Huh? Maar dat was toch die rit waarin de Giro 3 mogelijke winnaars kon hebben?

Jazeker: Savoldelli, Simoni en DiLuca. DiLuca was weergaloos maar kreeg kramp, terwijl Savoldelli zijn hachje redde door een pact te sluiten met Lotto-domo, zodat hij door twee renners op sleeptouw werd genomen.

Trouwens, toch netjes nannega.

ow jah klopt. Maar een voetbalvraag uit het hoofd:

welke 5 belangrijke spelers van Ajax hebben na dit seizoen een aflopend contract? (eitje)

en welke 2 spelers staan erg in de belangstelling van ajax? (volgens de geruchten?)

vlaar en stuntelaar

spelers met aflopend contract de jong, pienaar, trabelsi en nog twee

welke 2?

Maxwell en Galasek

Welke vrouwelijke tennisster die op zich een aardig balletje slaat kan echt voor geen meter serveren?

Dementieva. Heeft zelfs bijles gehad van De Kraai.

He, je bent me net voor! Balen, die wistik ook. Nu jij eentje, RC, en niet over wielrennen.

Hoezo net? Je bent gewoon twee volle minuten te laat, dat betekent 120 seconden, kortom: een straatlengte.

Euhm. Noem de nieuwe olympische discipline voor 2008 waarop Nederland goud had gehaald als deze vier jaar eerder was ingevoerd.

Korfbal ;)

Na een kleine denkpauze: 10 kilometer zwemmen in open water. Het goud zou dan worden gehaald door Edith van Dijk.

Mausie schreef: He, je bent me net voor! Balen, die wistik ook. Nu jij eentje, RC, en niet over wielrennen.

valt je huisgenoot je toch openlijk af!

dan moet ik zelf maar ff orde op zaken stellen:
wie won de amstel curacao race afgelopen week, en wat was er zo bijzonder aan die winnaar, en wie werd de beste nederlander.

jos verstappen, hij deed het op een driewieler, en was tevens de beste nederlander

Boonen, kleurentrui, Weening. Nu ff leuke vragen!

Bijvoorbeeld: Wie scoorde tweemaal in de Champions League-finale van 1997?

Dortmund won, dus ik gok Koller.

Lars Ricken tegen Juventus.

Koos L schreef: Boonen, kleurentrui, Weening. Nu ff leuke vragen!

goedzo Koos!

Het was niet Ricken, die scoorde het derde doelpunt (verre lob, 3-1). En ook niet Koller, want die speelde toen bij Anderlecht (of nog in Tsjechiƫ), of je moet Kohler bedoelen maar die scoorde natuurlijk ook niet. Leuke vraag al zeg ik het zelf...

Terwijl jullie daar een antwoord op proberen te vinden komt de volgende uithethoofdvraag al weer uit de mouw:
Ajax speelde in 1995 in de kwartfinales van de Champions League tegen Hajduk Split. Wat waren de uitslagen en wie scoorden?

Koos L schreef: Terwijl jullie daar een antwoord op proberen te vinden komt de volgende uithethoofdvraag al weer uit de mouw: Ajax speelde in 1995 in de kwartfinales van de Champions League tegen Hajduk Split. Wat waren de uitslagen en wie scoorden?

shit uhh??? ff denken de laatste wedstrijd was 3-0 en daarmee gingen ze door, maar de eerste wet ik niet. In deze wedstrijd scoorde Kluivert 1x volgens mij de rest weet ik niet.