Henri!! schreef: Deze is ook wel leuk:
Wat bleek na een urinetest bij het elftal van Argentinie na de WK-finale van 1978?
Volgens mij dat ze allemaal zwanger waren.
+0
Henri L
Robbert schreef: [..]
klopt, iig 1 van de elf was zwanger.
+0
Robbert
Henri!! schreef: Nieuwe vraag welke oudspeler van Fortuna zou ooit zijn behoefte hebben gedaan in het bubbelbad na een wedstrijd?
(mag worden opgezocht)
schreef: Een fraai verhaal dat in voetballand de ronde doet, maar in Limburgse kringen bevestigd noch ontkend wordt, is de bubbelbadstory over de langharige Engelse spits John Linford.
De speler van Fortuna Sittard zou ooit na een wedstrijd in het spelersbad zijn behoefte hebben gedaan. Op het moment dat de drol kwam bovendrijven, sprak Linford tot de collega's die naast hem in bad zaten de legendarische woorden: "Hey look, what a funny fish!"
Kun je ook zelf vragen verzinnen? Deze heb je net zelf gevonden :cry:
+0
Robbert
Ik moet trouwens zeggen dat die vraag van Koos me te moeilijk is, ik ben toch zeker al een half uur bezig. Dus goed bezig Jurrian.
+0
Henri L
Henri!! schreef:
maar vooruit nieuwe vraag:
wat is het laagst gescoorde doelpunten door een club in de eredivisie in 1 seizoen. (in de huidige opzet van 34 wedstrijden)
by the way: weet het zelf ook niet, dus kijk wel hoe laag we komen.
Robbert!! schreef: Kun je ook zelf vragen verzinnen? Deze heb je net zelf gevonden
spreekt voor zich...... Maar idd keek net op die site, en zag daar wat leuke dingen staan, dus vandaar.
+0
Koopa
Robbert schreef: Ik moet trouwens zeggen dat die vraag van Koos me te moeilijk is, ik ben toch zeker al een half uur bezig. Dus goed bezig Jurrian.
Maar je moet nog wel ff doorgaan he, komop, misschien ben je na mij wel de snelste die hem weet op te lossen :wink: , aangezien er verder ook nog niemand hier het goede antwoord gepost heeft, huize Miele is het zelfs in een heel weekend niet gelukt...
de quizmaster schreef: Welke Belgische ex-international werd midden jaren '90 bij een proeftraining van Sparta afgetest omdat hij te langzaam zou zijn?
+0
Gerard
Medved, was dat die belg?
+0
Koopa
Gerard schreef: Medved, was dat die belg?
waarom denk je dat jouw antwoord goed is, hoe kom je aan dit antwoord?
+0
Gerard
Op internet gevonden: Dirk Medved... is ie goed?
+0
Koos L
Respect voor Plaggenmarsch!
Knappe prestatie, hoe lang ben je bezig geweest en wat is je bron? Huize Miele lukte het zelfs niet door naar Sparta zelf te bellen, kun je nagaan...
+0
Gerard
Koos L schreef: Respect voor Plaggenmarsch!
Knappe prestatie, hoe lang ben je bezig geweest en wat is je bron? Huize Miele lukte het zelfs niet door naar Sparta zelf te bellen, kun je nagaan...
Heb het antwoord gevonden op dezelfde site als Jurrian. Wel sneller trouwens, binnen een minuut!
+0
YeHeSs
Die voorzitter van FC Groningen die het slechts vier dagen uithield en werd opgevolgd door Wim Entzinger (de advocaat die het toch een flink aantal jaar heeft volgehouden alvorens door 'good old' v.d. Linde (oud burgemeester van Sappemeer)) heet Roel Vos. Voorheen werkbaar bij het roemruchte Koop Tjuchum, thans voorzitter RvC Euroborg NV...
+0
Koopa
Gerard schreef: [..]
Heb het antwoord gevonden op dezelfde site als Jurrian. Wel sneller trouwens, binnen een minuut!
hoe weet je dat, of zag je mijn naam staan? :D
maar tis idd goed, netjes!
+0
Koopa
deze mag weer uit het hoofd:
Wat waren de drie prachtige bijnamen van een speler die enkele decennia terug voor Ajax en Zwolle heeft gespeeld?
Alleen beantwoorden als je de naam weet en de 3 bijnamen!
+0
Lennert
Hmm dat moet Piet Schrijvers zijn. Ik weet alleen maar 2 bijnamen die direct betrekking op zijn tijd in Zwolle: 'de Bolle van Zwolle' en 'het Lek van PEC'. Volgens mij heeft ie verder nog tig andere bijnamen maar de meest bekende is 'de Beer van de Meer', uiteraard uit zn Aj*x-tijd.
