Een (kleine?) donkere speler van Groningen deed ook de route van S van Gessel. Hij kwam van Ajax. Hoe heet die ook al weer?
In antwoord op Gerard: Arjan Ebbinge? O kwam die weer heel ergens anders vandaan?
+0
W2W
die niet hoor Koos....
+0
Gerard
RJ schreef: In antwoord op Gerard: Arjan Ebbinge? Of kwam die weer heel ergens anders vandaan?
RJ, die kwam nergens anders vandaan, hij's goed!
+0
Henri L
Koos L schreef: [..]
Leon Vlemmings ofzo? In ieder geval is het de coach van Eindhoven.
klopt!!
+0
Lennert
RJ schreef: Een (kleine?) donkere speler van Groningen deed ook de route van S van Gessel. Hij kwam van Ajax. Hoe heet die ook al weer?
Ignacio Tuhuteru? De vuile verrader!
+0
Koopa
RJ schreef: Een (kleine?) donkere speler van Groningen deed ook de route van S van Gessel. Hij kwam van Ajax. Hoe heet die ook al weer?
Bedoel je Tuhuteru?
+0
Koopa
Lennert schreef: [..]
oh ik zie je post nu pas, nu ik het ook al postte, maar dan mijn vraag:
Lennert noemt hem een vuile verader omdat hij van heerenveen naar groningen ging, maar waarom is hij nog meer een vuile verrader?
+0
Di Grande
ff een wielrenvraagje tussendoor...welke renner brak in 1995 in de Tour bijna alles wat je breken kunt...neus,kaak,schedel enz enz...en is de meest veelzijdige wielrenner van het laatste decennium...(overwinningen in tijdrit (wk),aankomsten sprint,aankomsten bergop)..
ik zeg aanwijzingen genoeg :wink:
+0
Di Grande
hoe reed Abraham Olano in 1995 in Bogoto (Colombia) naar de wereldtitel?
+0
Mbeki
Geel rood, eagles dood.
Lijkt me duidelijke Jurrian.
+0
Di Grande
Stijlste beklimming in Europa in ettapekoers:
a Passo di Gavia
b Alto de Jaizkibel
c De Hollandse heuvel (Alp d'Huez)
+0
kramer
Di Grande schreef: ff een wielrenvraagje tussendoor...welke renner brak in 1995 in de Tour bijna alles wat je breken kunt...neus,kaak,schedel enz enz...en is de meest veelzijdige wielrenner van het laatste decennium...(overwinningen in tijdrit (wk),aankomsten sprint,aankomsten bergop)..
Ik zeg Laurent Jalabert, maar dan wel met de aantekening dat die een ongeluk had in de Tour van 1994 en niet in 1995. Of bedoel je toch nog iemand anders?
+0
kramer
Di Grande schreef: hoe reed Abraham Olano in 1995 in Bogotá (Colombia) naar de wereldtitel?
Op z'n fiets?
+0
RC
Ik ga ook voor Jalabert, en dat was inderdaad in '94.
+0
Henri L
Lennert schreef: [..]
omdat hij Zwolle verliet?
+0
Henri L
ik wou eigenlijk jurrian quoten.........
maar vooruit nieuwe vraag:
wat is het laagst gescoorde doelpunten door een club in de eredivisie in 1 seizoen. (in de huidige opzet van 34 wedstrijden)
by the way: weet het zelf ook niet, dus kijk wel hoe laag we komen.
+0
Koopa
Mbeki schreef: Geel rood, eagles dood.
In principe reken ik dit antwoord goed, al was het maar om de uiterst originele yel :wink:
Henri, jouw antwoord is dus eigenlijk maar voor de helft goed. Bovendien had je natuurlijk de post van Mbeekhuis hal gelezen :D
+0
Henri L
Jurrian schreef: [..]
In principe reken ik dit antwoord goed, al was het maar om de uiterst originele yel :wink:
Henri, jouw antwoord is dus eigenlijk maar voor de helft goed. Bovendien had je natuurlijk de post van Mbeekhuis hal gelezen :D
Dat had ik idd, maar ik wist niet dat hij naar Go Ahead was gegaan.
+0
Lennert
Jurrian schreef: Lennert noemt hem een vuile verader omdat hij van heerenveen naar groningen ging, maar waarom is hij nog meer een vuile verrader?
:shock:
Denk je nou echt dat het mij kan schelen dat die vent van Heerenveen naar Groningen ging of andersom?? Het gaat mij idd meer om de 'club' waarvoor hij nu speelt...
+0
Henri L
Kan iemand mij uitleggen wat er zo fout is aan Go Ahead?
Een (kleine?) donkere speler van Groningen deed ook de route van S van Gessel. Hij kwam van Ajax. Hoe heet die ook al weer?
In antwoord op Gerard: Arjan Ebbinge? O kwam die weer heel ergens anders vandaan?
die niet hoor Koos....
RJ, die kwam nergens anders vandaan, hij's goed!
klopt!!
Bedoel je Tuhuteru?
oh ik zie je post nu pas, nu ik het ook al postte, maar dan mijn vraag:
Lennert noemt hem een vuile verader omdat hij van heerenveen naar groningen ging, maar waarom is hij nog meer een vuile verrader?
ff een wielrenvraagje tussendoor...welke renner brak in 1995 in de Tour bijna alles wat je breken kunt...neus,kaak,schedel enz enz...en is de meest veelzijdige wielrenner van het laatste decennium...(overwinningen in tijdrit (wk),aankomsten sprint,aankomsten bergop)..
hoe reed Abraham Olano in 1995 in Bogoto (Colombia) naar de wereldtitel?
Geel rood, eagles dood.
Stijlste beklimming in Europa in ettapekoers:
a Passo di Gavia
b Alto de Jaizkibel
c De Hollandse heuvel (Alp d'Huez)
Ik zeg Laurent Jalabert, maar dan wel met de aantekening dat die een ongeluk had in de Tour van 1994 en niet in 1995. Of bedoel je toch nog iemand anders?
Op z'n fiets?
Ik ga ook voor Jalabert, en dat was inderdaad in '94.
omdat hij Zwolle verliet?
ik wou eigenlijk jurrian quoten.........
maar vooruit nieuwe vraag:
wat is het laagst gescoorde doelpunten door een club in de eredivisie in 1 seizoen. (in de huidige opzet van 34 wedstrijden)
by the way: weet het zelf ook niet, dus kijk wel hoe laag we komen.
Dat had ik idd, maar ik wist niet dat hij naar Go Ahead was gegaan.
:shock:
Denk je nou echt dat het mij kan schelen dat die vent van Heerenveen naar Groningen ging of andersom?? Het gaat mij idd meer om de 'club' waarvoor hij nu speelt...
Kan iemand mij uitleggen wat er zo fout is aan Go Ahead?