Koos schreef: Welke twee wedstrijden worden voor de ProTour in Nederland gereden?
Amstel Gold race enne nog eentje
+0
Koos L
ARD schreef: Welke vieze voetballer, is geboren als belg??
Bart Smerig.
Jurrian, AGR is een intikker, maar nu die andere!
+0
Di Grande
Koos L schreef: Welke twee wedstrijden worden voor de ProTour in Nederland gereden?
Goede vraag Koos..het is de Amstel Gold Race en de Benelux Tour.
+0
Di Grande
MIchele Bartoli is vorig jaar gestopt...een fantastisch begaafde en flamboyante expressieve en licht ontvlambare Italiaan die er zo nu en dan een flinke snok aangaf en de mooiste houding had van het hele peloton.....hij won veel klassiekers en tweemaal de werelbeker...nu de vragen
...welke klassiekers won hij
... hoe heette zijn meesterknecht tot het jaar 2000..(deze knecht was tevens 4e op het WK van 1996 in Lugano bij de espoirs..evt zoektipje)
+0
Di Grande
welk Nederlandse wielrenner werd 33e in de Dokkum Woudenomloop van 2000 en rijdt mei 2005 de Giro d'Italia...
+0
Geert
volgens mij moet dat Arthur Farenhout zijn. Hij komt b.t.w. uit spijkenisse
+0
Di Grande
wat is de steilste beklimming van Nederland en wat is het stijginspercentage?
+0
Di Grande
Geert schreef: volgens mij moet dat Arthur Farenhout zijn. Hij komt b.t.w. uit spijkenisse
..ik bedoel 33e bij de nieuwelingen...
+0
Geert
Di Grande schreef: MIchele Bartoli is vorig jaar gestopt...een fantastisch begaafde en flamboyante expressieve en licht ontvlambare Italiaan die er zo nu en dan een flinke snok aangaf en de mooiste houding had van het hele peloton.....hij won veel klassiekers en tweemaal de werelbeker...nu de vragen
een betere vraag zou volgens mij zijn: ""
... hoe heette zijn meesterknecht tot het jaar 2000..(deze knecht was tevens 4e op het WK van 1996 in Lugano bij de espoirs..evt zoektipje)
Paolo Bettini?
+0
Geert
Di Grande schreef: [..]
zeg dat dan. Thomas Dekker natuurlijk
+0
Di Grande
idd Thomas Dekker..Paolo Bettini klopt uiteraard ook..en Bartoli heeft er ook een heel aantal niet gewonnen ..uitmijn hoofd dus weet niet zeker heeft hij niet gewonnen..Clasica San Sebastian..HEW Classic in Hamburg wat tot geloof 2002 in Leeds werd gereden..Parijs Roubaix werd ie er altijd afgereden (te licht) ..Parijs Tours nooit gewonnen...en de Primavera had hij graag willen winnen .is ook nooit gebeurd...
+0
Koos L
Ha, de Benelux-toer bedoel ik natuurlijk niet. Ik vroeg namelijk welke wedstrijden er in Nederland worden gereden. Niet een laffe combi met andere landen...
+0
Koos L
Voor uit het hoofd: Nederland speelde een paar jaar terug een oefeninterland in en tegen Duitsland. De mofs werden helemaal zoek gespeeld, maar de uitslag was een teleurstellende 1-1. Wie waren de doelpuntenmakers die avond?
+0
Di Grande
Nistelrooy en nog iemand he
+0
Di Grande
en trouwen die tweede koers in Nederland voor de Protour zal dan de Ploegentijdrit die weer in ere hersteld is.
+0
Koopa
welke Nederlandse cabaretier heeft het tot het tweede team van ajax geschopt?
+0
JWJ
Vigo Waas!
+0
Lennert
Koos L schreef: Voor uit het hoofd: Nederland speelde een paar jaar terug een oefeninterland in en tegen Duitsland. De mofs werden helemaal zoek gespeeld, maar de uitslag was een teleurstellende 1-1. Wie waren de doelpuntenmakers die avond?
