Splinter?

RJ schreef: Splinter?

sorry

Schulp

W2W schreef: Schulp

21 minuten... Netjes :D

Vriend Niels

Welke voetballer van Ado Den Haag is het lelijkst van de hele Eredivisie? (uit het hoofd)

Gerard schreef: [..] 21 minuten... Netjes :D

haha nop 3..

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=clu ... schap+&lr=

sjaak polak, is op zn lelijkst als ie op de paal schiet of als ie scoort...

Henri!! schreef: Wie is op dit moment langst zittende coach in Nederland?

Leon Vlemmings ofzo? In ieder geval is het de coach van Eindhoven.

W2W schreef: [..] haha nop 3.. http://www.google.nl/search?hl=nl&q=clu ... schap+&lr=

Hee Willem, het moet uit het hoofd hoor!

Welke spelers van ON3 hebben vorig jaar een penalty gemist?

Jurrian schreef: dat had je niet uit je hoofd :wink: Maar volgens mij is dat wel de nederlandse speler die voor robben en vpersie debuteerde bij arsenal. Robben was in het begin geblesseerd en volgens mij was hij vlak voor van persie gedebuteerd in een leagecupduel ofzoiets.

Uit het hoofd had ik wel iets dat klinkt als 'Abeyie' :) De rest heb ik inderdaad even opgezocht. Ik vraag me trouwens nog steeds af Collins John dan wel het goede antwoord is. Zit die Abeyie er niet nog tussen?

Moet niet al te moeilijk zijn (dus uit het hoofd):

Welke Franse wielrenner verspeelde ooit in de laatste tijdrit op een paar seconden de gele trui in de Tour de France aan een Amerikaan en is waarschijnlijk de meest chagerijnige wielrenner die ooit op het podium heeft gestaan?

Geertsma schreef: Moet niet al te moeilijk zijn (dus uit het hoofd): Welke Franse wielrenner verspeelde ooit in de laatste tijdrit op een paar seconden de gele trui in de Tour de France aan een Amerikaan en is waarschijnlijk de meest chagerijnige wielrenner die ooit op het podium heeft gestaan?

Laurent Fignon, in 1989. Hij verloor de Tour op 8 seconden aan Greg Lemond. Later is berekend dat de luchtweerstand die zijn paardenstaart veroorzaakte - hij droeg geen helm, en Lemond wel - hem waarschijnlijk de zege heeft gekost.

Ja, als Kramer mee gaat doen, wordt het wel heel erg makkelijk... :D

kramer schreef: [..] Uit het hoofd had ik wel iets dat klinkt als 'Abeyie' :) De rest heb ik inderdaad even opgezocht. Ik vraag me trouwens nog steeds af Collins John dan wel het goede antwoord is. Zit die Abeyie er niet nog tussen?

Om onduidelijkheden te voorkomen had ik er beter bij kunnen zetten dat het om het Premiership ging. Dus Collins Sjon is goed.

Krstev speelde eind jaren '90 meer dan 20 wedstrijden voor Heerenveen. Na de eeuwwisseling speelde hij meer dan 40 wedstrijden voor Groningen.
Welke eredivisiespeler deed dit ongeveer andersom? In de jaren '90 speelde hij meer dan 20 wedstrijden voor Groningen, en na de eeuwwisseling speelde hij er 40 voor Heerenveen?
(uit het hoofd)

Sander vG?

Koos L schreef: Sander vG?
Van Gessel heeft minder wedstrijden voor Heerenveen gespeeld. De betreffende speler is hij in z'n Heerenveen-carriere daar echter wel tegengekomen.

Ik wil het niet opgeven... Harris Huizingh?

Oef... Nee, ook Huizingh heeft de 40 wedstrijden (net) niet gehaald voor Heerenveen. De speler die ik bedoel is momenteel nog steeds actief in de eredivisie. (Geweldig gevonden trouwens deze, 3 wedstrijdjes meer voor die Harry en hij was goed geweest)