(hoeft niet uit het hoofd) Welke ploeg verloor, tot afgelopen zondag, thuis nog nooit een wedstrijd met meer dan drie doelpunten verschil in de Nederlandse Eredivisie. Van wie werd deze wedstrijd verloren en wat was de uitslag? :)
+0
RC
Aanvullend: welke speler van de ploeg die bovengenoemd team declasseerde bezorgde zichzelf met drie doelpunten een transfer naar Manchester United? ...., bedankt!
+0
Skippy
ehm,... die van RC is van Nistelrooy uiteraard... 8)
eerste deel van gerard is ajakkes de rest weet ik nie
+0
Henri L
Skippy schreef: de rest weet ik nie
je weet toch wel dat PSV afgelopen weekend met 4-0 te sterk was?
+0
Robbert
Henri!! schreef: je weet toch wel dat PSV afgelopen weekend met 4-0 te sterk was?
dat gelooft toch niemand... das een leugen...
ik ben het nu al vergeten
+0
Koos L
Vooruit, ik heb wel weer zin in wat sportvragen. Ik trap af met een gokvraag (dus niet opzoeken, veel te makkelijk):
Waar staat FC Groningen op de eeuwige ranglijst van de eredivisie?
+0
Vriend Niels
12e
+0
Gerard
10e
Gelijk even een makkelijke er achteraan, uit het hoofd dus. Makaay heeft er dit seizoen in Duitsland al 6 inliggen. Welke Turk doet het met 7 doelpunten momenteel nog beter in de Bundesliga?
+0
King B
t broertje van de rechtsback van schalke eveneens in de belangstelling van schalke. uuhm altintop ofzo
en groningen; ik denk 14e
+0
Koos L
Volgens mij Hilal Altintop, Turkse Duitser (of Duitse Turker) in dienst van Kaiserslautern.
Groningen staat trouwens netjes 8e op de eeuwige ranglijst!
+0
Bakkie Krasse
Rossatronie schreef: Groningen staat trouwens netjes 8e op de eeuwige ranglijst!
Met dank aan Djurovski, Drent, Van Dijk, Van Leeuwen en al die andere grooten.
+0
nannega
hier een mooie vraag over wielrennen,
welke wielrenner slaagde er onlangs in om in elke groten rittenkoers, Tour, Giro, Vuelta, een etappe te winnen?
+0
Kraker
Petacchi
+0
Octr
Nee, dat is niet onlangs.
+0
nannega
nee die deed dat twee jaar geleden al, die won toen zelfs 5 keer in de giro, 4 keer in de tour en 5 keer in de vuelta. in een jaar!!!
maar de renner die ik bedoel heeft niet in een jaar in alle grote etappekoersen, een overwinning geboekt, maar door de overwinning kort geleden, heeft hij wel ooit in al die grote rondes een etappe gewonnen.
de vraag is iets lastiger dus, maar het is wel een bekende renner, dus de echte kenner/liefhebber kan dit zeker weten
+0
Koos L
Hmm, ik denk niet dat het Oscar Pereiro Sio is, dus ik zeg Paolo Bettini.
Gooi ik er meteen een lastige tegenaan: waar staat AGOVV nu voor en waar stond het voor toen de club werd opgericht.
+0
Henri L
Rossatronie schreef: Hmm, ik denk niet dat het Oscar Pereiro Sio is, dus ik zeg Paolo Bettini.
Gooi ik er meteen een lastige tegenaan: waar staat AGOVV nu voor en waar stond het voor toen de club werd opgericht.
Het is idd Bettini, die in de sprint bergop Pettachi en Perdiguero versloeg.
over de vraag van Koos: ik wist dat het een opnzinnige naam was en via google kwam ik erachter wat het was, dus ik zal het antwoord nog niet geven.
Nog eentje voor de wielrenliefhebber: Hoeveel renners rijden er nog in de Vuelta op dit moment, en wie was de laatste die afstapte bij Rabobank?