+0
kramer
Lennert schreef: Hmm dat moet Piet Schrijvers zijn. Ik weet alleen maar 2 bijnamen die direct betrekking op zijn tijd in Zwolle: 'de Bolle van Zwolle' en 'het Lek van PEC'. Volgens mij heeft ie verder nog tig andere bijnamen maar de meest bekende is 'de Beer van de Meer', uiteraard uit zn Aj*x-tijd.
'De kolos van Oss', 'de flop van TOP'.
+0
Koopa
Lennert schreef: Hmm dat moet Piet Schrijvers zijn. Ik weet alleen maar 2 bijnamen die direct betrekking op zijn tijd in Zwolle: 'de Bolle van Zwolle' en 'het Lek van PEC'. Volgens mij heeft ie verder nog tig andere bijnamen maar de meest bekende is 'de Beer van de Meer', uiteraard uit zn Aj*x-tijd.
ja ik doelde inderdaad op pietje schrijvers en ook op deze drie bijnamen, ik had ook niet gevraagd om drie bijnamen die perse op zwolle doelden. Maar goed gedaan verder!
+0
Gerard
Ok, we doen er weer even een, eerst maar uit het hoofd:
Welke buitenlandse voetballer die sinds het seizoen '96/'97 in Nederland voetbalt, speelde o.a. voor Vitesse, Sparta, Cambuur en Helmond sport?
+0
Henri L
Gerard schreef: Ok, we doen er weer even een, eerst maar uit het hoofd:
Welke buitenlandse voetballer die sinds het seizoen '96/'97 in Nederland voetbalt, speelde o.a. voor Vitesse, Sparta, Cambuur en Helmond sport?
Hij speelt nu bij sparta, en hij heeft zo'n soort naam als shevchenko, sterker nog volgens mij komen ze uit hetzelfde land....... (kan niet precies op de naam komen)
Bedoel je die?
+0
Gerard
Hij's goed...
nog eentje, uit het hoofd, en voor de kenner misschien té makkelijk...
Naast Lodewijks heeft Feyenoord nog een speler die eerder in z'n carrière voor een andere 'top-3-club' speelde, wie is het en waar speelde hij voor?
klopt, iig 1 van de elf was zwanger.
Kun je ook zelf vragen verzinnen? Deze heb je net zelf gevonden :cry:
Ik moet trouwens zeggen dat die vraag van Koos me te moeilijk is, ik ben toch zeker al een half uur bezig. Dus goed bezig Jurrian.
spreekt voor zich...... Maar idd keek net op die site, en zag daar wat leuke dingen staan, dus vandaar.
Maar je moet nog wel ff doorgaan he, komop, misschien ben je na mij wel de snelste die hem weet op te lossen :wink: , aangezien er verder ook nog niemand hier het goede antwoord gepost heeft, huize Miele is het zelfs in een heel weekend niet gelukt...
Medved, was dat die belg?
waarom denk je dat jouw antwoord goed is, hoe kom je aan dit antwoord?
Op internet gevonden: Dirk Medved... is ie goed?
Respect voor Plaggenmarsch!
Die voorzitter van FC Groningen die het slechts vier dagen uithield en werd opgevolgd door Wim Entzinger (de advocaat die het toch een flink aantal jaar heeft volgehouden alvorens door 'good old' v.d. Linde (oud burgemeester van Sappemeer)) heet Roel Vos. Voorheen werkbaar bij het roemruchte Koop Tjuchum, thans voorzitter RvC Euroborg NV...
hoe weet je dat, of zag je mijn naam staan? :D
maar tis idd goed, netjes!
deze mag weer uit het hoofd:
Wat waren de drie prachtige bijnamen van een speler die enkele decennia terug voor Ajax en Zwolle heeft gespeeld?
Alleen beantwoorden als je de naam weet en de 3 bijnamen!
Hmm dat moet Piet Schrijvers zijn. Ik weet alleen maar 2 bijnamen die direct betrekking op zijn tijd in Zwolle: 'de Bolle van Zwolle' en 'het Lek van PEC'. Volgens mij heeft ie verder nog tig andere bijnamen maar de meest bekende is 'de Beer van de Meer', uiteraard uit zn Aj*x-tijd.
'De kolos van Oss', 'de flop van TOP'.
ja ik doelde inderdaad op pietje schrijvers en ook op deze drie bijnamen, ik had ook niet gevraagd om drie bijnamen die perse op zwolle doelden. Maar goed gedaan verder!
Ok, we doen er weer even een, eerst maar uit het hoofd:
Hij speelt nu bij sparta, en hij heeft zo'n soort naam als shevchenko, sterker nog volgens mij komen ze uit hetzelfde land....... (kan niet precies op de naam komen)
Bedoel je die?
Hij's goed...
nog eentje, uit het hoofd, en voor de kenner misschien té makkelijk...
Naast Lodewijks heeft Feyenoord nog een speler die eerder in z'n carrière voor een andere 'top-3-club' speelde, wie is het en waar speelde hij voor?