Ja das een lekkere. Michael Reiziger scoorde zn enige interland doelpunt door van veel te ver op doel te schieten. In de tweede helft was het Uwe Marshall die de 1-1 maakte. Ben ik warm of niet?
+0
Gerard
Wie is onderstaande speler en in welk land is hij momenteel topscorer? (U.h.h.)
+0
Koos L
Dat lijkt mij Robinho, topscorer der Braziliaanse voetbalcompetitie.
Lennert, briljant dat je de doelpuntenmakers hebt en respect dat je niet op safe speelt maar op Uwe Marschall gokt. Het moet volgens mij Olaf zijn, maar verder is het goed. 8)
De hoogste Nederlandse wielerwedstrijden zijn inderdaad AGR en een grote ploegentijdrit (vlak voor de Tour) in Eindhoven.
jep goed!
Amstel Gold race enne nog eentje
Bart Smerig.
Jurrian, AGR is een intikker, maar nu die andere!
Goede vraag Koos..het is de Amstel Gold Race en de Benelux Tour.
MIchele Bartoli is vorig jaar gestopt...een fantastisch begaafde en flamboyante expressieve en licht ontvlambare Italiaan die er zo nu en dan een flinke snok aangaf en de mooiste houding had van het hele peloton.....hij won veel klassiekers en tweemaal de werelbeker...nu de vragen
welk Nederlandse wielrenner werd 33e in de Dokkum Woudenomloop van 2000 en rijdt mei 2005 de Giro d'Italia...
volgens mij moet dat Arthur Farenhout zijn. Hij komt b.t.w. uit spijkenisse
wat is de steilste beklimming van Nederland en wat is het stijginspercentage?
een betere vraag zou volgens mij zijn: ""
Paolo Bettini?
zeg dat dan. Thomas Dekker natuurlijk
idd Thomas Dekker..Paolo Bettini klopt uiteraard ook..en Bartoli heeft er ook een heel aantal niet gewonnen ..uitmijn hoofd dus weet niet zeker heeft hij niet gewonnen..Clasica San Sebastian..HEW Classic in Hamburg wat tot geloof 2002 in Leeds werd gereden..Parijs Roubaix werd ie er altijd afgereden (te licht) ..Parijs Tours nooit gewonnen...en de Primavera had hij graag willen winnen .is ook nooit gebeurd...
Ha, de Benelux-toer bedoel ik natuurlijk niet. Ik vroeg namelijk welke wedstrijden er in Nederland worden gereden. Niet een laffe combi met andere landen...
Voor uit het hoofd: Nederland speelde een paar jaar terug een oefeninterland in en tegen Duitsland. De mofs werden helemaal zoek gespeeld, maar de uitslag was een teleurstellende 1-1. Wie waren de doelpuntenmakers die avond?
Nistelrooy en nog iemand he
en trouwen die tweede koers in Nederland voor de Protour zal dan de Ploegentijdrit die weer in ere hersteld is.
welke Nederlandse cabaretier heeft het tot het tweede team van ajax geschopt?
Vigo Waas!
Ja das een lekkere. Michael Reiziger scoorde zn enige interland doelpunt door van veel te ver op doel te schieten. In de tweede helft was het Uwe Marshall die de 1-1 maakte. Ben ik warm of niet?
Wie is onderstaande speler en in welk land is hij momenteel topscorer? (U.h.h.)
Dat lijkt mij Robinho, topscorer der Braziliaanse voetbalcompetitie.
Lennert, briljant dat je de doelpuntenmakers hebt en respect dat je niet op safe speelt maar op Uwe Marschall gokt. Het moet volgens mij Olaf zijn, maar verder is het goed. 8)
De hoogste Nederlandse wielerwedstrijden zijn inderdaad AGR en een grote ploegentijdrit (vlak voor de Tour) in Eindhoven.