Rossatronie schreef: Lees het topic maar eens door, vaak staat het er wel bij hoor.
Ik volg de Vuelta niet heel erg op de voet, maar ik weet sowieso dat Niels Scheuneman is laatst is afgestapt wegens een blessure...
dat is niet juist, er was al een renner die ziek, zwak en misselijk rondreed en deze week is afgestapt. Maar om dat te weten moet je eigenlijk elke rit wel kijken. Vanmiddag weer op Eurosport.
+0
nannega
@rossatronic: Bettini is idd de naam die ik vroeg.
als ik mij niet vergis is Jukka Vastarante, een fin, als laatste afgestapt namens Rabo,
en in totaal zijn er 58 renners afgestapt
en zijn er 22*9 = 198 renners gestart
dan rijden er nu dus nog 140 rond
over een volgende vraag denk ik nog even na
+0
Henri L
ik bedoelde eigenlijk over de Rabobank (5 renners over) Jukka Vastaranta klopt. Maar mooi antwoord.
Ik zie net dat AZ zo gaat spelen, dus ik moet gaan zappen tussen AZ en de Vuelta.
+0
nannega
als je even iets duidelijker was geweest, dan had me dat wat rekenwerk bespaard...
beetje jammer van AZ trouwens, maar ja wel een schitterende wedstrijd.
+0
nannega
er schiet me net weer een mooie vraag te binnen,
als Heras deze vuelta wint vestigt hij een record? welk record?
en welk record vestigde hij vorig jaar in de vuelta?
die eerste vraag moet voor de meesten goed te doen zijn, de tweede vraag is meer iets voor een kenner denk ik, dus mensen doe uw best!
+0
Henri L
de meeste eindoverwinningen in de Vuelta.
????
+0
toon
is 2 niet met grootste tijdvoorsprong winnaar worden ofzo?
+0
nannega
nee de laatste overwinning van heras die van afgelopen zondag waardoor hij alleen recordhouder werd met 4 keer winst ( idd Henri ) is volgens mij zijn dikste winst.
ik zal nog effe een tipje van de sluier oplichten;
het heeft wel met het aantal overwinningen te maken.
+0
Henri L
ik denk dat hij de meeste overwinningen in 1 Vuelta op zijn naam schreef. Het is een gokje, maar meer kan ik er niet van maken.
Nieuwe vraag (niet opzoeken): hoeveelste staat Rabobank in het pro-tour-klassement.
en nog 1: Noem het podium van de ronde van Polen van 2005 ( met 2 Nederlanders daarop)
+0
RC
Makkie:
1 Kirchen
2 Weening
3 Dekker
Wat Heras betreft denk ik dat hij de meeste dagen in de leiderstrui heeft gereden, totaal gezien.
+0
nannega
allemaal mis, ik denk dat het wat te moelijk is, zal ik het maar zeggen? ik ben volgens mij een beetje teveel freak.
en Rabo in het pro tour klassement 9e? gokje
+0
Koos L
Rabobank staat volgens mij 2e in het ProTourklassement, net achter CSC.
+0
Henri L
Rossatronie schreef: Rabobank staat volgens mij 2e in het ProTourklassement, net achter CSC.
klopt helemaal. Nanninga dat had JIJ moeten weten.
+0
nannega
klopt ligtenberg ik ben me aan het schamen...
+0
Henri L
maar ik zal nog is ff googelen naar jou vraag.
+0
Gerard
Welke (voetbal)ploeg staat momenteel alleen aan kop in Schotland en wie is de topscorer in dezelfde competitie?
(u.h.h.)
+0
RC
Nog een gokje over Heras: meeste eindoverwinningen met een andere ploeg.
+0
Octr
Hearts staat bovenaan, topscorer is een speler van Celtic volgens mij, ben zn naam even kwijt.
+0
Skippy
hartson?
+0
Henri L
nee, het is iemand van Hearts als ik me niet vergis. Geen idee hoe die kerel heet.
dat is niet juist, er was al een renner die ziek, zwak en misselijk rondreed en deze week is afgestapt. Maar om dat te weten moet je eigenlijk elke rit wel kijken. Vanmiddag weer op Eurosport.
@rossatronic: Bettini is idd de naam die ik vroeg.
als ik mij niet vergis is Jukka Vastarante, een fin, als laatste afgestapt namens Rabo,
en in totaal zijn er 58 renners afgestapt
en zijn er 22*9 = 198 renners gestart
dan rijden er nu dus nog 140 rond
over een volgende vraag denk ik nog even na
ik bedoelde eigenlijk over de Rabobank (5 renners over) Jukka Vastaranta klopt. Maar mooi antwoord.
Ik zie net dat AZ zo gaat spelen, dus ik moet gaan zappen tussen AZ en de Vuelta.
als je even iets duidelijker was geweest, dan had me dat wat rekenwerk bespaard...
beetje jammer van AZ trouwens, maar ja wel een schitterende wedstrijd.
er schiet me net weer een mooie vraag te binnen,
als Heras deze vuelta wint vestigt hij een record? welk record?
en welk record vestigde hij vorig jaar in de vuelta?
die eerste vraag moet voor de meesten goed te doen zijn, de tweede vraag is meer iets voor een kenner denk ik, dus mensen doe uw best!
is 2 niet met grootste tijdvoorsprong winnaar worden ofzo?
nee de laatste overwinning van heras die van afgelopen zondag waardoor hij alleen recordhouder werd met 4 keer winst ( idd Henri ) is volgens mij zijn dikste winst.
ik zal nog effe een tipje van de sluier oplichten;
het heeft wel met het aantal overwinningen te maken.
ik denk dat hij de meeste overwinningen in 1 Vuelta op zijn naam schreef. Het is een gokje, maar meer kan ik er niet van maken.
Nieuwe vraag (niet opzoeken): hoeveelste staat Rabobank in het pro-tour-klassement.
en nog 1: Noem het podium van de ronde van Polen van 2005 ( met 2 Nederlanders daarop)
Makkie:
1 Kirchen
2 Weening
3 Dekker
Wat Heras betreft denk ik dat hij de meeste dagen in de leiderstrui heeft gereden, totaal gezien.
allemaal mis, ik denk dat het wat te moelijk is, zal ik het maar zeggen? ik ben volgens mij een beetje teveel freak.
en Rabo in het pro tour klassement 9e? gokje
Rabobank staat volgens mij 2e in het ProTourklassement, net achter CSC.
klopt helemaal. Nanninga dat had JIJ moeten weten.
klopt ligtenberg ik ben me aan het schamen...
maar ik zal nog is ff googelen naar jou vraag.
Welke (voetbal)ploeg staat momenteel alleen aan kop in Schotland en wie is de topscorer in dezelfde competitie?
(u.h.h.)
Nog een gokje over Heras: meeste eindoverwinningen met een andere ploeg.
Hearts staat bovenaan, topscorer is een speler van Celtic volgens mij, ben zn naam even kwijt.
hartson?
nee, het is iemand van Hearts als ik me niet vergis. Geen idee hoe die kerel heet.