Studie-ontwijkende activiteiten (spelletjes op internet)
Een onderwerp gestart door L1Rn4urAyA7aTEe
+0
Gerard
Even een spelletje voor even makkelijk snel tussendoor. Klik om met piepende banden je auto in een file te parkeren....
helaas dus niet voor de vrouwelijke amicae van onze vereniging
Mijn record is 330 punten
+0
Henri L
Biezema schreef: Ik hoorde Bouke en Henri er zaterdag ook over volgens mij.
dat kan kloppen, ben fanatiek en heb mijn 4e dorp gebouwd. Verslavend spelletje.
+0
HaJee
Een wat mooier vormgegeven maar het is wel behoorlijk japans, dus letters e.d. zijn niet te snappen.
+0
ro
Ha Ger je bent er weer, ik kom eerst niet verder dan 210 dus ik zal nog wat mooie moves bedenken
+0
Sparrow
nog zo'n leuk ; best verslavend als je eenmaal weet wat je moet doen ;)
+0
Henrique
pfff ant eind komen er steeds meer van die bommen! wel lache :D
+0
Sparrow
ja, leuk he... heb trouwens al veel verslavender spelletje gevonden:
8) 8)
+0
Rinze
Ursa schreef:
Ik ben dr ook een beetje mee aan het vogelen.
Is een GSV-alliantie een optie. Of zitten alle andere al bij een andere alliantie?
+0
Henri L
ik zit bij een alliantie, maar als er genoeg grote mensen bij zijn, wil ik wel meedoen.
+0
HaJee
Uit ervaringen uit het verleden zeg ik: niet doen.
+0
Henri L
zeker vanuit mobstar ofzo?
+0
Bakkie Krasse
Henri L schreef: ik zit bij een alliantie, maar als er genoeg grote mensen bij zijn, wil ik wel meedoen.
idem
+0
Skippy
ik ben een beetje tegen, aangezien de meeste mensen flink eind uit mekaar zitten. Volgens mij is de dichtsbijzijnde voor mij Weening en dat is al 7 uur reizen, dat terwijl ik de snelste stam ben :P
+0
Rinze
Heb je mij al gezocht? Ik zit rechtsonder. Brinzema's dorp.
+0
Feranderd
Ik heb djurre's dorp. Het ziet er wel leuk uit, ben benieuwd wat het allemaal wordt, bennu bezig met zo'n ambassade en moet nog een graansilo, dan heb ik alle standaard dingen en dan maar eens uitbouwen enzo.
Wel relaxt dat je het gewoon tussendoor kan doen
@ Brinzema, ik zit niet heel ver van je af geloof ik (103|-114)
+0
Rinze
Ah, je bent ook Galliƫr zie ik. Dat is wel de mooiste stam volgens mij.
Maar is het niet slimmer om eerst je akkers ed up te graden. En daarna pas je gebouwen te bouwen? Je kunt zowiezo pas na 2 weken aangevallen worden. Dus eerst flinke voorraden opbouwen en daarna een leger + verdediging bouwen dacht ik zo.
+0
Skippy
klopt, ga eerst flink met de grondstoffen aan de haal. Zorg dat je een schuilplaats hebt en wat basis gebouwen (pakhuis en silo) en dan kan je daarna meer gaan richten op gebouwen en troepen. Let met name op je graan.
Ik heb twee dorpen: ville de pyla en ville d'arcachon
Naam: mcsicko end e coƶrdinaten zijn -66/-73
+0
Feranderd
Ik heb nu 4 gebouwen (meer kan ook nog niet) en ben grondstoffen aan het uitbouwen, wat ik niet snap is dat elk graanveld minimaal 2 graan per uur produceert en ik 2 heb opgewaardeerd naar 5 maar dat in het staatje ernaast maar 6 aangeeft, of heeft dat te maken met het aantal graan dat netto overblijft nadat de bevolking gegeten heeft? (dan klopt het wel: 18-12 =6)
+0
HaJee
Jep, dat laatste is idd het geval.
+0
Gait
Als ik me wil 'register'en bij Travian wordt gevraagd of ik naar server 2 of 3 wil... waar zitten de meeste GSV'ers?? of maakt dat niet uit?
Even een spelletje voor even makkelijk snel tussendoor. Klik om met piepende banden je auto in een file te parkeren....
helaas dus niet voor de vrouwelijke amicae van onze vereniging
Mijn record is 330 punten
dat kan kloppen, ben fanatiek en heb mijn 4e dorp gebouwd. Verslavend spelletje.
Een wat mooier vormgegeven maar het is wel behoorlijk japans, dus letters e.d. zijn niet te snappen.
Ha Ger je bent er weer, ik kom eerst niet verder dan 210 dus ik zal nog wat mooie moves bedenken
nog zo'n leuk ; best verslavend als je eenmaal weet wat je moet doen ;)
pfff ant eind komen er steeds meer van die bommen! wel lache :D
ja, leuk he... heb trouwens al veel verslavender spelletje gevonden:
8) 8)
Ik ben dr ook een beetje mee aan het vogelen.
Is een GSV-alliantie een optie. Of zitten alle andere al bij een andere alliantie?
ik zit bij een alliantie, maar als er genoeg grote mensen bij zijn, wil ik wel meedoen.
Uit ervaringen uit het verleden zeg ik: niet doen.
zeker vanuit mobstar ofzo?
idem
ik ben een beetje tegen, aangezien de meeste mensen flink eind uit mekaar zitten. Volgens mij is de dichtsbijzijnde voor mij Weening en dat is al 7 uur reizen, dat terwijl ik de snelste stam ben :P
Heb je mij al gezocht? Ik zit rechtsonder. Brinzema's dorp.
Ik heb djurre's dorp. Het ziet er wel leuk uit, ben benieuwd wat het allemaal wordt, bennu bezig met zo'n ambassade en moet nog een graansilo, dan heb ik alle standaard dingen en dan maar eens uitbouwen enzo.
Wel relaxt dat je het gewoon tussendoor kan doen
@ Brinzema, ik zit niet heel ver van je af geloof ik (103|-114)
Ah, je bent ook Galliƫr zie ik. Dat is wel de mooiste stam volgens mij.
Maar is het niet slimmer om eerst je akkers ed up te graden. En daarna pas je gebouwen te bouwen? Je kunt zowiezo pas na 2 weken aangevallen worden. Dus eerst flinke voorraden opbouwen en daarna een leger + verdediging bouwen dacht ik zo.
klopt, ga eerst flink met de grondstoffen aan de haal. Zorg dat je een schuilplaats hebt en wat basis gebouwen (pakhuis en silo) en dan kan je daarna meer gaan richten op gebouwen en troepen. Let met name op je graan.
Ik heb twee dorpen: ville de pyla en ville d'arcachon
Naam: mcsicko end e coƶrdinaten zijn -66/-73
Ik heb nu 4 gebouwen (meer kan ook nog niet) en ben grondstoffen aan het uitbouwen, wat ik niet snap is dat elk graanveld minimaal 2 graan per uur produceert en ik 2 heb opgewaardeerd naar 5 maar dat in het staatje ernaast maar 6 aangeeft, of heeft dat te maken met het aantal graan dat netto overblijft nadat de bevolking gegeten heeft? (dan klopt het wel: 18-12 =6)
Jep, dat laatste is idd het geval.
Als ik me wil 'register'en bij Travian wordt gevraagd of ik naar server 2 of 3 wil... waar zitten de meeste GSV'ers?? of maakt dat niet uit?