hij kreeg een vette toyoto (ofzoiets) die hij met een schip naar Nederland mocht laten transporteren
+0
Buffy
Wie was de laatste speler (of meest recente) met een snor in het nederlands elftal? en hoeveel spelers met een snor zaten er in het
winnende team van '88?
+0
Koopa
Buffy schreef: 1. Wie was de laatste speler (of meest recente) met een snor in het nederlands elftal? en
2. hoeveel spelers met een snor zaten er in het
winnende team van '88?
gokje: van de 23 selectiespelers waren dat er 17
+0
Buffy
nee niet goed... het gaat om het winnende basiselftal...
Nog eentje, wanneer werd er in de eredivisie voor het laatst een wedstrijd gewonnen met 10 doelpunten verschil?
+0
Henri L
Buffy schreef: nee niet goed... het gaat om het winnende basiselftal...
Nog eentje, wanneer werd er in de eredivisie voor het laatst een wedstrijd gewonnen met 10 doelpunten verschil?
Die is niet heel moeilijk, uit het hoofd: PSV-Volendam 10-0 (uit-thuis geen idee) En dat is het seizoen (gokje:97/98 )
+0
RC
Krakrak schreef:
hij kreeg een vette toyoto (ofzoiets)
Volgens mij was het een Citroen.
+0
Koopa
Buffy schreef: nee niet goed... het gaat om het winnende basiselftal...
in dat geval, 8 snorren
+0
Adwin
haha, die weet ik gewoon: 5 snorren (3 blonde vlassnorren en 2 kroessnorren)
ff inkoppertje van mijn kant, en hij is ongetwijfeld googlebaar (en anders zorg ik er binnenkort zelf wel voor):
wat is de oorspronkelijke achternaam van ruud gullit?
+0
Pronkjewail
Dil
+0
Gerard
Wie is op dit moment in de HC Eredivisie, na Gomes en Timmer, de minst gepasseerde keeper (11 doelpunten tegen in 12 duels? ->0.92)? (Uit het hoofd)
+0
King B
Gerard schreef: Wie is op dit moment in de HC Eredivisie, na Gomes en Timmer, de minst gepasseerde keeper (11 doelpunten tegen in 12 duels? ->0.92)? (Uit het hoofd)
sinouh, onee ponk
+0
Gerard
Ponk is goed, jammer dat je het op moest zoeken. Uit het hoofd, wie is momenteel topscorer in de Italiaanse Serie A?
+0
King B
Gerard schreef: Ponk is goed, jammer dat je het op moest zoeken. Uit het hoofd, wie is momenteel topscorer in de Italiaanse Serie A?
adriano of die gast van udinese die frank rijkaard graag wil hebben maar die ze niet kunnen betalen
+0
Lennert
montella zou ook goed kunnen
+0
Koopa
ja volgens mij is het idd montella, die gast die scoort dit seizoen ineens vier keer zoveel als dat hij de afgelopen seizoenen deed.
Welk voetbalteam werd ook wel 'de ontembare leeuwen' genoemd (tis een land)?
+0
Geert
Kameroen?
+0
JWJ
Welke wielrenner werd ook wel, De Vos genoemd!!!!!! (eventueel voor een triviant!!!!)
+0
Koos L
Welke twee wedstrijden worden voor de ProTour in Nederland gereden?
Niet echt wat ik bedoel.
hij kreeg een vette toyoto (ofzoiets) die hij met een schip naar Nederland mocht laten transporteren
Wie was de laatste speler (of meest recente) met een snor in het nederlands elftal? en hoeveel spelers met een snor zaten er in het
winnende team van '88?
nee niet goed... het gaat om het winnende basiselftal...
Die is niet heel moeilijk, uit het hoofd: PSV-Volendam 10-0 (uit-thuis geen idee) En dat is het seizoen (gokje:97/98 )
Krakrak schreef:
Volgens mij was het een Citroen.in dat geval, 8 snorren
haha, die weet ik gewoon: 5 snorren (3 blonde vlassnorren en 2 kroessnorren)
ff inkoppertje van mijn kant, en hij is ongetwijfeld googlebaar (en anders zorg ik er binnenkort zelf wel voor):
wat is de oorspronkelijke achternaam van ruud gullit?
Dil
Wie is op dit moment in de HC Eredivisie, na Gomes en Timmer, de minst gepasseerde keeper (11 doelpunten tegen in 12 duels? ->0.92)? (Uit het hoofd)
sinouh, onee ponk
Ponk is goed, jammer dat je het op moest zoeken. Uit het hoofd, wie is momenteel topscorer in de Italiaanse Serie A?
adriano of die gast van udinese die frank rijkaard graag wil hebben maar die ze niet kunnen betalen
montella zou ook goed kunnen
ja volgens mij is het idd montella, die gast die scoort dit seizoen ineens vier keer zoveel als dat hij de afgelopen seizoenen deed.
Welk voetbalteam werd ook wel 'de ontembare leeuwen' genoemd (tis een land)?
Kameroen?
Welke wielrenner werd ook wel, De Vos genoemd!!!!!! (eventueel voor een triviant!!!!)
Welke twee wedstrijden worden voor de ProTour in Nederland gereden?
Welke vieze voetballer, is geboren als belg??