UndahCovah

Hallo GSV'ers,

Ik ben Herman Veenhof, 17 jaar, woonachtig in Ede. Volgend jaar ga ik Farmacie studeren aan de RuG en ga ik ook bij de GSV. Ik zit nu dus nog op het vwo dat ik dit jaar waarschijnlijk wel ga afronden. Ik ben lid van de gereformeerd-vrijgemaakte kerk en ben dat al mijn hele leven. Enkelen van u zullen mij misschien wel kennen. Ik ken in elk geval Menne Dorland en Henri de Ruiter (ik neem aan dat hij ook bij de GSV zit maar ik kan me vergissen). Vroeger heb ik 5 jaar in Zuidlaren gewoont en het beviel me erg daar. Vandaar mijn keuze voor Groningen om er te gaan studeren. Menne vertelde mij dat de GSV heel vet is, en van anderen hoorde ik dat ook, daarom ga ik me ook bij jullie aansluiten.

Ik ben op zoek naar een kamer vanaf september 2007. Je kunt maar beter vroeg beginnen dus bij deze. Kunnen jullie mij tips geven om aan een kamer te komen of zijn er kamers die rond die tijd beschikbaar worden waar jullie zeggenschap over hebben. Misschien kunnen jullie mij ook tips geven over hoe ik aan een kamer kan komen.

Ik zie er naar uit om te gaan studeren, eindelijk op mezelf wonen.

Groeten,

Herman Veenhof AKA Snurf AKA UndahCovah

( ps, ik schrijf niet in het ND, ik heb geen boek geschreven over Elly & Rikkert. dat is mijn oom :O )

Henri zit niet bij de GSV voor zover ik weet...

Ik lees net dat er op donderdag 4 januari een nieuwjaars-soos is. Die dag ben ik toevallig in Zuidlaren, is het toegestaan dat ik ook even binnen kan komen hoppen?

Hey Herman, vet dat je bij de GSV komt en dat je ook Farmacie gaat doen, niets gaat immers boven Farmacie en Farmaceutische wetenschappen!

Wat kamers betreft, er komen de laatste tijd een aantal kamers vrij, het is volgens mij alleen wel zo dat je dan eigenlijk er meteen in moet, ik weet niet of er al bekend is van kamers dat ze pas in juni, juli, augustus vrij komen. Houdt het forum in de gaten en kijk even naar de recente topics over kamers die vrij komen...

Ik ken Henri trouwens ook en hij zit bij de NSG...

Wie smurft er even een kamer voor die jongen?

Tja, over die bijnaam. Ik heb vrienden in Zuidlaren die mij zo noemen. Altijd als ik boven Zwolle kom dan word ik snurf genoemt. Dat vind ik wel vet en die traditie moet erin blijven. Daarom dacht ik, ik introduceer mijzelf hier als Snurf, dan word ik hopelijk ook zo genoemt.

He Herman, tof dat je lid wilt worden!
Even off-topic: weet jouw vader alles over Elly en Rikkert?

Snurf schreef: Ik lees net dat er op donderdag 4 januari een nieuwjaars-soos is. Die dag ben ik toevallig in Zuidlaren, is het toegestaan dat ik ook even binnen kan komen hoppen?

Allicht man! Er wordt door de PR-commissie van de vereniging binnenkort ook een open-soos georganiseerd, voor mensen die er over denken volgend jaar lid te worden. Daar zowieso bij zijn...en als je op een donderdag in town bent, gewoon binnen hoppen!

BROERTJE VAN GERARDDDDDD.... :D
Geer vertelde het al... Dat ik dan novitiaat met jou moest gaan lopen...
Een lid van familie Veenhof is sfeer om als lid te hebben :P

En Hen zit inderdaad bij de NSG...

Mausie schreef: He Herman, tof dat je lid wilt worden! Even off-topic: weet jouw vader alles over Elly en Rikkert?

Nee dat is zijn oom

Lisanne schreef: BROERTJE VAN GERARDDDDDD.... :D Geer vertelde het al... Dat ik dan novitiaat met jou moest gaan lopen... Een lid van familie Veenhof is sfeer om als lid te hebben :P En Hen zit inderdaad bij de NSG...

Geer.. Hen..
Noemen ze jou dan Lis?

Je weet toch die uitspraak van Geer en Hen: "Ik heb er de kracht niet meer voor..."

Nee eigenlijk niet, leg eens wat meer uit.

rolv schreef:
Lisanne schreef: BROERTJE VAN GERARDDDDDD.... :D Geer vertelde het al... Dat ik dan novitiaat met jou moest gaan lopen... Een lid van familie Veenhof is sfeer om als lid te hebben :P En Hen zit inderdaad bij de NSG...

Geer.. Hen..
Noemen ze jou dan Lis?

Toevallig de meeste mensen die ik ken wel ja...

Snurf schreef: Ik lees net dat er op donderdag 4 januari een nieuwjaars-soos is. Die dag ben ik toevallig in Zuidlaren, is het toegestaan dat ik ook even binnen kan komen hoppen?

Graag, dat wil ik wel eens zien.

Lech Walesa

Het doet mij deugd dat mijn voorlichting bij Farmacie weer zijn vruchten heeft afgeworpen! Trouwens: echte farmaceuten wonen niet in Vinkhuizen.

Betere farmaceuten schrijven deugt met een d.

Lech Walesa

Mea culpa.

Lech Walesa schreef: Het doet mij deugd dat mijn voorlichting bij Farmacie weer zijn vruchten heeft afgeworpen! Trouwens: echte farmaceuten wonen niet in Vinkhuizen.

Het is jammer dat je in de minderheid bent dan, van de 3 farmaceuten wonen er 2 in vinkhuizen, jij bent dus degene die er buiten valt, ik durf zelfs te zeggen echte farmaceuten wonen in vinkhuizen!

Ben ik het helemaal mee eens!!

Trouwens tof dat je in Groningen gaat studeren Herman. Maar helaas weet ik geen kamer voor je.

Hoi Snurf,
ben je ook familie van de oude Veenhof? De grote Veenhof... Van de Grebbeberg?
Ben je een zoon van je vader?