Mannen,
Bent u nog naarstig op zoek naar een kostuum voor de dies? Ook dit jaar organiseren wij een pasavond voor u, waarop u een nieuw kostuum kunt aanschaffen. Het is dit jaar niet op soos maar in de winkel van kostuumoutlet, Zwanestraat 18. Het voordeel hier van is, dat alle kostuums aanwezig zijn en dat u kunt pinnen.
De prijzen van rokkosttuums zijn dit jaar flink in prijs gedaald, een goede kans om echt in stijl op de dies te verschijnen en om positief af te steken bij de mannen in een smoking.
De voordelen van het aanschaffen van een kostuum (smoking/rokkostuum) op deze avond zijn: 10 euro korting op de normale prijs, per verkocht kostuum gaat 10 euro naar de GSV, wat uw dies goekoper maakt en misschien wel het belangrijkste, er zal deze avond een topverkoper aanwezig zijn.
Huren kost je sowieso 80 euro, wanneer je koopt ben je na twee dies al voordeliger uit en heb je nog de mogelijkheid om je kostuum te verkopen.
Nog even alles op een rijtje:
Pasavond: 22 januari; 19:00 - 21:00
Adres: Zwanestraat 18
Voordeel: 10 euro korting + 10 euro voor de GSV
Topverkoper: Zal zichzelf nog onthullen
Prijzen: Kijk op www.gents.nl voor de actuele prijzen, gaat dus nog 10 euro vanaf.
Zie jullie op 22 januari!
P.s. Dames, spoor u date maar aan om dit jaar in een echt mooi kostuum op de dies te verschijnen.[/b]
Hee lachen, komt Jort Kelder ook?
Ik heb nog wel een kostuum nodig alleen kan ik die avond niet, wat nu?!
Suitable (voorheen Peanuts) in de Poelestraat. Kost geen spreekwoordelijke drol.
sukkel, dat mocht je willen. Zo heb ik je daar niet aangemeld hoor...
Goeie tip! Danke!
Een hoop smokings te koop aangeboden op het forum, mooie kans om goedkoop aan een outfit te komen. Mocht dit nou niet passen of wil je toch liever een rokkostuum, komende donderdag dus de pasavond!
Betere kostuums dan bij de peanuts en zeker niet duurder.
Vanavond is het dan zo ver, Pytric staat er helemaal klaar voor om iedereen te helpen. Je kunt overigens al vanaf 18:00 langskomen.
Apekoppen,
Vanvond is er een pasavond en je bent niet goed wijs als je niet komt. Voor elke vent die winkelen eng en kleding stom vindt onthoudt: het kan altijd erger.
Oja en als je in financiele nood verkeert en denkt 'meneer de pakkenman, ik wil graag eerst mijjn stufie hebben' dan komt dat wel goed, kom gewoon vanavond langs en dan valt er piekentechnisch wel een mouw aan te passen...
Pytric bedankt, lekker nieuw, lekker mooi, en dat voor maar 139 euro's
(en gratis bretels, sst)
Voor iedereen die vanavond niet in de gelegenheid was om langs te gaan, geen probleem. Ga morgen of volgende week gewoon even langs, dan pak je nog steeds die korting voor jezelf en die sponsoring voor de GSV mee. Niet de moeite waard om voor 2ehands te gaan dus...
he grappenmaker, heb je die van mij al gestoomd en ingeleverd?
Ik zou toch ff iets nieuws kopen voor oktober, Breunis. Je trouwt tenslotte maar één keer.
Khhuutt krijg ik vandaag een belletje van mn baas dat het toch E149,- moest zijn, lever dus allemaal je strik maar weer in...
En King Banaan: ik heb geen idee.