n@nno

Brandhout :: 10 jaar vlammen!

22 Januari 2008 viert brandhout zijn tiende verjaardag en zoals u weet volgen op 10 vette BH-jaren, gewoon nogmaals 10 vette jaren. WAANZIN!

We nodigen u uit om op woensdag 23 januari, dit BHLustrum met ons te vieren en samen een goed begin te geven aan de volgende 10 jaren vol VUUR!

Vanaf 21:00 ben u welkom in Het Parlement, om ons te felicteren, waarna om 22:00 het feestje zal beginnen.

Tot dan!

Denkt u een reden te hebben om niet te hoeven komen, kunt u op onderstaand adres toestemming vragen voor uw afwezigheid.

Gunstig!

Zal het gelijk in mn agenda zetten. Goede poster trouwens, leent zich uitstekend voor 'waar is wally'...

Dat zijn een hoop bomberjacks op 1 plaatje, zitten veel oudleden bij zeg.

Gelukkig, Kiffen staat er ook bij op!

Ha wat leuk, Het Parlement, goed idee zeg!

boothuis schreef: Gelukkig, Kiffen staat er ook bij op!

:wink:

JALALALALALALALAAAAAAAA,
JALALALALALALALAAAAAAAA,
JALALALALALALALAAAAAAAA,

BRANDHOUT!

CorG schreef: Zal het gelijk in mn agenda zetten. Goede poster trouwens, leent zich uitstekend voor 'waar is wally'...

Staat ie er serieus op? Volgens mij is het nog makkelijker om een bhabe op de foto te zetten dan die gast te vinden...

poep

Kiffen wil je nog wel een reminder sturen een dag voor het feestje? Anders ben ik bang dat iedereen het vergeet. Hehe ;)

Vriend Niels

Hahahahahaha

nou dat zal een tof feest worden! is dat diezelfde plek als waar amaranth zat?

zmith schreef:
CorG schreef: Zal het gelijk in mn agenda zetten. Goede poster trouwens, leent zich uitstekend voor 'waar is wally'...

Staat ie er serieus op? Volgens mij is het nog makkelijker om een bhabe op de foto te zetten dan die gast te vinden...

dat ligt maar net aan de voorwaarden is mij gister verteld.

Brandhout organiseert het, maar wie gaat het doen?

zmith schreef: Volgens mij is het nog makkelijker om een bhabe op de foto te zetten dan die gast te vinden...

Misschien kan de Ambtenaar dit ff bevestigen? ;)

zmith schreef:

Over bhabes gesproken, Allert wist zojuist te melden dan het echte Diesdatingfeest pas volgende week woensdag is.

broertjevan schreef: Brandhout organiseert het, maar wie gaat het doen?

Aar is Ally.

Maar ik zeg, wat de fok; twee grapjes die ik bijna in die poster had gestopt worden hier gemaakt. Wat zijn we toch een jolig stelletje handen op een buik.

Bastiaan schreef:
zmith schreef: Volgens mij is het nog makkelijker om een bhabe op de foto te zetten dan die gast te vinden...

Misschien kan de Ambtenaar dit ff bevestigen? ;)

Is niet helemaal waar, tenzij je de randvoorwaarden wat aanpast. En dat mag best heb ik begrepen, hoewel het ook weer niet hoeft...dat maakt het namelijk wat spannender. wel moeilijker..

mocht er vanavond niet gescoord worden voor de dies dan biedt het parlement zeker mogelijkheden. laat u niet verleiden door paaldanseressen...dat is een beetje goedkoop voor een dies.

Woehoe, yeah! Bring it on!

:mmhhgay: mmmhokay