Een Sovjet volgens mij, met een B begint zijn naam...
+0
kramer
Koos L schreef: Een Sovjet volgens mij, met een B begint zijn naam...
Je bent warm...
+0
RC
Jurrian schreef:
Welke voetballer werd/wordt ook wel de witte gullit genoemd?
En wie is dan de Nederlandse witte Gullit?
+0
Koos L
Michel Boerebach :lol:
+0
RC
Netjes Koos.
+0
Pieternel
En hoe heet het stadion van Veendam?
+0
kramer
Pieternel schreef: En hoe heet het stadion van Veendam?
De Langeleegte
+0
Gerard
Ok, uit het hoofd voor Koos: Naast Hirsch Ballin en Piet Paulusma is er ook nog een schotse (oud)-voetballer die tegelijk met jou jarig is (15 december toch?) Wie is het?
En voor de rest: wie is dit en bij welke nederlandse club speelt hij dit seizoen?
+0
Koos L
Jemig... Ik weet alleen dat Arthur Numan op 15 december jarig is en die heeft in Schotland gespeeld.
+0
Gerard
Nee, die's niet goed. Schotse voetballer, nu ongeveer 53, aardig bekend, bij Man U en AC Milan gevoetbald, lelijke aanvaller...
+0
Koos L
Ik weet het echt niet...
Maar ik heb wel een mooie vraag voor uit het hoofd: Bij welke club speelt de man die is uitgeroepen tot beste speler van EURO2004?
+0
Vriend Niels
Ajax...?
+0
Koos L
Hoewel Charisteas wat mij betreft inderdaad de beste was, is hij niet officieel gekozen tot de beste van het toernooi...
+0
Bert-Jan
Zagorakis is uitverkozen tot beste speler van EURO 2004. Hij speelt ergens in Italiƫ en als ik me niet vergis is dat bij Bologna.
+0
Bert-Jan
Gerard schreef: En voor de rest: wie is dit en bij welke nederlandse club speelt hij dit seizoen?
waarom heb je het plaatje David Nascimento genoemd?? Het is volgens mij regilio simons en die voetbalt nu voor TOP OSS
+0
Koos L
The Master schreef: Zagorakis is uitverkozen tot beste speler van EURO 2004. Hij speelt ergens in Italiƫ en als ik me niet vergis is dat bij Bologna.
Uit je hoofd? Lekker hoor...
+0
Bert-Jan
Koos L schreef: [..]
krijg je van veel Football Manager spelen :lol:
+0
Vriend Niels
Welke coach van Ierland zei in de nabespreking na de verloren wedstrijd tegen Nederland bij het EK van 1988: 'sinaasappelsap allemachtig'?
Een Sovjet volgens mij, met een B begint zijn naam...
Je bent warm...
Jurrian schreef:
En wie is dan de Nederlandse witte Gullit?Michel Boerebach :lol:
Netjes Koos.
En hoe heet het stadion van Veendam?
De Langeleegte
Ok, uit het hoofd voor Koos: Naast Hirsch Ballin en Piet Paulusma is er ook nog een schotse (oud)-voetballer die tegelijk met jou jarig is (15 december toch?) Wie is het?
En voor de rest: wie is dit en bij welke nederlandse club speelt hij dit seizoen?
Jemig... Ik weet alleen dat Arthur Numan op 15 december jarig is en die heeft in Schotland gespeeld.
Nee, die's niet goed. Schotse voetballer, nu ongeveer 53, aardig bekend, bij Man U en AC Milan gevoetbald, lelijke aanvaller...
Ik weet het echt niet...
Maar ik heb wel een mooie vraag voor uit het hoofd:
Bij welke club speelt de man die is uitgeroepen tot beste speler van EURO2004?
Ajax...?
Hoewel Charisteas wat mij betreft inderdaad de beste was, is hij niet officieel gekozen tot de beste van het toernooi...
Zagorakis is uitverkozen tot beste speler van EURO 2004. Hij speelt ergens in Italiƫ en als ik me niet vergis is dat bij Bologna.
waarom heb je het plaatje David Nascimento genoemd?? Het is volgens mij regilio simons en die voetbalt nu voor TOP OSS
krijg je van veel Football Manager spelen :lol:
Welke coach van Ierland zei in de nabespreking na de verloren wedstrijd tegen Nederland bij het EK van 1988: 'sinaasappelsap allemachtig'?
(uit het hoofd)
keegan?
Jack Charlton ("De giraf")?