+0
n@nno
AGOVV stond na de oprichting voor:
Apeldoornse GeheelOnthouders VoetbalVereniging
Geen idee waar het nu voor staat.
Is het trouwens de bedoeling om de antwoorden op te zoeken of te beantwoorden vanuit je eigen kennis? Staat namelijk niet duidelijk vermeld.
+0
Henri L
algemene kennis.
Nog eentje voor de wielrenliefhebber: Hoeveel renners rijden er nog in de Vuelta op dit moment, en wie was de laatste die afstapte bij Rabobank?
+0
Koos L
Lees het topic maar eens door, vaak staat het er wel bij hoor.
Ik volg de Vuelta niet heel erg op de voet, maar ik weet sowieso dat Niels Scheuneman is laatst is afgestapt wegens een blessure...
(hoeft niet uit het hoofd) Welke ploeg verloor, tot afgelopen zondag, thuis nog nooit een wedstrijd met meer dan drie doelpunten verschil in de Nederlandse Eredivisie. Van wie werd deze wedstrijd verloren en wat was de uitslag? :)
Aanvullend: welke speler van de ploeg die bovengenoemd team declasseerde bezorgde zichzelf met drie doelpunten een transfer naar Manchester United? ...., bedankt!
ehm,... die van RC is van Nistelrooy uiteraard... 8)
eerste deel van gerard is ajakkes de rest weet ik nie
dat gelooft toch niemand... das een leugen...
ik ben het nu al vergeten
Vooruit, ik heb wel weer zin in wat sportvragen. Ik trap af met een gokvraag (dus niet opzoeken, veel te makkelijk):
Waar staat FC Groningen op de eeuwige ranglijst van de eredivisie?
12e
10e
Gelijk even een makkelijke er achteraan, uit het hoofd dus. Makaay heeft er dit seizoen in Duitsland al 6 inliggen. Welke Turk doet het met 7 doelpunten momenteel nog beter in de Bundesliga?
t broertje van de rechtsback van schalke eveneens in de belangstelling van schalke. uuhm altintop ofzo
en groningen; ik denk 14e
Volgens mij Hilal Altintop, Turkse Duitser (of Duitse Turker) in dienst van Kaiserslautern.
Groningen staat trouwens netjes 8e op de eeuwige ranglijst!
Met dank aan Djurovski, Drent, Van Dijk, Van Leeuwen en al die andere grooten.
hier een mooie vraag over wielrennen,
welke wielrenner slaagde er onlangs in om in elke groten rittenkoers, Tour, Giro, Vuelta, een etappe te winnen?
Petacchi
Nee, dat is niet onlangs.
nee die deed dat twee jaar geleden al, die won toen zelfs 5 keer in de giro, 4 keer in de tour en 5 keer in de vuelta. in een jaar!!!
maar de renner die ik bedoel heeft niet in een jaar in alle grote etappekoersen, een overwinning geboekt, maar door de overwinning kort geleden, heeft hij wel ooit in al die grote rondes een etappe gewonnen.
de vraag is iets lastiger dus, maar het is wel een bekende renner, dus de echte kenner/liefhebber kan dit zeker weten
Hmm, ik denk niet dat het Oscar Pereiro Sio is, dus ik zeg Paolo Bettini.
Het is idd Bettini, die in de sprint bergop Pettachi en Perdiguero versloeg.
over de vraag van Koos: ik wist dat het een opnzinnige naam was en via google kwam ik erachter wat het was, dus ik zal het antwoord nog niet geven.
AGOVV stond na de oprichting voor:
Apeldoornse GeheelOnthouders VoetbalVereniging
Geen idee waar het nu voor staat.
Is het trouwens de bedoeling om de antwoorden op te zoeken of te beantwoorden vanuit je eigen kennis? Staat namelijk niet duidelijk vermeld.
algemene kennis.
Lees het topic maar eens door, vaak staat het er wel bij hoor.
Ik volg de Vuelta niet heel erg op de voet, maar ik weet sowieso dat Niels Scheuneman is laatst is afgestapt wegens een blessure...