Een onderwerp gestart door ro
Ik snap het lijstje maken nog niet zo goed, maar ik ga mee :)
Arnoud Willy Trees Eva Hendertje Tijmen Laura Anja David Harmen Wietske Henriet Adam Wouter Annemiek Hilde
Grietje_Eva schreef: Arnoud Willy Trees Eva Hendertje Tijmen Laura Anja David Harmen Wietske Henriet Adam Wouter Annemiek Hilde Alinda
Grietje_Eva schreef:
Arnoud Willy Trees Eva Hendertje Tijmen Laura Anja David Harmen Wietske Henriet Adam Wouter Annemiek Hilde Alinda
Aanstaande donderdag dus! Super leuk is dit, dus geef je snel op!
Hoe laat mogen we beginnen met genieten?
Veel opgaves he Willy, heb je wel zoveel thermoskannen?
De baan gaat om kwart voor 9 open. Dus vanaf dat moment kunnen we schaatsen!
Haha, Arnoud. Ik zeg: op is op. Mocht je bang zijn dat je geen chocolademelk krijgt, dan neemt jij toch een extra kan mee?
Arnoud heeft wel chocomole
Ik heb zeker chocomole, maar alleen geen thermoskan.
Dan neem jij wat lekkers mee, oké?mijn voorkeur gaat uit naar iets met chocolade.
tot hoelaat duurt het? ik kan namelijk op z'n vroegst om 10 uur op het station in groningen zijn
Ik heb er zin innn!
Wietske Visser schreef: tot hoelaat duurt het? ik kan namelijk op z'n vroegst om 10 uur op het station in groningen zi>Wietske Visser schreef: tot hoelaat duurt het? ik kan namelijk op z'n vroegst om 10 uur op het station in groningen zijn
Wietske Visser schreef:
tot hoelaat duurt het? ik kan namelijk op z'n vroegst om 10 uur op het station in groningen zi>Wietske Visser schreef:
Kwart over 10 gaat de baan dicht, dus ik denk dat dat niet zoveel zin meer heeft...
Beter wordt dit nog eens gepland op een moment waarop Wietske en ik er wel op tijd kunnen zijn.
Wat ga jij met Wietske doen dan?
Niet zoveel, maar ik kan ook pas vanaf 10 uur.
oh haha. dan ben ik er toch niet meer bij..
Log in om te reageren
Word lid!
Inloggen geeft je toegang tot het forum
Ik snap het lijstje maken nog niet zo goed, maar ik ga mee :)
Aanstaande donderdag dus! Super leuk is dit, dus geef je snel op!
Hoe laat mogen we beginnen met genieten?
Veel opgaves he Willy, heb je wel zoveel thermoskannen?
De baan gaat om kwart voor 9 open. Dus vanaf dat moment kunnen we schaatsen!
Haha, Arnoud. Ik zeg: op is op. Mocht je bang zijn dat je geen chocolademelk krijgt, dan neemt jij toch een extra kan mee?
Arnoud heeft wel chocomole
Ik heb zeker chocomole, maar alleen geen thermoskan.
Dan neem jij wat lekkers mee, oké?mijn voorkeur gaat uit naar iets met chocolade.
tot hoelaat duurt het? ik kan namelijk op z'n vroegst om 10 uur op het station in groningen zijn
Ik heb er zin innn!
Kwart over 10 gaat de baan dicht, dus ik denk dat dat niet zoveel zin meer heeft...
Beter wordt dit nog eens gepland op een moment waarop Wietske en ik er wel op tijd kunnen zijn.
Wat ga jij met Wietske doen dan?
Niet zoveel, maar ik kan ook pas vanaf 10 uur.
oh haha. dan ben ik er toch niet meer bij..