-programma ooit.. Vorige week 'stappen' in Groningen wat niet mogelijk bleek voor iemand met een rolstoel en gister een meet en greet met de enige echte Nelly met een handdoek over zijn hoofd.
Nelly en de EO, een vreemde cominatie overigens, de vervlakking en uitholling slaat toe.

Nylez schreef: [..] Nelly en de EO, een vreemde cominatie overigens, de vervlakking en uitholling slaat toe.

Het bekende ´Hellende vlak´ komt in zicht. :evil:

K%S schreef: Doodbloeden is niet goed. Juist daarom zou ik het kunnen waarderen als mensen nog immer dagelijks een uitspraak van de dag zouden posten!

quote van gisteren was van benjamin: 'ik heb pascal vermoord' :!:

minkcie schreef: [..] quote van gisteren was van benjamin: 'ik heb pascal vermoord' :!:

en die bloedde vervolgens dood :lol:
en Loedo heeft Stefano ontvoerd, of wist je dat al... En Charlie heeft ruzie met Sjors, omdat ze denkt dat Nick haar niet verkracht heeft...

IK HEB NAAST ROBIN OP EEN TERRAS GEZETEN, IK HEB NAAST ROBIN OP EEN TERRAS GEZETEN, IK HEB NAAST etc.
Interessante details: in het echt heeft 'ie hetzelfde kapsel, dezelfde irritante hoge stem, maar zijn zinnen zijn grammaticaal toch enigszins correcter en ook de vingerpoppetjes had hij niet aan zijn vingers. Hij keek steeds erg hoopvol in onze richting (terwijl we toch erg onopvallend naar hem probeerden te loeren en niet eens zo heel hard 'vuile moordenaar' naar hem sisten...), omdat hij dolgraag een handtekening uit wilde delen, volgens mij.

De belangrijkste vraag is nu: Heb je foto's