Goed zeg! ik kom daar nog lang niet.. (kom steeds niet bij de Q..)
+0
Gerard
ik zit op 3.157
+0
Henri L
ik kom niet eens onderde 8 seconden
+0
Robbert
ik moet ook moeite doen, want op school keek iedereen zo raar op toen ik op het toetsenbord begon te rammen, zit nu op de 5,9 nog wat.
+0
Biezema
Al de eersten al met zulke tijden komen durft niemand nog te zeggen hoe langzaam hij kan. Ik zit inmiddels op 4,703
+0
Renske
shit hee, dit is uber thof! ik zit nu op 3.966 maar tlukt niet echt sneller.. veeeel oefenen
+0
huubkant
wat zat er ook al weer na de g? een typ fout en mn wereldrecord ligt aan gort. kheb koude handen, maar ga de verwarming stoken, over een half uurtje barst de strijd waarlijk los
heeft er nog iemand ene toetsenbord liggen met alfabetischevolgorde?
+0
Rolv
gewoon zelf alle snelkoppelingen veranderen voor je toetsen, moet vast wel kunnen
+0
Biezema
Kan je de letters van je toetsenbord niet anders instellen? Ik zit inmiddels op 3.078. Nu nog proberen onder de 3.0 te komen.
soort van kolonisten
Denk niet dat je 't nog heel leuk vind nu...? :lol:
ik vind het ook geen leuk spel. Beetje saai.
och, och een variant met allemaal vulkanen etc is geen kolonisten te noemen.
Wereldrecord: 1.5 seconden
wat is jouw record?
zit nu op 3.985
Goed zeg! ik kom daar nog lang niet.. (kom steeds niet bij de Q..)
ik zit op 3.157
ik kom niet eens onderde 8 seconden
ik moet ook moeite doen, want op school keek iedereen zo raar op toen ik op het toetsenbord begon te rammen, zit nu op de 5,9 nog wat.
Al de eersten al met zulke tijden komen durft niemand nog te zeggen hoe langzaam hij kan. Ik zit inmiddels op 4,703
shit hee, dit is uber thof! ik zit nu op 3.966 maar tlukt niet echt sneller.. veeeel oefenen
wat zat er ook al weer na de g? een typ fout en mn wereldrecord ligt aan gort. kheb koude handen, maar ga de verwarming stoken, over een half uurtje barst de strijd waarlijk los
heeft er nog iemand ene toetsenbord liggen met alfabetischevolgorde?
gewoon zelf alle snelkoppelingen veranderen voor je toetsen, moet vast wel kunnen
Kan je de letters van je toetsenbord niet anders instellen? Ik zit inmiddels op 3.078. Nu nog proberen onder de 3.0 te komen.
supermoelijk spel, maar wel erg gaaf
http://members.shaw.ca/energythief/verdorie, nu wil ik natuurlijk ook onder die 3...
jeumig.... in twee keer op de 6,25..... nog best pittig spelletje