off-topic: het forum klopt qua tijd weer eens niet

hey sunset-crew, jullie waren en zijn ontzettend goed bezig! TOPfeest, ontzettend bedankt, jullie hebben iets neergezet waar iedereen trots op kan zijn en vooral jullie zelf mogen trots zijn. Succes met de afhandeling verder, welterusten.

zo dat was zeker een mooi feestje! heeft die crew polo mij toch maar mooi ff een nachtrust verpestende hoeveelheid gratis cola opgeleverd :)
ook nog mooi een telefoonnummer gescoord, en daarbij de intelligente jongen die naast mij stond en hetzelfde nastreefde mooi het nakijken gegeven, of niet dan renske :wink:

en dan nu aan het werk...

Jaa, dat telefoonnummer moet je bewaren alsof het de kroonjuwelen zijn!
Wouter, Nanne en Pieter super bedankt! Echt gaaf feest!! Alle andere SUNSETcrew ook superbedankt, jullie waren geweldig!!

Joo Woudie, Nanno en Piedie bedankt! t'Was echt super mooi feest!! :D Prachtig zo'n grote soos.. haha :D
Goed gedaan, naar mijn mening mogen jullie trots zijn op Sunset 2006 (Y) Well Done :)

Was een erg leuk feestje. Goed Georganiseerd!!!!
Ik overweeg nu ook een carriere als bewaker, volgens mij de makkelijkste baan die er is.

Mooi feestje gemeente!
Nu maar hopen dat die arelaxte ND-reporter dat ook vond 8)

Goeie zaak Nanne, Wouter en Pieter! Volgend jaar gewoon weer!

Herbsgarden

Allereerst: mijn Friese Sunset-gaande logees waren superenthousiast over Sunset. Maar jammer genoeg konden ze me niets vertellen over die Naar House-mensen. Heeft iemand nog een van hen gesproken? Het ontzettend beroerde artikel van Naar House verbaasde mij namelijk een beetje. Bijna dacht ik, net als Perikles, dat wie zo'n wereldvreemd artikel schrijft beter thuis kan blijven bij welk feest dan ook. Maar ik herinnerde me ook een artikel over Naar House, waarin die lui een stuk tactischer en minder wereldvreemd overkwamen dan de zweefteef die dat artikel schreef. Kortom: hoe waren de Naar House-mensen?
Overigens, het gabber-verhaal zet je wel aan het denken, maar ik schrok pas echt toen ik las dat Little Richard de jaren vijftig domineerde..

Kan het satanistischer?

Herbsgarden schreef: Heeft iemand nog een van hen gesproken?

Ik heb even met de door jou zo genoemde 'zweefteef' van Naar House gesproken. Ze was inderdaad nogal zweverig, ze was opzich niet tegen SUNSET, maar vond dat we samen hand in hand moesten staan. Voor de rest was ze ook niet echt blij met het artikel in het ND omdat dat volgens haar alleen maar polariserend zou werken.

En ik heb natuurlijk even de complete collectie Naar House kaartjes gescoord? 8) Heb jij jouw collectie nog niet compleet? Neem dan even contact op met de security van De Drie, zij hebben alles dubbel.

Voor de rest indereen van de GSV bedankt die geweest is! Supertof!:D Ook natuurlijk iedereen bedankt die meegeholpen heeft! Jurgen bedankt voor de onafhankelijke verslaggeving.

Herbsgarden

Eigenlijk bedoelde ik met 'zweefteef' de opsteller van het artikel over muziek, maar de vrouw uit het ND-artikel past inderdaad ook wel aardig in de categorie :) Maar hoe kwam je met haar in gesprek? In het artikel van het ND kwam ze over als iemand die de Sunset-gangers als middelmatige christenen zag en het liefst allemaal Bethel-gangers van hen wilde maken. Leek dat ook haar bedoeling? En hadden ze ook succes of hadden ze beter naar Rotterdam kunnen gaan, waar op dezelfde tijd een gabberfeest werd gehouden?

Ik heb nog even met een van die gasten van Naar House gepraat, die kaartjes uit stond te delen op straat. Die mensen gaan staan waar hun wordt gevraagd door de leiding. (oa mevrouw Zuidhorn aka zweefteef).

Ik zei dat ik het niet tof vond dat christenen andere christenen gingen bekeren. Daar draaide hij een beetje om heen en begon te praten over het feit dat het geweldig zou zijn als er nog mensen bekeerd zouden worden. En dat de christenen die de kaartjes kregen ze ook weer konden doorgeven aan andere heidenen.

Voor de rest was het een hele sympathieke kerel, en in dat op zicht vind ik dat ze goed werk verrichten en dat heb ik ook gezegd. Hun communicatie op papier en hun te radicale ideeen zijn daarentegen niet erg sympathiek waardoor je al gauw een verkeerd beeld van die mensen krijgt.

Sunset bedankt hé, dankzij jullie weer veel te veel oude bekenden gezien:). Hoeveel mensen zijn er uiteindelijk geweest?

Ik vond het een leuk feestje en goed georganiseerd! Crew bedankt.

Maar dat je nou kan zeggen dat er alleen christelijke muziek was....nee, zeker niet! Anyway, best voor herhaling vatbaar. Laten ze de airco de volgende keer ook wat eerder aanzetten ;)

Was inderdaad een geslaagd feestje...bedankt!!

zweefteef

Het was toch 'evangelische engel'?

Koos L schreef: Nu maar hopen dat die arelaxte ND-reporter dat ook vond 8)

Goed artikel, Tiekstra!

Tof

Tiekstra olé!